Roskasakki lähti pois persuista

Soinistinen roskasakki lähti pois persuista. YESS! Voiko ihanammin päivän enää alkaa?
2
Ilmianna
Jaa

17 Vastausta

Tänäänkö asian havaitsit?Ihanko itse sen teit?
YESS...saat takuulla päivänvälkky ps palkinnon!
Ilmianna
Jaa
Tiedätkö muuten trolli, että Soini oli yksi persupuolueen perustajista ja kaikkien persujen kiistaton ihanne vielä viime kevääseen asti?

Ai jaa, trollitehtaan Suomi-vastaava ei kertonut sitä sinulle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mutta perustajajäsen Bäääärlunti petti ja kavalsi!!!!!!!1!!!!! Niinkuin ne muutkin soinilaiset
Kun piti suojella alte kameraden
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos Soini oli "kaikkien persujen kiistaton ihanne" viime kevääseen asti, miksi tuo Juudas hovisyöttiläineen sai silti kenkää Jyväskylän PS puoluekokouksessa?
Ilmianna
Jaa
Vaikka Soini on poissa, niin Pietua ei siitä huolimattakaan huolita persuihin. YESS!!
Ilmianna
Jaa
Jäljelle jäi siis putinistinen roskasakki.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olisikin mielenkiintoista nähdä, kuinka paljon Putinilta on tullut rahaa Huhtasaarelle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Soini on LÄPEENSÄ KIERO TYYPPI. En haluaisi olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Sika mikä sika. Minulle riitti kiitti.!
Ilmianna
Jaa
Kymmeneen vuoteen ei ole voinut persuja äänestää juuri petos-Soinin vuoksi. Nyt se on taas mahdollista kun siniset Juudakset lähtivät omaan prosenttiliikkeeseensä keikaroimaan valheilla ja pöyhkeilemään petoksilla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kuinkas korkea se persujen kannatus olikaan kymmenen vuotta sitten? :D

Entä keitä nykyään tunnettuja poliitikkoja puolueessa oli Soinin lisäksi? :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Liike, jos sinun pitää kysellä persujen historiasta tuollaista, olet ihan väärällä palstalla. Et tiedä politiikasta mitään. Todistit sen juuri itse.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Liike on keskustellut politiikasta eri palstoilla jo silloin kun sinä imit äitisi tissiä. Kommentillasi häpäisit itsesi täysin ja osoitit ettet tunne legendoja, tuskin politiikkaakaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Totuusss - olen ollut politiikassa mukana kymmeniä vuosia ja tunnen niin Juudas Soinin kuin PS historiankin erittäin hyvin. Väittely teidänlaistenne poliittisten nassikoiden kanssa olisi kuin vasikan kanssa kilpailemista. -Siis täysin turhaa.
Ilmianna
Jaa
Jalakavaimoa on kiva nylkyttää. Sitten Brysseliin kaljoille.
Ilmianna
Jaa
Mikä lie Elon Simpan jalkavaimon vointi?
Ilmianna
Jaa
Koska uuvatit tuomitsevat äärivasemmiston harrastaman autojen ja lippujen polton??

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005482462.html
Ilmianna
Jaa
Niin, kansan silmissä ( lukuisten gallupien mukaan) noin 1 prosentti kannattaa heitä, vaikka tällä sakilla on 5 ministeriä ja eduskunnan puhemiehen paikka.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Roskasakki lähti pois persuista

Soinistinen roskasakki lähti pois persuista. YESS! Voiko ihanammin päivän enää alkaa?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta