Pelkäätkö myös jotain muuta turhaan?
Kirjaa turhat pelkosi tähän ketjuun.
Asuuko sinussa islamofoobi?
15
303
Vastaukset
- Hullujenideologia
Kiroita sinä mieluummin lista miksi pelko islamisaatiota kohtaan on turha.
- Hulluus.tuli.suomeen
Kysy betoniporsaiden ja muiden esteiden valmistajilta miksi myynti on kohonnut 300% viime vuodesta.
- 56723
betoniporsastelu on rasismia
- suvakkipölö
Pelkään kuunatseja ja vihreitä miehiä ja mitä kaikenmaailman tiltuja niitä nyt on.
- Aiheellinenpelko
Soita jonkun vähän isomman kaupungin poliisiasemalle ja kysy heiltä onko kansalaisen turha pelätä.
- tee.palelus
Vedä itse kurkkusi auki.
- WomensRight
En kuulu enkä usko mihinkään uskontoon, mut harvemmin kuulee, et kristitty olis tappanut naapurin Jehovan väärän uskonnon takia. Millekään uskon ryhmälle ei saisi antaa liikaa valtaa. Kaikkivoipaiset ihmiset katkovat päät kaikelta mikä häiritsee silmää, ja väittävät että Jumala käski. Huhhahhei! Muslimien maine kärsii ääripäiden takia, mutta valitettavasti näillä mailla on vaan valovuosia matkaa siihen, ettei hapella kulkeva homosapiens pitäisi itseään ihan tavallisena maantallaajana. Toisille se on bemari ja toisille Allah. Bemarikuski ei vaan suista.Audin kuljettajaa tietä, niinkuin eräät "tärkeämmät henkilöt". Heikkoja ihmisiä, ja siksi vaarallisia.
- JumalatarISiS
Ongelmanahan on se, että Islamin uskonto on kuin kultti, siis itse uskonnossa ei ole mitään pahaa, mutta ihmiset jotka ottavat sen liian vakavaksi on ongelma. Selitän miksi, ensinnäkin Islamin uskonnon maine on jo pilattu, monien vuosien aikana tehtyjen terrori iskujen takia, ihmiset eivät luota uskontoon, ja ihan ymmärrettävää miksi, pelon takia. Toiseksi, Allahi Arabin kielellä tarkoittaa Jumalaa, Kaikkivaltiasta, siis ihan tavallista Jumalaa mitä lapsesta alkaen meitä opetetaan. Tämän kielen takia tulee erimielisyyksiä ja epäymmärrystä Muslimien sekä ei Muslimien välillä.
Eli siis ongelmana ei ole uskonto itsessään, vaan se kuka sitä harjoittaa ja noudattaa. Pyhäkirjan Koraaninhan on kirjoittanut pyhä ihminen profeetta Muhammad, ja aivan varmasti vuosien mennen, sitä on muokattu ja uudelleen kirjoitettu, eli väärenneltiin tekstiä. - grfeergrefrgf
Mikäli vastustaa ja inhoaa islamin kulttia ei ole kyse mistään "fobiasta" vaan terveestä järjestä ja havainnoinnista.
- urtrhher
MUSLIMI TULEE JA TAPPAA!
Eikä tämä ole mikään vitsi, vaan täyttä totta kaikkialla missä muslimeita on tarpeeksi paljon. - diudiu666
Uskonto tuo kaikkien mielisairauksien äiti.
Missä uskonto siellä ongelma.
Integroitua yhteiskuntaan(onko tämä vihapuhetta)
Koska muslimikulttuuri ei muutu, muslimeilla ei ole edellytyksiä integroitua osaksi tuottavaa yhteiskuntaa. Koska muslimit eivät integroidu, he muodostavat ja tulevat muodostamaan länsimaisen yhteiskunnan sosioekonomisen pohjasakan. Tässä tilanteessa he eristäytyvät entistä tiukemmin omaan väkivaltaiseen kulttuuriinsa, katkeroituvat kadehtimalleen kantaväestölle ja muuttuvat entistä väkivaltaisemmiksi paitsi omiaan myös ympäröivää yhteiskuntaa kohtaan.Totta. Ja uskonnot palvelee kompensaation lähteenä. Pedari saa lasta, köyhä saa kostaa, pappi tai imaami, entinen koulukiusattu, saa valtaa ja pääsee kiusaajaksi kiusatun tilalle, naisvihaaja saa hakata naista jne. Kaiken tämän siunaa se jokin omassa nupissa. Uskontoihin K-99 leima.
- dfghjkertyuiop
Asuu ja ERITTÄIIN suuri, siitä sinulle kiitos?????
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483