Huijarit tunnustavat

kohta-maksetaan

Al Gore ylisti ilmastonmuutossopimusta onnistuneeksi sijoituskohteeksi. Tämän me monet jo aikoja sitten ymmärsimme ja varoitimme ihmisiä tällaisesta huijauksesta. Nyt suut jauhavat voittojen kautta setelisadetta jonka syyttömät joutuvat katkerasti maksamaan. Oli kai kaikille keinottelijoille todella tärkeää päästä rotsimaan yhteiskunnan ja kaikkien ihmisten kassasta tukiaisia pelinsä rahoittamiseen. Suomessakin on syydetty jopa 100%n tukiaisin monia päättömiä ilveilyjä jotka lopulta vain lisäävät ilmastonmuutosta moninkerroin. Olisi pitänyt päinvastoin estää keinottelijoiden rikastuminen vaikkapa verotuksella. Suurituloisethan ilmastoa valtaosin pilaavat örvellyksellään. Globalisaatio on nyt taas heidän keinonsa toteuttaa asiat turistien tuella.Ihmettelen sitä miksi IPU ei halua ottaa mitään kantaa asiaan. Kohtahan tähän hukatut rahat lankeavat meidän maksettavaksi velkojen takia.

3

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluus-jatkuu

Siksi koska IPU:n troikka oli vahvasti ilmastohuijauksessa jopa etuairueena suomessa. Edelleen IPU:ssa on merkittävässä asemassa henkilöitä, jotka ratsastavat ilmastopelotteella eivätkä muuta voi. Valitettavasti heitä on mahdoton häätää koska IPU on ryhmänä on liian pieni enää pirstoakseen itseään enempää.

• globaalia-typeryyttä

Demokraattisessa puolueessa pitäisi olla vallassa enemmistön mielipide. Suomessa tuskin missään puolueessa näin on. IPUsta en tiedä mutta ainakin Sipilän hallitus nyt munaa oikein urakalla koska itse hyötyvät perättömistä puheistaan ja teoistaan. Kansalle elämä on käynyt sietämättömän kalliiksi ja vaaralliseksi tämän takia. Saati sitten kiinalaisille jotka kaiken työn ja ilmaston pilaamisen joutuvat tekemäänn kommunismin nimiin.

• tekoja-IPU

Miksi IPUn johto ei ota puheeksi tällaista tärkeää asiaa jolla vallassa olevat ja heidän tukijansa tekevät miljoonia valehtelemalla ? Köyhät ei takuulla ole syypäitä ilmaston lämpenemiseen vaan ne jotka nytkin valehtelevat ilmaston kylmenevän tienaamalla lisää rahaa muilta ja törsäämällä sitä Kiinan matkailulla ja kutsumalla Kiinan turistilaumat Suomeen. Saavatpahan kiinalaiset siten haistaa miten pahalta tämä ilmaston puhdistus haisee pitkin maaseutua .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe