Myöntääkö mikään pankki lainaa Bitcoiniin? Kurssi on suorastaan vallankumouksellinen! http://www.iltalehti.fi/talous/201712022200576604_ta.shtml
Lainaa Bitcoiniin?
5
426
Vastaukset
- kroisos.pennanen
Pankit eivät ole mitenkään erityisen kiinnostuneita myöntämään lainoja, sillä ne tarvitsevat meidän rahamme paljon tuottavampaan toimintaan.
Mutta koska ne joutuvat lakisääteisesti ylläpitämään edes jonkinlaista luototus-imagoa, saattavat ne pienen lainan sinulle myöntääkin - kunhan et vahingossakaan mainitse mihin rahat oikeasti aiot käyttää.- TyhmätsioittaaPitKoiniin
Säästöpankista saa aina Bitkoin-lainan jokainen.
Kysy vaan Riikosta tai Wegeliusta.
Myös Nigerialaisrinssin perinnön kotiuttamiseen saat lainan pikaisesti.
- älyjäännös
alkaa jo hävettää olla suomaalainen, äijät vaahtoo suu kuolassa , alustoista ja lohkokennoista, pitävät ihan tollona aikuisia ihmisiä , muuteman nousukauden ja 3 taantumaa nähneenä, alkaa jo tajuta mikx näiden Spedejen pitää hypätä ikkunoista ja pahimpien saturnuksen renkailta takaisin maahan, sällit kertoo samaa jankutusta toinen toisilleen kuin intissä joukon pysähtyessä, tämänkin olemattoman kadottua bittiavaruuteen , alkaa joku pioneeri etsimään kadonneita koneja, ensin maasta ,sitten taivaasta ja lopuksi pitää päästä tähtiin.....aina tuntuu loppuvan eletty vuosikymmen ,jos ei sotiin, niin ainakin romahdukseen, tila jossa luulo vaihtuu totuuteen.
mitä sitä ämpäriä täyttämään kun joku tuo sen kotiovelle ,louhimalla bitkoneja.
80 luvulla suomalainen louhi kultaa jonka nimi oli kansa oy.- hjuytrt
Näyttää et nyt on tavallinen tallaajakin heränyt bittihuumaan , kunhan ei kävisi samoin kun teknokuplassa.
- Anonyymi
Nyt pankit myyvät itse lähes kaikkea ja lainaa saa rajattomasti parin prosentin korolla. Pyydä heti tarjous.
Pyydä kaikki sukulaisesi ja ysäväsi takaajiksi. Voitatte kaikki miljoonia. Ei mitään ylärajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532