isoja nahka vaatteita

nahkamen

Olen iso kokoinen mies joka haluaisi olla nahkahousuissa ja ym nahkavaatteissa. Mistä löytäisin sellaisia? Itse en ole edes löytänyt netin ihmeelisestä maailmasta. Kertokaa joku. Ja jättäkää tyhmät vastaukset esim: laihduta ja ja nahka on homoja varten ym...........

21

2780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitää-vaan-kehua

      Onhan noita leather ja boot factoryjä suomi levällään. Tekevät ihan mittojen mukaan.

      Vai kuulutko nykynuoriin, joille kaikki täytyy kantaa valmiina eteen eikä kritiikkiä saa esittää.

      • nahkamen

        En kuulu nyky nuoriin :) Vaan olen ihan keski ikäinen mies. Halusin vaan karsi kaikki tyhmät ja asiattomat vastaukset:)


    • SuomenNaiset

      No, laihduttaminen on helppo ratkaisu ja sitten ne vaatteetkin näyttävät hyviltä päällä.

    • Nahka-asussa

      Täällä tulee oltua tiukassa nahka-asussa. Tähän, kun lisää pannan koristeeksi niin on aika jännä olo. Mustaa ja sopivasti kiiltävää.

      • Olisi varmaan upea näky! Kiinnostaisi... Nahka on kiinnostanut ja kiihottanut niin kauan kun muistan... on jotain itselläkin...


    • Niin unohtui;ei kai niitä isoja kokoja saa kun teettämällä😟 sama ongelma,kun vaimolle olen koittanut etsiä valmismitoilla...

      • Jos haluat😏itsellä ei ole...


      • sidottunatuoliin

        Olen tiukassa nahka-asussa, Mustaa ja sopivan kiiltävää. Täytyy myöntää, että kiva on olla asussa varsinkin, kun toinen innostuu leikkimään ja käyttämään mielikuvitusta


      • sidottunatuoliin kirjoitti:

        Olen tiukassa nahka-asussa, Mustaa ja sopivan kiiltävää. Täytyy myöntää, että kiva on olla asussa varsinkin, kun toinen innostuu leikkimään ja käyttämään mielikuvitusta

        Hmm... Kiinnostaisi...


    • Kummaa jengiä...😏ensin heitetään joku? aihe kehiin,ja siitä keskustelu loppuukin sitten siihen...

      • Jos sulla on noin kivoja harrastuksia,ok,mutta älä kaikille tuputa samaa...😁


      • Jpwätluukkupistecom

        Eipä sitten nahkafriikkejä löydy...😟


    • nahkamen

      Tosiaan nahka on päällä toi kiihottava:) Pittä varmaan siteeen jossain tettää sopivat kuteet.

    • uyfufuyfyu

      Miksi pitää laihduttaa?????? eikö lihavat voi käyttä nahka asuja!!!!!!!!!!

      • MaxiNappa

        Niinpä...


    • Mattina

      Moi,mistäpäin olet? Voisin myydä

      • H:ki,sulla asuja??? Kerro lisää/ota yhteyttä...


      • No,ei ole kuulunut...


      • M52Hki
        M52Hki kirjoitti:

        No,ei ole kuulunut...

        Tuskin nahka nyt niin harvinainen fetissi on... Vai onko...😮?


    • Onhan tekstiä poistettu. Onko ollut liian kiihkeää tekstiä jollekin:) Itse olen mustassa nahka-asussa ja harvoin se herättää huomiota niin, että sen huomaisi itse. Mutta mielellään sitä on toisen ilona, jos vaan joku tykkäisi näkemästä ja jopa koskettelemisesta.

      • Laitoin sulle postia...


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe