Olin tänään ensimmäistä kertaa tutkimuksessa, ja nainen teki minulle sen. Kysyisin kun en kiihottunut yhtään mutta kun lääkäri teki sormella jotain mun suolessa niin multa tuli spermat hoitopöydälle, onko tämä ihan normaalia, kellään kokemusta?
Eturauhasen tutkimus
9
1744
Vastaukset
- eturauhasen.hieronta
Eturauhasen sormetuksella voi olla tuo vaikutus. Sen hierominen voi aiheuttaa rauhasten erittämän nesteen tulemista ulos ilman orgasmia. Lääkäri on nähnyt kaiken mahdollisen eli ei kannata siitä hermostua.
Jos tykkäät tunteesta niin löytyy seksileluja joilla saa saman aikaan.- kopoma-d
itselläni todettiin eturauhassyöpä sen koskettelu oli kaikkea muuta kuin kiihottavaa"pitkiä oli neulat joilla tökittiin"
- Rectumracer
Sedellinen varmaankin tarkoitti sormen työntämistä perseeseen,ei mtn neulalla tökkimistä😏😉
- shortnale
Jos tapaat pitkäkyntisen naisen jonka toisen käden keskisormen kynsi on lyhyt, niin tiedät mistä on kyse.
Esiintyy eniten ammattilaisten keskuudessa.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614398KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523221Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512465- 1022154
- 241893
- 231642
- 301616
- 1611484
- 351261