tuontitukku.fi kokemuksia

voivoivoivoivoi

Miten teillä on mennyt tilaukset kyseisen yrityksen kanssa?

Itse tilasin useamman tuotteen ja olin yllättynyt kuinka nopea oli toimitus.
-tosin pakkauksesta puuttui yli puolet mitä olin tilannut

Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja vastaus oli, että kyllä kaikki olisi pitänyt lähteä samaan aikaan, lähetämme puuttuvat tuotteet.

Loppu nopeat toimitukset siihen ja puuttuvia tuotteita odotellaan.........

109

24860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hidas_toimitus

      Itselläni kävi niin, että toimitus oli älyttömän hidas, mutta tuotteet olivat sentään oikein.

    • hyvinpelaa

      Pari kertaa olen tilannut. Ei valittamista. Ensimmäisellä kerralla Tuontitikulla ei ollut tilaamaani määrää hieman harvinaisempaa hehkulampputyyppiä, mutta kauppa lähetti niin monta kuin varastossa oli ja pyysi tilinumeron, johon voisi palauttaa liikaa maksamani summan. Palautus tuli heti, kuten lamputkin. - Ylimääräisenä lähetyksen mukana oli pieni lehtiö.

      Toisella kerralla tilasin nahkakäsineet. Toimitus oli nopea, ja mukana oli taas muistilehtiö.

    • Tuontitukkku

      Surkee virma

      • Anonyymi

        Kannattaisiko perustella tällaiset lausunnot.


      • Olen samaa mieltä surkee firma. Ja siinähän sitä on ihan tarpeeks perusteluja.


    • ZXHarHa2018

      Hyvin on toiminut useamman kymmenen tilauksen perusteella. Negatiiviset tuotearvostelut katoavat sivuilta.

      • Anonyymi

        Tilasin yhden pienen tavaran 30.4, ilmoitus saapuneesta lähetyksestä tuli 12.5 tuolta 50km päässä olevasta postipisteestä. Voi siis unohtaa palvelun ja nopeuden. Eivät vastaa sähköposteihin!


      • Tuontitukku pyytää arvostelemaan tuotteen vain saadakseen uuden tilauksen, koska arvostelusta saa 3 euron boonuksen seuraavaan tilaukseen ja se on voimassa seuraavaan päivään, no asiakas tilaa sitten kiireesti jotain ylihinnoiteltua krääsää että saa 3 euron alennuksen. Heh nerokas myyntikikka. Vain positiiviset arvostelut julkaistaan, koska nekatiiviset kommentit aiheuttavat sen että tuote jää pian hyllyyn, ja takkiin tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin yhden pienen tavaran 30.4, ilmoitus saapuneesta lähetyksestä tuli 12.5 tuolta 50km päässä olevasta postipisteestä. Voi siis unohtaa palvelun ja nopeuden. Eivät vastaa sähköposteihin!

        Sama mulla


    • Leppäpuu

      Polttoaineletku metritavarana, on n. 80cm pätkiä, tilasin toisaalta metritavana 3m ja tuli 3m.

    • Se on siinä että tämäkin paljon tilaa kiinasta ja euroopasta tuotteen sitten kun joku tilaa heiltä jotain ja näin ollen se toimitus voi kestää 1-4 viikkoakin.Mutta sitten ne puuttuvat tuotteet on sitä tuttua kiina pakkaus mokailua.

      • Anonyymi

        Juurikin näin, ihan potaskaa koko pulju !!


    • hyvin-toimii

      Ei ongelmia kaupan kanssa. Ain tullut nopeasti paketit jossa kaikki mitä pitikin olla. Tietenkin käytän ainoastaan matkahuoltoa sillä posti voi kestää 2 viikkoakin.

    • pöpperö

      Tuotetta, jota tilasin Tuontitukusta, ei ollut saatavilla. Rahojen takaisin saamisen kanssa oli jonkin verran vaikeuksia. En enää tilaa, kun on luotettavampiakin puljuja.

    • loppu

      Pyytävät ottamaan yhteyttä ennen viallisen tuotteen palauttamista mutta eivät vastaa sähköpostiin. Pitäisi soittaa kalliiseen numeroon.

    • Ruohis

      Olen asioinut useammankin kerran ,netti tilaukset ja toimitukset onnistuneet erinomaisen nopeasti.Asiointi on sujunut myös puhelimessa todella kiitettävästi,mm.tilaukseen lisääminen jälkikäteen.Ei voi muuta kuin todeta ,ERINOMAINEN palvelu

      • Anonyymi

        Taitaa olla valetta. Eivät reagoi edes kukuttajaviranomsisen kirjeisiin. Älkää tilatko täältä mitään!


    • Hohhoijaaaa

      En suosittele. Kiinalaista roskaa myydään ja ei minkäänlaista takuuta tuotteelle vaikka hajoaa päivässä.

    • Cccp

      Huonoja kokemuksia. Tilaama laite ei vastannut tuotekuvausta ja kun huomautin asiasta, tuotekuvausta muutettiin nettisivuilla, mutta minulle ei ole vastattu. Pyysin korjaamaan laitteen tai antamaan hinnanalennusta.

      • Hyvä kello kauas kuuluu Paha vielä kauemmas. Sama täällä tuote oli puutteellinen ja kun reklamoin niin ehdottivat että ostan erikseen puuttuvat osat joista olin jo maksanut.


    • Keptinen

      Tilasin paljun, eipä tullukkaa kaikki mitä ois pitäny tulla!!!!.

      • En yhtään ihmettele että jos tilaa siitä puljusta paljun niin miten siinä käy, eli huonosti. Ehdottiko ne sullekin että ostat sitten vaan kiltisti puuttuvat osat.


    • Zeipi

      2 viikkoa sitten tilattu tuote. Olen yrittänyt perään kysellä kun ei mitään toimituksesta ole kuulunut. Ei vastata asiakaspalvelin s.postiin eikä puh.numeroon.!

    • Anonyymi

      Hyvin on toiminut.Nettin kautta olen tilannut paljonkin ja aina on tullut minkä olen tilannut. Kyselyihinkin on vastattu kiitettävästi. Laatu tavraa olen saanut. Tilaan jatkossakin

      • Anonyymi

        Kusettaa! Ei vastaa eikä korjaa virheitään. Kannattaa välttää.


    • Anonyymi

      Ai sulle vastattiin sentään. Mulle ei ole vastattu sähköposteihin. Yritän tehdä valitusta.

    • Anonyymi

      Kannattaa hoitaa asiat kuluttaja-asiamiehen kautta.

    • Anonyymi

      tilaukset kestää saapua, tulee liian vähä, korjataan ja lähetetään lisää.
      tulee väärä tavara, sähköpostiin ei vastata, todella heikoilla kantimilla tämän firman toiminta.viimeisin lähetetty monta päivää sitten, posti ei ole lähetystä vastaanottanut. vaikka lähetyskoodi sille on.

    • Anonyymi

      Huono firma ja ei vastaa myymistään tuotteista. Ei kannata tilata mitään. Itse odotin omaa tilaustani (tuote piti olla varastossa) muutaman kuukauden ja kun tuote vihdoin tuli käyttöön, niin se hajosi heti. Muutaman kerran olin yhteydessä asiakaspalveluun ja lupasivat hyvityksen, mutta mitään ei tullut. Lupailevat kyllä puhelimessa hoitaa asian mutta todellisuudessa eivät tee yhtään mitään. En tilaa firmasta toiste.

    • Anonyymi

      Ja toimituskulut saat itse maksaa jos palautat jotain, eli kannattaa lukea tarkasti toimitusehdot.

      • Tilasin reilu kuukausi sitten 13 tuotetta ja 7 niistä olivat jotain muuta mitä mainostettiin, mm. alumiinirunkoisia köysirullia joiden kerrottiin kestävän 2000 kg kuormituksen no todellisuudessa ne kestävät n 20 kg. Reklamoin siitä yritystä mutta ei ne korviaan lotkauta, en palauttanut tuotteita vaan täytyy keksiä niille edes jotain käyttöä vaikka pyykkinarun kannattimiksi ja tuotetta ei vedetty myynnistä pois ennen kuin se oli myyty loppuun vaikka kysyin asiakaspalvelusta että kuka korvaa vahingot jos joku todella yrittää nostaa sillä 2000 kg taakkaa ja sattuu vahinko, en saanut järkevää vastausta. Tällainen harhaanjohtava myyntitapa on vaarallista ja siihen pitäisi työsuojelu ihmisten puuttua. Se taitaa tämän firman johto olla sellaisia harhaanjohtajia.


    • Anonyymi

      En ole tuolta tilannut mitään, silti mainospostia tulee kolmekin päivässä. Jos ei halua mainoksia, pitää rekisteröityä heidän sivuilleen???

      • Anonyymi

        Yleensä verkkokauppoihin jos laittaa viestiä tai soittaa asiasta niin homma hoituu. Miksi täällä palstalla iniset? Ota yhteys suoraan firmaan??!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä verkkokauppoihin jos laittaa viestiä tai soittaa asiasta niin homma hoituu. Miksi täällä palstalla iniset? Ota yhteys suoraan firmaan??!!

        Heh vai että yleensä, ei kuule koske tätä firmaa, kuukauden on yritetty hoitaa reklamaatiota ja ei ne siellä firmassa korviaan lotkauta valituksille sen jälkeen kun rahat on saatu. Niillä on sellainen taktiikka että tarpeeksi kauan kun asian kanssa vetkutellaan ja pitkitetään niin asiakas viimein kyllästyy ja lopettaa. Ainut konsti mikä tepsii on tämä palsta jossa voi varoittaa kohtalotovereita tästä firmasta. Ainut mitä kannattaa tilata on joku tunnettu laatumerkki esim. Makita, Fiskars ym. siihen kiinalaiseen krääsään ei kannata sekaantua. Minun eka ja viimeinen tilaukseni oli onneksi pieni ja sisälsi mm, retki termospullon, mutta johan tuli pullolle hintaa kun erehdyin tilaamaan lisäksi ylihinnoiteltua arvotonta kiinan krääsää. Olis kannattanut ostaa omasta kaupasta. Oppirahat joutuu näemmä maksamaan vanhanakin.


    • Anonyymi

      Hyvä firma mitä itsellä kokemusta :) nopea toimitus ja aina saanu palvelua! Jatkoon

      • Anonyymi

        Jatkoon sanon minäkin!! Ehdottomasti :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoon sanon minäkin!! Ehdottomasti :)

        Siinä pari tyytyväistä asiakasta hehkuttaa. Mutta kertokaa nyt meille mikä niissä kaupoissa niin natsas että voi muille suositella. Tuontitukun sivuilla pyydetään arvostelemaan tuote niin saa 3 euron alennuksen seuraavasta tilauksesta . Vain positiiviset arvostelut julkaistaan. Boonus on voimassa seuraavaan päivään, eli tällä kalastellaan asiakas tekemään nopeasti uuden tilauksen kiinalaisesta krääsästä, Ja kun asiakas tilaa jonkun laatutuotteen niin kuitenkin se erehtyy samalla tilaamaan jotain arvotonta krääsää jolla ei ole mitään takuuta ja sillä krääsällä tämä firma tekee tulosta. 3-5 euron tuote hinnoitellaan 30 euroon sitten se myydään 33% alennuksella ja 20 euron hinnasta saa sitten 3 euron alennuksen. Voittoa jää ihan kivasti ja niinhän sitä pitääkin jäädä, mutta kaikista myymistään tuotteista pitää myös vastata.


      • Anonyymi

        Nopea toimitus tavara seuraavana päivänä Kuopiossa.Kaikki toimi hienosti Kiitos!!

        E.Huttunen


    • Anonyymi

      Kiitos. Vihdoin sain kyntteliköt pienet lamput joita olen hakenut 2 vuotta. Joskus voi tulla pienistä asioista onnelliseksi. Kiitos myös suklaasta. Onnellinen kuparikynttelikön omistaja.

    • Anonyymi

      Toimitusajat ei pidä paikkaansa. Varaudu noin viikon viiveeseen vähintään. Jos tilaat joululahjaksi, tilaa juhannuksena. Jos tilaat kesäksi synttärilahjaksi, tilaa jouluna.

      Näin se toimii tässä firmassa.!! Muuten ihan ok, tulee mitä sattuu..

      • Anonyymi

        😄😄 välillä on hauskaa lukee trollikommentteja. Siis tuotteet tulee aina ajallaan. Hyvää asiakaspalvelua, olen useasti soittanut ja tilanut tilaukseni sitä kautta. Voin suositella muillekin tätä puljua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😄😄 välillä on hauskaa lukee trollikommentteja. Siis tuotteet tulee aina ajallaan. Hyvää asiakaspalvelua, olen useasti soittanut ja tilanut tilaukseni sitä kautta. Voin suositella muillekin tätä puljua!

        Tässä joku firman kätyri. Asiakaspalvelu kyllä vastaa, mutta muuta ei sitten tapahdukaan. Johtajia myöten pommitettu sähköposteilla. Huoltoon ei ole numeroa, kuten rehellisessä kaupassa. Sutki fima!


    • Anonyymi

      Terve,
      minäkin olen verkkokauppias, tiedän tämän tuontitukun. Heidän toimintaansa en ota kantaa, koska en ole heiltä koskaan mitään tilannut. Muutaman asian voisi kyllä yleisohjeena kertoa, miten toimia, jos tuotetta ei tule, tuotteesta / tilauksesta puuttuu osa tai tuotteessa on virhe tai se särkyy heti käytössä.

      1. Ota yhteys verkkokauppaan josta tilasit, jos epäilet kaupan rehellisyyttä, kirjoita sähköposti, näin sinulle jää todiste siitä mitä olet kertonut ja koska. Kerro mikä mieltäsi painaa. Jos haluat palauttaa tuotteen, ei sinun tarvitse kertoa muuta, ei selitellä miksi haluat jne, verkkokauppa on etämyyntiä ja asiakkaalla on 14 vuorokauden KULUTON palautusoikeus, ei tarvitse edes selitellä miksi palauttaa. Palautuksesta pitää kuitenkin aina ETUKÄTEEN ilmoittaa verkkokaupalle.

      2. Jos olet purkanut tuotteet paketista ja ehkä käyttänyt sitä, palautusoikeus ei ole yhtä automaattinen, vaikka se myös silloin on. Jos tuote ei ole sopiva, käytetyn tuotteen palautuksessa myyjä voi ehdottaa tuotteen vaihtamista sopivampaan tai palauttaa osan hinnasta, eli kauppaa ei silloin automaattisesti pureta. Pääsääntö kuitenkin on tuo 14 vuorokauden maksuton palautusoikeus.

      3. Aina jos on jotain ongelmia, kannattaa ensin olla myyjään yhteydessä eikä huudella täällä mitä sattuu. Jos myyjä ei ala millekään, muista dokumentoida kaikki mitä teet valituksesta alkaen ja turvaudu kuluttajaneuvojaan, lähes jokaisessa kunnassa on kuluttajaneuvoja. Jos kuluttajaneuvojakin sanoo että oma syys, ite rikoit, sitten voi tulla tänne ruikuttamaan että se leikkisormuksen timantti ei ollutkaan aito vaikka kuvassa siltä näytti...

      Ei verkkokaupan pitäminen mikään kultakaivos ole, tässä oman firmani marraskuu:
      - Myynti 52000€
      - Ostot 24000€
      - Markkinointi 7000€
      - Varasto, tsto 2000€
      - Postikulut 2400€
      - Verkkokauppakulut 1500€
      - ALV 10300€

      Eli minulle jää bruttopalkaksi 4700€ Työtunteja oli marraskuussa 680, eli tuntipalkaksi jää n 7 euroa. Repikää siitä, haluan kuitenkin hoitaa homman rehellisesti. Toki verojen kanssa voisi nysvätä, siirtää nimellisesti toiminnan viroon jne, jolloin saattasisi saada tonnin lisää. Toistaiseksi kuitenkin toimin näin. Pidän hommasta.

      Ottakaa ensin siis yhteys aina myyjään ennen kuin tulette tänne itkemään. Teette tavallaan vääryyttä rehellisille verkkokauppiaille jotka lastenhoidon tms syistä ovat valinneet yrittäjän tien. Rehellinen kauppias kyllä yrittää parhaansa auttaakseen asiakasta.

      • Anonyymi

        Hups, en mä sentään noin paljon tee töitä. Jostain syystä tuohon tuli tuplatunnit. Eli oikea tuntimäärä on 340 marraskuussa. Tuntipalkaksi tulee näin ollen 13,50€/tunti.


      • Kyllä on yritetty hoitaa reklamaatioasiat kuntoon firman nimeltä TUONTITUKKU kanssa. Mutta heitä ei kiinnosta hoitaa asioita kuntoon joten ainoa kanava on varoittaa asiakkaita tällaisista epärehellisistä firmoista jotka eivät vastaa myymistään tuotteista. Ei tässä ole tarkoitus mollata rehellisiä nettimyyjiä ja yrittäjiä. Minä olen tilannut tuotteita, varaosia ym. Britanniasta, Ranskasta, Saksasta ja Virosta tuhansien eurojen arvosta, eikä ole koskaan tarvinnut valittaa mistään, kaikki on pelannut loistavasti ja kertaakaan en ole palauttanut tuotetta. Ja paljon on myös kotimaisia Firmoja jotka toimivat loistavasti. Ensimmäinen epäonnistuminen on sitten tämä TUONTITUKKU.


    • Anonyymi

      Tuote oli juuri oikea ja toimitus Kalajoelta Tuusulaan kaksi arkipäivää, palvelu asiantuntevaa ja ystävällistä, SUOSITTELEN!!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä todellakin voin suositella tätä kauppaa! Homma hoituu ja tavarat tulee ajallaan! Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä todellakin voin suositella tätä kauppaa! Homma hoituu ja tavarat tulee ajallaan! Kiitos

        Tavara tuli nopeasti, mutta oli viallinen. Sen jälkeen ei sitten ketään saakaan kiinni. Ri kiinnosta kauppiasta. Rahat saatu kai se ruikuttava asiakas joskus väsyy. Tämä on taktiikka. Hyvä jos joku on onnistunutkin ksupoissaan. Tuontitukku ei jatkoon.


    • Anonyymi

      Tein tilauksen 2.6, kaikki tavarat oli vihreellä, eli varastosta! Tuli automaattinen vahvistus. Ei tapahtunut mitään muuta, kukaan ei ottanut käsittelyyn, ei tullut ilmoitusta myöhästymisestä tms. Seurannasta näki vain "Odottaa käsittelyä". Lopulta soitin 10.6, asiakaspalvelija näki, että yhtä tuotetta ei ole varastossa ja selvitti, että kun tilataan, menee viikko niin saadaan. Pyysin toimittamaan varastossaolevat. Palvelija sanoi, no sitten jälkitoimitukselle tulee uusi postimaksu. Höh, ei noin muilla, hyväksyin kuitenkin, sillä muille tavaroille olisi ollut jo heti käyttöä. Lupasi laittaa tulemaan. 11.6 näkyy tila "Käsittelyssä", vaan ei mitään vieläkään toimituksessa!

      • Anonyymi

        Nyt 15.6, tila edelleen käsittelyssä, kaikki toimittamatta. Viime torstaina, eli 4 pv sitten luvattiin lähettää varastossaolevat, vaan mitään ei ole lähtenyt! Ehdoissaan lupaavat toimituksen 1-3 pv sisällä tai ainakin ilmoituksen viivästyksistä. Kumpaakaan ei ole tullut kahteen viikkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt 15.6, tila edelleen käsittelyssä, kaikki toimittamatta. Viime torstaina, eli 4 pv sitten luvattiin lähettää varastossaolevat, vaan mitään ei ole lähtenyt! Ehdoissaan lupaavat toimituksen 1-3 pv sisällä tai ainakin ilmoituksen viivästyksistä. Kumpaakaan ei ole tullut kahteen viikkoon!

        Soitin ja peruin tilauksen! En jaksa tuollaisen selittäjäkaupan kanssa! Enkä suosittele muillekaan...


    • Anonyymi

      Oon tilannut sieltä ja kaikki on sujunut hyvin. Nopea toimitus myös 👍

      Ei ole mitään moitittavaa!

      Ja turha huudella, että oot Tuontitukun työntekijä tai jotain, koska en ole!!

      T. Kokemus

      • Anonyymi

        Ja ovat vastanneet sähköposteihini myöskin!


      • Minäkin jätin toisen tilauksen tekemättä vaikka sain 3 euron boonuksen ja kaikki on sujunut todella loistavasti vaikka menetin sen boonusrahan eikä asiakaspalvelijakaan ole vaivannut, niin että kyllä asiat on todella loistavasti. Enkä oo tuontitukun työntekijä vaikka vähän tässä kehuskelenkin.


    • Anonyymi

      Hyvin toimii tämä verkkokauppa. Olen tilannut ja ostanut useita tilauksia ja aina saanut kaiken niinkuin on pitänytkin.
      Aivan loistavaa asiakaspalvelua! Tykkään!!:)

      • Anonyymi

        En usko.


    • Anonyymi

      Kallista on tavara

      • Anonyymi

        Mutta monipuolinen


    • Anonyymi

      Ostin kyseisestä liikkeestä Karhu merkkisen peräkärryn toimitettua koti osoitteeseen. Ei kuljetus ollut ongelma sen puoleen ok! Mutta ko kärry on kyllä surkea tuote ,pinnoite alkanut hapettumaan joka puolelta ja "veltoin" kärry minkä olen uutena ostanut 1 kerran käyttänyt mikä oli kevyt kuljetus ja viimeinen. Erittäin pettynyt "kotimaiseen" tuotteeseen, laitan myytiin erittäin halvalla! Pakko ostaa oman ja toisten turvallisuuden takia? Ihanan peltiä koko hoito,pulteista puuttuu prikat,sähköjen läpi vienti kumit puutuu,renkaat 145/80-13" velttorunkoiset kärryyn ym.. ottakaa opiksi ei kannata ostaa mitään näkemättä 😡

    • Anonyymi

      Tilasin kalusteoviin vetimiä, tuotteita oli varastossa heti. Toimitus oli nopea, tilauksesta kaksi päivää niin tuotteet oli noudettavissa.
      Tilaan toistekin ja uskallan suositella! Toki en tiedä miten toimii jos palautettavaa tai tuotetta ei ole varastossa.

    • Anonyymi

      Surkeaa palvelua jos tuote ei vastaa odotuksia kun kovin kehuvat ja tilattu tuote ei kestä edes pihalla oloa! Sekä palautteeseen vastataan vaan, että siinähän valitat. En suosittele netin kautta ostamista,pitää tutkia mitä ostaa. Takuu asiat ja palautukset on hyvin nahkiaa.

      • Kyllä näin on jos siitä puljusta meinaa jotain ostaa niin parempi on mennä paikanpäälle tutkimaan tuote, ja unohtaa tilaukset. Takuuasiat ei siinä firmassa toimi.


    • Anonyymi

      Päin persettä 😡älä osta näkemättä, viis veisaavat ko rahat on tullut 👎Karhu peräkärry, ihan paska! Myin just pois pilkkahintaan.

    • Anonyymi

      Se on varmaa että ko lafkaa ja karhua (peräkärry)

      en mainitse hyvällä😡 t.mannekini. vaikka olen Kalajoella syntynyt.

    • Anonyymi

      Tilasin tarjouksessa olevan pilkkihaalarin. Toimitus tuli 2pv päästä. Hinta laatu suhde oli yllätys ,myönteisesti, sain puoleen hintaan mitä olis maksanu kaupoissa. Koko oli sopiva. Pakkaaja Akseli oli laittanu vielä lakupötkön ylläriksi. Tyytyväinen, kyllä nyt kelpaa mennä järvelle pilkkimään.

    • Anonyymi

      Eivät vastaa viesteihin eikä sähköpostiin?

    • Anonyymi

      Varokaa ihmiset, jos palautetta väärän tuotteen ja haluatte uuden tilalle niin tuontitukku perii kummastakin postikulut

    • Anonyymi

      On toiminut hyvin, tilannut usemman kerran, Asiakaspalvelu erinomainen.

      • Anonyymi

        Onpa kumma. On soitettu nyt 9 kertaa laitettu 4 sähköpostia, virallinen reklamaatio ja nyt kuluttajaviranomsisen kirje. En usko yhtäkään noista hehkuttelijoista. Trolleja tai työntekijöitä.


    • Anonyymi

      Superhyvä palvelu - tilasin viime kesänä kaksi riippukeinutuolia mökille, toinen oli kuljetuksessa hyvin pienesti vioittunut ja saman illan aikana hoitui tekemäni reklamaatio Whatsappilla (kotisivutiltaan löytyi kyseinen) ilman puhelukustannuksia! Mielestäni upeaa toimintaa, sillä reklamoin muistaakseni perjantai-iltana aikaan, jolloin liike oli jo kiinni ja firman omistaja vastasi lähes välittömästi jättämääni viestiin. Ehdotin tuotehyvitystä, koska mieheni oli sitä mieltä, että häneltä onnistuu korjaaminen kolvin ja muovin avulla. Valitsemani tuotehyvityksen sain hakea postista heti maanantaina, eli tosi nopsa oli toimitus!

      Vastikään tilasin Tuontitukusta mökillemme grillaus- ja saunatarvikkeita ja nopsaan tulivat nekin!

      Tyytyväinen asiakas V. A. Oulusta :)

    • Anonyymi

      Joo ensimmäinen ja viimeinen tilaukseni oli mopon/mönkijän iman suodatin 5 kpl, suodattaa pölyt ja roskat, paperisuodatin luki esitteessä. Sain pelkän rautalankaverkon melkein millin silmällä paperisuodatin puuttui, ei kyllä suodata muuta kuin estää pörriäisten lentämisen koneeseen. Tein reklamaation ja sitten alkoi venkoilu ja selittely sanoivat että paperisuodatin ei alunperin kuulu toimitukseen vaikka esitteessä lukee että sisältää paperisuodattimen. No minä pyysin lähettämään puuttuvat suodattimet, ei tullut mitään mutta ehdottivat että voin tilata heiltä suodatin levyä mistä voin itse leikata sopivat suodattimet hintaan 18,90, niin ja poistivat esitteestä maininnan sisältää paperisuodattimen mutta edelleen lukee että pölynsuodatin, siis teräsverkko muka pölynsuodatin ei todellakaan toimi muuta kuin perämoottorissa koska järvellä on puhdas ilma. Jos tällainen toiminta ei ole huijausta niin mikä sitten on. Heillä oli sopivia suodattimia mutta eivät halunneet lähettää niitä minulle. Minä tarvitsen suodattimet heti käyttöön kuka joutaa odottamaan kuukausia tällaisen mitättömän asian takia kun halutaan vain venkoilla ja pitkittää että tapahtuma menisi vanhaksi.

    • Anonyymi

      En luottaisi, jo toinen kerta kun myyvät eioota!

    • Anonyymi

      tilasin ruohonleikkurin mag pro garden. toimi muutaman minuutin. yritin jatkaa ruohonleikkausta ,niin ei edes yritä käyntiin. todennäköisesti ei iske kipinää. varmaan kiinantuote,jolla ei tee mitään.

    • Perustavarat ihan ok ja myyntipuolen asiakaspalvelu mukavaa. Mutta yritäppä varaosia näihin tilata... varmasti paljon särkynyt muillakin näitä halpoja kiinankoneita.

      Viime kesänä ostetun halkomakoneen sähkömoottori särkyi. Takuu 12kk, juuri loppunut. Vesi mennyt koneeseen puupinolla työstettäessä. (säilytys katon alla). Olematon vesisuojaus.
      Varaosia ei saa tilaamallakaan(tuli vastaus) Elikkäs roskiskamaa 229euroa uudenkarhea..

    • Perustavarat ihan ok ja myyntipuolen asiakaspalvelu mukavaa. Mutta yritäppä varaosia näihin tilata... varmasti paljon särkynyt muillakin näitä halpoja kiinankoneita.

      Viime kesänä ostetun halkomakoneen sähkömoottori särkyi. Takuu 12kk, juuri loppunut. Vesi mennyt koneeseen puupinolla työstettäessä. (säilytys katon alla). Olematon vesisuojaus.
      Varaosia ei saa tilaamallakaan(tuli vastaus) Elikkäs roskiskamaa 229euroa uudenkarhea..

    • Anonyymi

      Toista viikkoa tilauksen kohdalla ODOTTAA KÄSITTELYÄ, ei minkäänlaista yhteydenottoa. Tavaraa oli tilatessa muka varastossa. = siis perseestä.
      Älkää missään nimessä maksako ennen kuin olette saaneet (jos ylipäätään ikinä saatte) tilaamanne tavarat, KLARNA -lasku on oiva keino näitten olemattomien tavaroiden kauppiaitten kohdalla.
      Itse en ainakaan tule lunastamaan tuota ensimmäistä ja viimeistä tilausta vaikka se vielä joskus saapuisikin.

      ENKÄ VARSINKAAN ENÄÄ IKINÄ TULE TILAAMAAN MITÄÄN KYSEISESTÄ PULJUSTA.

    • Anonyymi

      Hyvä että tuli tämä ketju luettua, meni tilaus toiseen firmaan vaikka vähän kalliimpi olikin.
      Jos ei voi luottaa siihen että tavara on hyllyssä ilmoitetun saldon (vihreä merkki) mukaan niin en asioi ollenkaan.

    • Anonyymi

      Onneksi luin tämän viestiketjun ennen tilauksen lähettämistä. Mieluummin maksan muutaman kympin enemmän ja tilaan luotettavasta firmasta. Yksikin kokemus huijareiden perustamasta verkkokaupasta on liikaa.

    • Anonyymi

      Tuontitukun firmasta , joka on näköjään myös maahantuoja, ostettu sähköriksa, siinä oli vuoden takuu, hajosi kolmen kuukauden päästä oikean takapyörän Stefan, samalla öljyyntyi jarruliinat, niin ei takuu korvaakkaan, kun ajeltu pölyisissä olosuhteissa asfaltilla. Älkää hyvät ihmiset sortuko tekemään kauppaa TUONTITUKUN kanssa.

      • Anonyymi

        Kuluttajasuoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluttajasuoja?

        Ei ole heillä edes käytössä sellaista sanaa.


    • Anonyymi

      Koko L-mafian pyörittämä vääräuskisten kusetusbisnes pitäis laittaa toimintakieltoon!

    • Anonyymi

      Eivät vastaa puheluihin eikä sposteihin ?
      Auran piti olla heidän puheidensa mukaan sopiva mönkijääni vaan eipä ollut !!
      Miksi asiakkaalle puhutaan potaskaa, kenen etu??!!

    • Anonyymi

      Asiakaspalveluun ei saa puhelimella yhteyttä! Lähettivät viallisen tuotteen. En tilaa toistaa kertaa!

      • Anonyymi

        Soita Henrylle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soita Henrylle.

        Anna numero.


    • Anonyymi

      Tilasin 12V jääkaapin. Tuote tuli henäkuun 2022 viimeisellä viikolla. Jääkaapin kyljet useammalla pienellä lommolla ja naarmuilla. Tein reklamaation liikkeeseen.

      5.8 ei reklamaatiooni ollut reagoitu, soitin aspan numeroon. Kerrottiin että juuri nyt on tekemäni reklamaatio käsittelyssä.

      Koska tarvitsimme jääkaapin ja tuontitukku toisella puolella Suomea, rupesimme keskustelemaan hinnan alennuksesta kolhujen vuoksi.

      Tuontitukku ilmoitti, että voi alentaa hintaa 25e kolhujen vuoksi. Kieltäydyin. (Kuka ostaa -25 euron alennuksella kolhuisen uuden jääkaapin?). Tuontitukusta kehoitettiin: "Mikäli tämä 25e hyvitys ei riitä korvaamaan vaurioita, voitte hakea korvauspyyntöä Kaukokiidolta ( yhteystiedot)"

      Emme ole ostaneet mitään palvelua Kaukokiidolta, joten reklamaation tekeminen ja korvaaminen menee Tuontitukulle. Soitin kuitenkin Kaukokiidon aspaan. Siellä todella positiivinen asiakaskokemus. Ohjeistivat Kaukokiidolta ohjeistamaan Tuontitukun aspaan miten reklamaatio menee tässä vaiheessa.

      16.8 kysyin Tuontitukusta miten asia edistyy. Vastaus : "Ollemme laittaneet tästä heti tuolloin korvausvaatimusta kaukokiidolle, tähän ei ole saatu vastausta. Arvioitu käsittelyaika 1-22kk. Saatiin nostettua meidän puolelta hyvitys 50e." En hyväksynyt tarjottua hyvitystä. (Olin todella ymmälläni! Maksamme teille 50e, mutta odotamme Kaukokiidolta meille hyvitystä 100e??? Outoa)

      29.8 Hyvityspäätös. Kaukokiito oli hylännyt reklamaation. Tässä kävi ilmi, että toimituksen lastauksessa Tuontitukulla tullut virhe, eikä huomattu kun vasta nyt 29.8. Ja hyvitellään teille 100e.

      Loppu hyvin, kaikki hyvin.

      Tarvittas aika paljon aurinkopaneeleja ym. reitä, akkuja ym. En uskalla tilata, koska reklamoiden hoitaminen, reklamaation käsittelemisestä tiedottaminen epäammattimaista. En voi tämän kokemuksen perusteella suositella.

    • Anonyymi

      Eikä kannata sortua tekemään yksityisiäkään kauppoja yrityksen omistavan suvun kanssa

      • Anonyymi

        Kenen kanssa? Ei ole nimittäin hyvä kokemus itselläni jaettavaksi Isopahkalan kanssa tekemistäni kaupoista, mikä olisi pitänyt petoksesta laittaa eteenpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen kanssa? Ei ole nimittäin hyvä kokemus itselläni jaettavaksi Isopahkalan kanssa tekemistäni kaupoista, mikä olisi pitänyt petoksesta laittaa eteenpäin

        Erästä mikki hiirtä olen muistellut oikein erityisellä lämmöllä


    • Anonyymi

      Minä tilasin tuotteita niin yllättäen luvattu alennuskoosi wi toiminutkaan ja ilmeisesti ei koskaan tuu toimiinkaan kukaan ei ole vastannut sieltä tuleeko tuotteet vai ei ja onko alennus vai ei huomioitu .Vähän ontuu kyllä.palvelu.

    • Anonyymi

      Tilasin tuotteita ko. firmasta 25.9.2022 eka kertaa ja sain kaikki tuotteet 29.9.2022 eli älyttömän nopeasti. Tuotteet olivat juuri sellaisia kuin tilasin ja hyvin pakattu.

    • Anonyymi

      Hienosti meni . Tilasin 5.10.2022 iltapäivällä pari tuotteita ja n.10 min kuluttua tuli viesti että käsittelyssä. Seuraava aamupäivä (6.10) oli kotiportaalle toimitettu. Eli harvinaisen nopea toiminta.

      • Anonyymi

        Henry ite tuli antamaan kommenttinsa. Siilä lailla, sanoi Tarvajärvi.


    • Anonyymi

      Huono kokemus. Tilatut tuotteet ei ollut sopivia, palautin normaalisti takaisin. Tuli toimituskuluista lasku 10e plus laskukulu 5e plus joku muu maksu yli kolme e . Loppusumma noin 18,80 e luokkaa, mitään en ostanut.

    • Anonyymi

      asillinen liike. hyvä palvelu.

      • Anonyymi

        Psska liike, paska palvelu.


    • Anonyymi

      Olisimpa tajunnut lukea nämä kommentit ennenkuin tilasin Tuontitukulta. Siis kaksi elektronista rotanloukkoa. Sain loukot ja laitoin käyttöön sen enempää mietittyäni, koska tottakai luotin, että lähettävät juuri sitä merkkiä, mitä tilasin. Tarmo luki kyljessä. Nyt katsoin Tukesin sivustoilta, ettei nämä eivät täytä kaikkia vaatimukdia, js on vedetty pois myynnistä. Nyt laitoin reklamaation ja vastausts odotellen!!!

    • Anonyymi

      Kysykää ennen tilaamista jotain sähköpostilla ja jos saatte vastauksen niin tilatkaa vasta sitten. Aivan käsittämätön firma, johon ei saa yhteyttä/ vastauksia.

    • Anonyymi

      Todella nopea palvelu. Näin se olla pitää. Hyvät kevään jatkot sinne Kalajoelle. Tv Erkki Harjuniemi

    • Anonyymi

      Ei ole ollut ongelmiaa Tuontitukun kanssa..... kaikki on toiminut tosi hyvin . Isommat tavarat on tilattu portaille ja pienemmät on noudettu matkahuollosta.Hinnat on olleet asiallisia ja toimitukset toisellepuolelle Suomea todella nopeita. Jussi

    • Anonyymi

      Ei ole ollut itse liikkeen kanssa ongelmia. Toimitukset olleet ihan yhtä nopeita kuin yleisesti mihin tottunut (1-2pv). Jokusen tilauksen tehnyt parin vuoden aikana; mm. akkuja, vähän koneiden varaosia ja nedis älykotituotteita kotiin ja mökille. Ei ole toki vielä ainakaan tarvinnut asiakaspalvelun kanssa toimia kun kaikki toimineet ja olleet sitä mitä pitääkin, ja ehjänä tulleet perille. Yllä olevien kommenttien perusteella ehkä ihan hyvä näin. Aurinkopaneelit kiinnostaisi, mutta ne taidan ottaa paikalliselta toimijalta ihan paikan päältä varmuuden varaksi.

      Tv Jaakko

    • Anonyymi

      Tilattiin katiska ja 3 pv päästä matkahuolto toi kotiovelle, suosittelen...

    • Anonyymi

      Yrityksestä ei saa kiinni huoltoa, vaikka laite ei toimi. Useiden soittojen ja meilienkään kautta siellä ei välitetä tuon taivaallista asiakkaasta. Asiakaspalvelu lupaa hoitaa tiedot eteenpäin, puolustelee että ruuhkaa. Sitä on ollut nyt toista kuukautta. Tein virallisen reklamaation, johon ei ole vastattu. Nyt täytin kuluttajaneuvojan lomakkeen, jotta asia etenisi sitä tietä. Paska firma, moista en ole kokenut ennen.

    • Anonyymi

      Kylläpä oli hyvä toimitus,tilattu tavara tuli kahdessa päivässä perille,ISO KIITOS!

    • Anonyymi

      Onko täälä firman palkattuja hyvän puhujia vai oikeasti tyytyväisiä asiakkaita.

    • Anonyymi

      Lopetan kaikenlaisten koneiden oston Tuontitukusta, varaosien / tiivisteiden saanti miltei mahdotonta, esim. maaliruiskut pesurit, eikä muutkaan koneet niin 100 kestäviä ole alan säästään ja ostan tulevaisuudessa laatua, en sekundaa.

    • Anonyymi

      Missä Tuontitukku korjauttaa takuuseen menevät moottorit

    • Anonyymi

      Voi ...tanan Tuontitukku mitä myitte. Meinaan sitä raivaussahaan laitettavaa laattojen saumojen puhdistus -"värkkiä". Sitä ei kestä minkäänlainen raivaussaha. Kierroskoneeseen sellainen möykky, saha meni heti ensi kaasun painalluksella?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe