Missä täällä voi tutustua ihmisiin?
Mistä juttukaveri Lieksassa?
11
327
Vastaukset
- Selitystä-pyydän
Voisitko tarkentaa, millaisiin ihmisiin haluaisit tutustua?
- nyhjääpä.tyhjästä
Kumpaa ihmistä tarkoitat? En kehota tutustumaan kumpaankaan.
- kollliippppo
jos löydät täältä lieksasta juttu kaverin niin ole varovainen puheissasi puukottavat heti selkään kun mahollista ja levittelevät paskajuttuja pitkin kylijä. valitettavasti.
- jouluviisu
Minä en tutustu ollenkaa juoru kylään en halua olla tekemisessä pahimmat kyttääjät löytyy cittarista juttuseura istuu penkeillä maleksivat siellä. Juttueuraa voi parhaiten tutustua Merilässä olevaan työllisyyspalvelut Merilänhoviin siellä näkee syrjäytyneitä pitkäaikaistyöttömiä siellä voi harjoitella juttuseuraa ja sosiaalitaitoja tutustua toisiinsa vaikka hieroa takapuolta leikkiä laulaa tonttuleikkejä syödä joulupuuroa jne mitenkä virkistävää toimintaa on siellä.Kahviseura rupattelut on sallittua koska ei pakko tehdä mitään työtä saa oleskela rauhassa ja saa siitä 9 euroa riisipuuro ja kinkkurahaa käyttöön eikä tarvitse olla nälässä jouluna
- oppii.mitä.oppii
Siellä työkkäri opettaa juttelemaan ja seukkaamaan itteensä parempien kanssa. Samalla oppii sosiaalitaitoja ja tekemään työhakemuksen. Liian innokas ei kannata olla, paremminkin hiven pidättyväinen ja tympeä. Näin siksi, ettei kukaan vain vahingossakaan kuvittete sinun olevan tosissasi hakemustesi suhteen. Eikun tsemppiä !
Moni on löytänyt erilaisista harrastekerhoista, tai joistain yhdistyksistä.
Myös eri seurakunnilla voi olla senkaltaista toimintaa.
Eiköhän Punaisella Ristilläkin ole ystäväpalvelu toimintaa, joten siihen liittymällä voi löytyä juttuseuraa.
Toivotan onnea yrityksillesi, eiköhän sitä juttuseuraa löydy, koska karjalaiset ovat puheliaita.
Täälläpäin Suomea voisi olla paljon vaikeampaa.- Lerkku.Lassi
Tule entiseen Kären kahvilaan niin seuraa löytyy.
- B-ryhmä
Uuninpankkosimulaattorissa on juttukavereita. Puhuvat kiljusta vellistä työttömyydestä jne
- ollaan-vaan-hiljaa
No kuule ei missään !!!!!!!!!!!!
- Ei.kset
Eikö löyvy
- mie.löyvän
Minä löyvän kahvilasta< joka päivä uusia juttukaveriloi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638093Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592372Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24795
- 64792
- 55783
- 66760
- 46746
- 11726
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683