Peltsi ei nähnyt susia Lieksassa

särkkävaara

Peltsi juoksi halki Lieksan erämaiden, eikä nähnyt yhtään sutta (tai jälkeä?) Juoksiko hän silmät huurussa kun ei edes” kettulanvaaran” laumaan osunut? Miksi luontoihmisille sudet eivät näyttäydy, ei edes Kivivaaran kapulasudet.

7

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.pimeällä.näe

Peltsi juoksi pimeällä. Sudet nukkuvat silloin.

• Latskuohttaan

Eihän ne erämaissa olekkaan enää, ihmisten pihoissa kärkkyyvät, aivan kun karhutkin. Vuonisjärvelläkin pyörii karhuja jatkuvalla syötöllä. Kyllä ei ole tuolla älyttömällä suojelulla enää mitään rajaa. Koko kanta pitäs ampua kertaheitolla tyhjäks. Puuttinin puolelta niitä kuitenki änkeää lissää. Ei muuta ku kuularuiskuu kalloon.

• Eipä ole näkynyt pihassa eikä metsässäkään vähään aikaan.Vähiin on käynyt teeret ja metsotkin.

• arka-elukka

Ei susikaan niin tyhmä ole, että jos joku juosta tömistelee, että se tulisi polunvarteen tuijottamaan juoksijaa! Susi on saattanut nähdä peltsin, mutta peltsi ei sutta!

• koerasusi

Ei Lieksassa ole muita susia kuin sen tutkijan puolikesyjä koirasusia.

• Tosonns

Aekonnaan junassa Hälssingistä tullessa kuntelin: Oli mummeli, elikkäs ikäimmeinen ja sitten hänen vastapäiselle penkille istahti joku vähä niinku olevinnaan viksumpihi immeinen ja kysymmään jotta: Tehän olette ilmeisesti sieltä maaseudulta, niin mieleni tekee kysyä: Onko siellä todella niin paljon niitä susia, kuin olen kuullu? Kyllähän ne nuoremmat nussii, vaen ei myö vanahat ennee kehata, eikä oekkeisttaan jaksetakkaa. Se kuulo.

• Kerro-ihmeessä

Missä kohtaa pitää nauraa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      84
      3359
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2797
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2336
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2298
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2231
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2216
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2033
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2027
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1944
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      106
      1863
    Aihe