Moi,erilaista käyttöautoa alle ja lada 1,7 on se varteenotettavin. Miten nuo uudet ruiskuladat on toimineet? Edelleen ne on lämpimiä autoja ja se on iso kriteeri ei se bensan kulutus tai vikojen etsintä niin haittaa ,niihin oppii.
Nämä uudet elektroniikka autot on jotenkin hauraita kuten vaimon uusi auto. Its etykkään vanhoista koneista. Jups on se lämmin talli missä fiksilla.
Isolohko jeah 1,7 miten ne toimii?
isolohkaisu
1
241
Vastaukset
- u.kekonen
Ladalla saat ainakin harrastaa, eikä puuhastelu lopu koskaan. Vielä kun otat ruiskun, tekemistä ja ennen kaikkea haastetta riittää. Toisaalta, jos sinulla intoa riittää, Viipurista löytyy jos jonkinlaista roinaa Ladaan. Nostan kyllä hattua, jos joku tuollaiseen projektiin haluaa oikeasti lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849