Vertaa vastaavaan kotimaiseen?
Lidlin valmiit ruotsalaiset lihapullat
22
3992
Vastaukset
- bulkkiruokaa
Kotimaisista ainoat lihapullat jotka kelpaa lapsille on kivikylän lihapullat.
Atria ja hookoon lihapullat eivät kelpaa edes meidän hirvikoirille.
Samoin kananuggetit.Ainoastaan liidelin nuggetit maistuu.Kotimaiset jauhoilla leivitetyt ei koska niistä puuttuu se kana.- meijerinLihapullissa
ei enää ole saksalaista lihhoo,
kon ei niissä ole lihhoo ollenkaan...
- TestaammeHeti
Kiitti vinkistä, pitää tänään Lidlissä käydessä ostaa kokeiltavaksi.
- Lidlinpitäisilaajentaa
Tässä makustelutestissä Lidlin ruotsalaispullat sijoittuivat kakkoseksi Kivikylän pullien jälkeen. Ja aika huima hintaero ruotsalaisten eduksi.
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000004999090.html- keksustaanliittyvää
Ruputhan saavat vetää vaikka paskaansa, ihmiset syövät lihaa.
- kunnonkepuarkea
keksustaanliittyvää kirjoitti:
Ruputhan saavat vetää vaikka paskaansa, ihmiset syövät lihaa.
"Testin viimeiset eineslihapullat, Atrian Kunnon arki lihapyörykät, päätyvät myös pistemäärissä viimeiseksi ja jättävät kaikin puolin ikävän elämyksen aina tuoksusta jälkimakuun asti. Myös lihapullan einesharmaa väri ja kuminen koostumus saavat moitteita. "
- teurasJätteet
myydään hyvään hintaan...
- onkokokemustaasiasta
kunnonkepuarkea kirjoitti:
"Testin viimeiset eineslihapullat, Atrian Kunnon arki lihapyörykät, päätyvät myös pistemäärissä viimeiseksi ja jättävät kaikin puolin ikävän elämyksen aina tuoksusta jälkimakuun asti. Myös lihapullan einesharmaa väri ja kuminen koostumus saavat moitteita. "
Onko kukaan muuten syönyt noita Atrian kumipalloja?
- Tilinollillaq
Varakkaat kepulaiset vastaan suurperheen köyhät. Sitä tämä kauppojen hintakilpailu on. Kenellä vara maksaa.
- 3333331
Onhan se hyvä kun edistätte Saksalaisten ja muiden ulkolaisten työpakkoja, se on aina pois kotimaisesta kulutuksesta, itse suosin aina kotimaista, se on tärkeintä työllisyyden hoitoa.
- työpakkokokokokokokoko
Ei se ole pois kotimaisesta kulutuksesta. Päinvastoin, sehän voi jopa lisätä sitä, kun ulkomaalainen on halvempaa. Etenkin, jos se on vieläpä maukkaampaa.
Vain uusavuttomat ostavat valmiita (liha)pullia. Ihan sama kenen tekemiä niin eihän niitä syö naapurin koirakaan.
- kjrree
DV8_HellRaiser kirjoitti:
Vain uusavuttomat ostavat valmiita (liha)pullia. Ihan sama kenen tekemiä niin eihän niitä syö naapurin koirakaan.
Oletko testannut? Oletko yrittänyt syöttää naapurin koiralle kaikkia tarjolla olevia eineslihapullia?
Eikä mikään kelvannut? Taidat valehdella? Söit ne pullat itse. - Pankolla
Kepuloisilla on aikaa kokkailla kun tukiaiset takaa toimeentulon. Onko seuraavan kerran duunia toukokuussa pari viikkoa, jos vanhat tavat jatkuu.
kjrree kirjoitti:
Oletko testannut? Oletko yrittänyt syöttää naapurin koiralle kaikkia tarjolla olevia eineslihapullia?
Eikä mikään kelvannut? Taidat valehdella? Söit ne pullat itse.En ole sillä pelkään että siitä saa syytteen eläinrääkkäyksestä.
Olen kyllä laiskuuttani joskus ostanut einestiskistä K- Ristikosta ja Myyrmannin Citymarketista muusia ja lihapullia. Ne maistuivat täysin erilaisilta, eivätkä kovin hyviltä. Joten saman ryhmän sisällä suuri ero. Niin että luulen että eri valmisruuat ovat minulle syömättömiä.
Mutta syökää ihmeessä jos maistuu.Pankolla kirjoitti:
Kepuloisilla on aikaa kokkailla kun tukiaiset takaa toimeentulon. Onko seuraavan kerran duunia toukokuussa pari viikkoa, jos vanhat tavat jatkuu.
Kepua äänesti viime vaalissa 626 218 äänestäjää. Joten kyllä siinä porukassa on ihan työllään toimeentulevia. Ei kaikki elä sossutuella
- nosesiitä
En ole sillä pelkään että siitä saa syytteen eläinrääkkäyksestä.
Olen kyllä laiskuuttani joskus ostanut einestiskistä K- Ristikosta ja Myyrmannin Citymarketista muusia ja lihapullia. Ne maistuivat täysin erilaisilta, eivätkä kovin hyviltä. Joten saman ryhmän sisällä suuri ero. Niin että luulen että eri valmisruuat ovat minulle syömättömiä.
Mutta syökää ihmeessä jos maistuu."En ole sillä pelkään että siitä saa syytteen eläinrääkkäyksestä. "
Kuitenkin osasit sanoa, ettei ne kelpaa naapurin koirallekaan. nosesiitä kirjoitti:
"En ole sillä pelkään että siitä saa syytteen eläinrääkkäyksestä. "
Kuitenkin osasit sanoa, ettei ne kelpaa naapurin koirallekaan.Joo, tuli kirjoitettua väärin. "Kelpaa" sanan sijaan piti kirjoittaa ettei "uskalla tarjota"
Pahoittelen kovasti virhettäni. Anteeksi, anteeksi
- Funlandiankansalainen
Ostin suosituksesta 1 kg paketin Lidlistä ruotsalaisia pullia. Menivät raakakana ja lämmittynä. Olivat liian hyviä meikäläiselle. En osta enään, liian kova menekki.Paino sälyyparemmin, jos ostaa HK ja Atrian jne pullia.
Ei suomesta löydy vastaavia, Kivikylän lihapullat lähimpänä, muut pelkkää paskamössöä.
Harvastapa asiasta suomalaiset taitavat olla yhtä yksimielisiä. Kaupan eineslihapullat ovat teurastusjätteitä, joita ei saisi edes paistettuina lihapulliksi kutsua. Kumma ettei monta muuta väärää nimitystä kieltänyt EU ole puuttunut asiaan.
- Bonabetito
Meillä ei syödä enää mitään "valmisruokia", koska on ilmennyt miten niihin sekoitetaan kaikenlasta "koiran-ruokaa". Tehtaat sekä kauppiaat pettävät AINA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855