Vai onko kaunis ollenkaan?
Mies miten kaunis on kaipaamasi nainen?
22
963
Vastaukset
Mun mielestä kaunis....
<3- Kummajosei
Kyllähän oma ihastus silmää miellyttää.
- pilkesilmäkulmassa_
Mitenkäs voi määritellä kauniin, se kun on katsojan silmässä. Toki mun hän on kasvoiltaan erityisen kaunis pitkä blondi. Sellainen joihin ei törmää pohjoismaiden ulkopuolella. Jos huonoja puolia pitäisi keksiä, muodokkaampi voisi etu- ja takapuskureiltaan olla.
- ihmekysymys
tuskin sitä ihastuu jos ei olisi ihastuksen mielestä kaunis!!
- TykkääväJmies
Hyvin kaunis on hän.
- Tietäävarmastisen
Kaunis on ilman meikkimaalaustakin
- eivähempää
Maailman kaunein.
- ihankivayhä
Pari vuotta sitten oli kaunein ja sexyin. Nykyään vähä rupsahtanut.
- jokuvähänrupasahtanut
mutta onneksi sinä vain komistut :) En aina tiedä onko tuo sun suorapuheisuus hyvä vai huono asia :D
- pintaa_syvemmältä
Oliko alotus joku vitsi?
Vaikka vaateiden alle nähnytkään niin on! Kaunis ja haluttava
Ei sillä ettei huomioisi pintaa syvemmälle - hgfh
On mun mielestä. Niin, en tiedä kaikki sikäli outoa et onhan hän hyvännäköinen mut jotenkin se on kokonaisuus mikä vetoaa ja ihan erilaista mitä olen koskaan kokenut. Eikä ihan vähänkään, melko erikoinen luonne kyllä :). Kaiken lisäksi mieletön eroottinen vetovoima! ja jonkinlainen vahva henkinen yhteys (näin ainakin koen). Tosin mua jonkin verran pidempi mut kuitenkin aivan kympin paketti, kaikki mitä voisin ajatella naisesta haluavani.
- Sekaannuin
Ajattelen yhdestä miehestä ihan just noin. Hänen pituudestaan en kyllä tiedä, kun tajusin, etten ole koskaan edes ajatellut koko asiaa. Joten eiköhän sekin mene tuohon kategoriaan "mua jonkin verran pidempi" :D Sori, tää kysymyshän oli miehille, mutta oli pakko kommentoida.
- eitoistatiikerinaistaole
Luonne se mikä sytyttää eniten ja hänestä näkee että on älykäs nainen. Kaunis naapurintyttömäinen tai sellanen maalaiskylän söpö aikuinen nuori nainen.
Hänesä on myös iän tuomaa itsevarmuutta ja sekin on seksikästä, ei kuitenkaa ole ihan keski-ikänen vielä.
Lumoavat silmät ja katse vaikka ei mua varmaan katokkaan sillä silmällä.
Sillon harvoin kun hänellä on hiukset ponnarilla hän on vielä paremman näkönen, ei tietääkseni edes meikkaa paljoa, osaa pukeutua sekin tuo lisämausteen hänen ihanuuteensa, ihme kyllä en vieläkään ole sata varma onko hänen silmänsä harmaat vai vihreät vaikka niitä niin kauan ihaillut.
Ääni vie jalat alta.
Ja se takapuoli, en viitsi edes alkaa laittaan tähän miten hyvän näkönen mutta on kyllä just sellanen kiva.
No en kyllä edes roiku hänessä täällä käyn huvikseen lukemassa välillä ja huvin vuoksi vastaan, en usko että hän olisi niin pöljä että täällä ees kävis. - Sonjaanihastunut1972
Todella kaunis. Myös ilman meikkiä. :)
- ollenkaan
Mun mielestä harvinaisen kaunis. Omasta mielestään ei ollenkaan vaan ihan tavis.
- voivit
Hävyttömän kaunis. Nyt tuli ikävä kun aloin muistella niitä silmiä..
- Lemmenkäinen
Kyllä on maailman kaunein ko jo koht 40 vuotta yhdessä :-*
- fatandfurious
VIttu mä haen neljännen bissen ja korkkaan tokan suklaalevyn. .
- svetsare
on hän näyttävä, niin nätit silmätkin, mielyttää oikein paljon kun saa niitä tuijotella ja sitten kun hän on muutenkin mukava persoona, tai sitten vain tykkää minustakin niin paljon :)
- hymymyjäpäivääsi
Olen kyllä yleensä mukava kaikkia kohtaan mun sinulle olen vielä ekstra mukava. Vaikka osaan kyllä suuttuakin jos siihen on aihetta :/
Ja sosiaali alan henkilö on sanonut musta (kun en itse keksinyt juuri mitään hyviä puolia itsestäni) että olen hyväntahtoinen. Ehkä tämä adjektiivi kuvaa luonnettani aika hyvin.
- ijhdre
oli se kaunis ja hyvätuntuinen
- enkäsitä
Hirveä haahka se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,794343Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt232795Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242738Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1122474Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172469Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1112214Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e1002173Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6342035MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141965Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka321856