Ei mitään väliä, ketkä muut kilpailijat tai joukkuekaverit olivat, kaikki tempaisivat Terskistää haaroihin niin, että pelle ei toennut koko lähetyksen aikana, Vedet vuotaa silmistä edelleen. Suomi on hieno maa. https://areena.yle.fi/1-4177939
Vastaukset 8
- tillräckligtstor
Vacker fosterländsk pipo har Sampo nu åtminstone.
Den avundades de andras Koskis med pipon på ollonet. Det finns nederlag och totala nederlag. Mums. Kolla klippet på arenan.
Peppu-Reino kirjoitti:
Den avundades de andras Koskis med pipon på ollonet. Det finns nederlag och totala nederlag. Mums. Kolla klippet på arenan.
Terho sai muutenkin kokea kovia. RKP:n kannatus on juuri puolueeksi rekisteröitynyttä sinisiä 3 kertaa suurempi.
Onneksi Sampo ryhtyy sivistämään itseään saamallan ruotsinsanakirjalla.
RKP:n kannalta tietenkin huolestuttavaa, koska sivistyneenä Sampo on pahempi uhka, kuin nyt junttina.
- grodornahoppar
Nu vet vi då alla hur en äkta juntti ser ut.
Terho pärjäsi siinä hyvin, en oikein ymmärrä mitä ap häröilee.
Pärjäsi hyvin? Terholla pyyhittiin pöytää ja oikein kunnolla. Oli kyllä mahtavaa. Onneksi sen voi nauttia uudelleen areenalta.
Onkohan niin, että fennot eivät ymmärrä hienovaraista vittuilua ollenkaan?
Kysymys on oleellinen, kun katselee kommentteja uutisvuodon ja Finlandia tilaisuuden jälkeen. Puupäisyys tuntuu vaivaavan fennoa melko pahasti.Peppu-Reino kirjoitti:
Pärjäsi hyvin? Terholla pyyhittiin pöytää ja oikein kunnolla. Oli kyllä mahtavaa. Onneksi sen voi nauttia uudelleen areenalta.
Onkohan niin, että fennot eivät ymmärrä hienovaraista vittuilua ollenkaan?
Kysymys on oleellinen, kun katselee kommentteja uutisvuodon ja Finlandia tilaisuuden jälkeen. Puupäisyys tuntuu vaivaavan fennoa melko pahasti.Ehkäpä suomenkieliset ohjelmat on Reinolle liian vaikeita seurattavaksi.
PerusSininen kirjoitti:
Ehkäpä suomenkieliset ohjelmat on Reinolle liian vaikeita seurattavaksi.
Det lutar mera åt det hållet, att du just har förklarat mitt axiom korrekt. Nyanser och undertoner är något helt annat än "alatyyli" som du verkar blanda med.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22777Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103760Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35544VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407