On parasta rokotetta ja lääkettä maassamme yhä esiintyvään suomettumiseen ja konttaamistautiin Idän suuntaan. Kansakunnan on vihdoinkin tehtävä henkinen irtiotto Kekkoslovakian bysanttilaisesta rappiosta.
NATO ja läntinen integraatio
37
361
Vastaukset
SAMANLAISTA ON SINUN TOISTOSI.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Trollitehdas heräsi heti.
KYLLÄHÄN SE TROLLITEHDAS, HEIKKO JA PIENI KYLLÄKIN, OLET SINÄ. HEREILLÄ ET KYLLÄ OLE OLLUTKAAN, AINAKAAN JUTTUJESI PERSUTEELLA.
- Outoa.kampajointia
OikeistoSosDem kirjoitti:
Trollitehdas heräsi heti.
Trollitehtaasta voisi edes keskustella, jos sulla olisi jotain uutta ja realistista kerrottavaa Nato aiheesta. Mutta nämä ovat näitä samoja tyhjiä heittoja, trolleja samasta aiheesta, joskus hiukan eri sanakääntein. Pelkkää trollausta.
Outoa.kampajointia kirjoitti:
Trollitehtaasta voisi edes keskustella, jos sulla olisi jotain uutta ja realistista kerrottavaa Nato aiheesta. Mutta nämä ovat näitä samoja tyhjiä heittoja, trolleja samasta aiheesta, joskus hiukan eri sanakääntein. Pelkkää trollausta.
Varmaan on sitten "kampajointia".
KEPURUPU.HÄIRIKÖIMÄSSÄ kirjoitti:
KYLLÄHÄN SE TROLLITEHDAS, HEIKKO JA PIENI KYLLÄKIN, OLET SINÄ. HEREILLÄ ET KYLLÄ OLE OLLUTKAAN, AINAKAAN JUTTUJESI PERSUTEELLA.
Trollitehtaan tunnistaa mm. lukuisista kirjoitusvirheistä.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Trollitehtaan tunnistaa mm. lukuisista kirjoitusvirheistä.
VAKIOKAMAA SULLA SELITELLÄ KIRJOITUSVIRHEISTÄ, ETKÖ YMMÄRRÄ SITTEN EDES AJATUSTA NIISTÄ JA NÄISTÄ TEKSTEISTÄ. MITÄ SINULLE KERTOO SITTEN "KAMPAJOINTIA" TUOSSA LAUSEESSA?
KOITAHAN TONTTU ASIAA SAADA LIIKKEELLE, ÄLÄKÄ OLE LAPSELLINEN NATOPELLE.KEPURUPU.HÄIRIKÖIMÄSSÄ kirjoitti:
VAKIOKAMAA SULLA SELITELLÄ KIRJOITUSVIRHEISTÄ, ETKÖ YMMÄRRÄ SITTEN EDES AJATUSTA NIISTÄ JA NÄISTÄ TEKSTEISTÄ. MITÄ SINULLE KERTOO SITTEN "KAMPAJOINTIA" TUOSSA LAUSEESSA?
KOITAHAN TONTTU ASIAA SAADA LIIKKEELLE, ÄLÄKÄ OLE LAPSELLINEN NATOPELLE.Mitä hyötyä mistään asiasta olisi kaltaisesi trollin kanssa keskustella? Eiköhän tämä ollut tässä.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Mitä hyötyä mistään asiasta olisi kaltaisesi trollin kanssa keskustella? Eiköhän tämä ollut tässä.
ONKO SINULLA JONKILAINEN DEMENTOIVA AUTISMI. HALUAT KESKUSTELLA SAMASTA ASIASTA KERTA TOISENSA JÄLKEEN. KENEN KANSSA SITTEN HALUAT ASIASTA KESKUSTELLA? VAIN SAMANMILEISTEN KANSSAKO? ITSESI KANSSAKO?
KEPURUPU.HÄIRIKÖIMÄSSÄ kirjoitti:
ONKO SINULLA JONKILAINEN DEMENTOIVA AUTISMI. HALUAT KESKUSTELLA SAMASTA ASIASTA KERTA TOISENSA JÄLKEEN. KENEN KANSSA SITTEN HALUAT ASIASTA KESKUSTELLA? VAIN SAMANMILEISTEN KANSSAKO? ITSESI KANSSAKO?
Älä käytä liian vaikeita sanoja joita et kuitenkaan ymmärrä. Trolli.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Älä käytä liian vaikeita sanoja joita et kuitenkaan ymmärrä. Trolli.
Tuo olisi sinullekin ihan osuva kommentti. Trolli.
OikeistoHinttari kirjoitti:
Tuo olisi sinullekin ihan osuva kommentti. Trolli.
Vaihdoit sitten nikkiä. Miksi?
- MaissiAnuschAUJombeJOHTO
Tarkoititko kenties läntistä interventiota?
- Ei.oikein.rauhoittavaa
Olishan se varmastikin vähä-älyisiltä suomalaisilta turvallista heittäytyä täysin ennalta arvaamattoman Trumpi kelkkaan. Melkein kuin nykyhallituksen linjalla, kukaan ei tiedä mitä ovat mieltä huomenna.
Olen tarkistanut näkemyksiäni Trumpista. Mies tuntuu oikein jämäkältä ja päättäväiseltä esim. Pohjois-Korean suhteen. Länsidemokratialla on täysi oikeus puolustaa itseään.
- KauKesk_
OikeistoSosDem kirjoitti:
Olen tarkistanut näkemyksiäni Trumpista. Mies tuntuu oikein jämäkältä ja päättäväiseltä esim. Pohjois-Korean suhteen. Länsidemokratialla on täysi oikeus puolustaa itseään.
Voiko sossuissa olla yksi noinkin järkevästi kirjoittava? Mutta sinähän oletkin Oikeisto sossu.
Lähes rakkaan Kokoomuksen tasoa, normaalit sossut ovat täysiä komukoita. - Onpas.taas.läpinäkyvää
KauKesk_ kirjoitti:
Voiko sossuissa olla yksi noinkin järkevästi kirjoittava? Mutta sinähän oletkin Oikeisto sossu.
Lähes rakkaan Kokoomuksen tasoa, normaalit sossut ovat täysiä komukoita.Kyllähän se varmasti tuollaiselta näyttää kun omaa nikkiään pönkkää ;)
Onpas.taas.läpinäkyvää kirjoitti:
Kyllähän se varmasti tuollaiselta näyttää kun omaa nikkiään pönkkää ;)
En harrasta multinikkeilyä.
OikeistoSosDem kirjoitti:
En harrasta multinikkeilyä.
NIINHÄN SÄ VÄITÄT. PALSTA KERTOO MUUTA.
- MaissiAnuschAUJompeJOHTO
KEPURUPU.HÄIRIKÖIMÄSSÄ kirjoitti:
NIINHÄN SÄ VÄITÄT. PALSTA KERTOO MUUTA.
MkvaVanhuksella on omat metkunsa. Nikkejä tuhoton liuta. Useimmilla sama virsi: Keskusta alas ja sossut pölhöpintaliitäjien Kokoomus ylös.
KEPURUPU.HÄIRIKÖIMÄSSÄ kirjoitti:
NIINHÄN SÄ VÄITÄT. PALSTA KERTOO MUUTA.
Uhoamisesi ei hetkauta v...aan Trolli.
MaissiAnuschAUJompeJOHTO kirjoitti:
MkvaVanhuksella on omat metkunsa. Nikkejä tuhoton liuta. Useimmilla sama virsi: Keskusta alas ja sossut pölhöpintaliitäjien Kokoomus ylös.
Mene jo sinne lääkäriin.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Uhoamisesi ei hetkauta v...aan Trolli.
Etkö sinä tuolla touhullasi koe itseäsi trolliksi?
- ainakiville
Oliko oikeistodemutollo natotuskurssilla baltiassa. Tiltu koulutuksessa..
- tuoksutontajamautonta
OikeistoSosDem kirjoitti:
Täällä haisee kaalisoppa.
Missä oikein sitten olet? mene pois keittiöstäsi, ei täällä asiasta valittaminen paranna hajuja keittiössäsi.
- ainanarina
OikeistoSosDem kirjoitti:
Täällä haisee kaalisoppa.
Vaihda tollo ruokaa ja tuuleta..
- tulostenmukaan
OikeistoSosDem kirjoitti:
Täällä haisee kaalisoppa.
Antoiko cia niin vähän rahaa kurssilta, että varaa vain kaaliin!?
- MaissAnuschAUJombeJOHTO
tuoksutontajamautonta kirjoitti:
Missä oikein sitten olet? mene pois keittiöstäsi, ei täällä asiasta valittaminen paranna hajuja keittiössäsi.
HO HOO, HO HOO!
- sosialistidemari
tulostenmukaan kirjoitti:
Antoiko cia niin vähän rahaa kurssilta, että varaa vain kaaliin!?
Oikeistososialisti maksaa siitä että saa esittää natotrollia.
- Turmiolan..Tommi
Minusta ruplatili on mukava piriste.
- eitäyspäisiä
Natokiimaset on hupiveikkoja..
- tuhovajakkeja
Jenkkipurkkaa jauhavat natokimatollo..
- hupiveikot
Kerroppa natokiima demutollo mikä maa alkaisi tapattaa miljoonia kansalaisiaan Suomen takia..
- elukalle.tietoa
Mieti ryssä sitä.
- pelletyhjänä
elukalle.tietoa kirjoitti:
Mieti ryssä sitä.
Katos! Ripulihousunatokiima meni sanattomaks. Ripes hihna luistaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481
