Mielestäni kaikenlainen uskonnon pakkosyöttö koskien niin luterilaisen kirkon edustajia,kristillisiä lahkoja samoin kuin islamilaisiakin lahkoineen pitäisi saada rikoslain piiriin.
Uskonnon tuputtamisella rikotaan ihmisten henkilökohtaista suvereeniteettia ja esimerkiksi jehovalaisten tapauksessa kyseessä on kotirauhankin rikkominen.
Jos jollakin on tarvetta uskonnollisuuteen,hän osaa varmaan itse hakeutua uskonnollisiin seuroihin ilman että siitä tullaan kouluihin ym..pakkosyöttämään ihmisille.
Uskonnon tuputtaminen rikoslakiin
5
407
Vastaukset
- ihmetyst
Niin,miksi valtionkirkko saa käydä kouluissa,armeijassa ym puhumassa sontaa ihmisille.
Miksi isiksen ja lentävän spaghetti hirviön kirkkokunnat ei saa yhtälailla käydä sitte värväämässä lapsia riveihinsä. - epistä.on
Ja sitte semmonenki epäreilu juttu että miksi yhteiskunnan verorahoista ei ikinä tueta saatananpalvojien seurakuntaa mitenkään.
- AbdulAbdul666
Islam on taantumuksen takaraja.
- mielipiteeni
Ja yleensäkin,mikä ihmeen monopoli asema jollain valtionkirkolla pitäisi omien oppien tuputtamisessa muka olla?
Miksei poliittiset puolueet saa käydä kouluissa ja armeijassa kosiskelemassa lapsia riveihinsä?
Tai yhtälailla sitte vaikka salaliittiteoreetikot,moottoripyöräjengiläiset,vapaa palokuntalaiset,avantouimarit,tähtitieteen harrastajat,öljyvärimaalarit,zumbaajat,kendon harrastajat jne..jne... - funtzinvaan
Voisiko tuolta terrorismiltakin välttyä paremmin jos uskonnot määriteltäisiin rikollis järjestöiksi,mitä ne kyllä ovatkin.
Vaikka eihän terrorismilta tietenkään välty, aina on kuitenki joku joka uskoo pääsevänsä paratiisiin tappamalla vääräuskoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604696Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511698- 1781669
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871152
- 2041136
- 651094