Kuka osaisi auttaa? Olen vaimon kanssa jo pitkään miettinyt mikä vanha kauhu on kyseessä, koska haluaisimme nähdä elokuvan uudestaan. Emme vain saa päähämme mikä elokuva on kyseessä. Tässä todella ylimalkaisesti muistamiamme kohtia elokuvasta (ei välttämättä tässä järjestyksessä).
- Perhe muuttaa taloon ja talossa alkaa tapahtumaan yliluonnollisia asioita.
- Perhe lähtee telttailemaan ja "henki" seuraa perässä
- Nainen silittää kotona vaatteita ja henki kävelee hänen ohitse
- Loppupeleissä perhe muuttaa pois talosta ja luulee saaneensa rauhan
- Elokuva loppuu siihen, että mies huutaa kellarista vaimolleen. Ja kun vaimo menee kellarin ovelle hän kauhistuu ja elokuvan loppu antaa ymmärtää, että "henki" on seurannut perhettä uuteen taloon
Mikä vanha kauhuelokuva?
horrorist
1
355
Vastaukset 1
- randomhenkilö
en ole varma mutta perustein arvelisin Don't knock twice
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791416
- 851293
- 1041038
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7616Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.81534Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532