isoja nahka vaatteita

nahkamen

Olen iso kokoinen mies joka haluaisi olla nahkahousuissa ja ym nahkavaatteissa. Mistä löytäisin sellaisia? Itse en ole edes löytänyt netin ihmeelisestä maailmasta. Kertokaa joku. Ja jättäkää tyhmät vastaukset esim: laihduta ja ja nahka on homoja varten ym...........

21

2732

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitää-vaan-kehua

      Onhan noita leather ja boot factoryjä suomi levällään. Tekevät ihan mittojen mukaan.

      Vai kuulutko nykynuoriin, joille kaikki täytyy kantaa valmiina eteen eikä kritiikkiä saa esittää.

      • nahkamen

        En kuulu nyky nuoriin :) Vaan olen ihan keski ikäinen mies. Halusin vaan karsi kaikki tyhmät ja asiattomat vastaukset:)


    • SuomenNaiset

      No, laihduttaminen on helppo ratkaisu ja sitten ne vaatteetkin näyttävät hyviltä päällä.

    • Nahka-asussa

      Täällä tulee oltua tiukassa nahka-asussa. Tähän, kun lisää pannan koristeeksi niin on aika jännä olo. Mustaa ja sopivasti kiiltävää.

      • Olisi varmaan upea näky! Kiinnostaisi... Nahka on kiinnostanut ja kiihottanut niin kauan kun muistan... on jotain itselläkin...


    • Niin unohtui;ei kai niitä isoja kokoja saa kun teettämällä😟 sama ongelma,kun vaimolle olen koittanut etsiä valmismitoilla...

      • Jos haluat😏itsellä ei ole...


      • sidottunatuoliin

        Olen tiukassa nahka-asussa, Mustaa ja sopivan kiiltävää. Täytyy myöntää, että kiva on olla asussa varsinkin, kun toinen innostuu leikkimään ja käyttämään mielikuvitusta


      • sidottunatuoliin kirjoitti:

        Olen tiukassa nahka-asussa, Mustaa ja sopivan kiiltävää. Täytyy myöntää, että kiva on olla asussa varsinkin, kun toinen innostuu leikkimään ja käyttämään mielikuvitusta

        Hmm... Kiinnostaisi...


    • Kummaa jengiä...😏ensin heitetään joku? aihe kehiin,ja siitä keskustelu loppuukin sitten siihen...

      • Jos sulla on noin kivoja harrastuksia,ok,mutta älä kaikille tuputa samaa...😁


      • Jpwätluukkupistecom

        Eipä sitten nahkafriikkejä löydy...😟


    • nahkamen

      Tosiaan nahka on päällä toi kiihottava:) Pittä varmaan siteeen jossain tettää sopivat kuteet.

    • uyfufuyfyu

      Miksi pitää laihduttaa?????? eikö lihavat voi käyttä nahka asuja!!!!!!!!!!

      • MaxiNappa

        Niinpä...


    • Mattina

      Moi,mistäpäin olet? Voisin myydä

      • H:ki,sulla asuja??? Kerro lisää/ota yhteyttä...


      • No,ei ole kuulunut...


      • M52Hki kirjoitti:

        No,ei ole kuulunut...

        Tuskin nahka nyt niin harvinainen fetissi on... Vai onko...😮?


    • Onhan tekstiä poistettu. Onko ollut liian kiihkeää tekstiä jollekin:) Itse olen mustassa nahka-asussa ja harvoin se herättää huomiota niin, että sen huomaisi itse. Mutta mielellään sitä on toisen ilona, jos vaan joku tykkäisi näkemästä ja jopa koskettelemisesta.

      • Laitoin sulle postia...


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      647
      4966
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      127
      3828
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3720
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3091
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      14
      2894
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2484
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2361
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2240
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2147
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2134
    Aihe