selasin tuossa monta sivua taaksepäin, eikä löytynyt tekstiä kauan ihailemastani 405T16:sesta, enkä ole matkojen varrella yhteenkään törmännyt. Että jos niitä on niin missä päin suomea ja onko myytävänä?
405 T16...onko olemassakaan...
11
4519
Vastaukset
- Harri344
Ja myynnissä parikin eri autoa. Paljon ajettu pun. Kouvolan suunnassa ja Rva Rannilan entinen alle 100 aj. met.vihreä. Väitetään kolaroimattomaksi mutta käydessäni katsomassa totesin, että keulaan on tehty peltitöitä ja ainakin pelti ja lokasuojat on vaihdettu? Lisäksi nykyinen myyjä yrittää tehdä melkoista tiliä sillä pari edellistä omistajanvaihdosta tehtiin n. 70tmk hintaan ja nyt pyynti on n. 120tmk. Rannila-Rinta-Jouppi-Lappeenranta-Hesalainen trokari-nykyinen myyjä.AUTO-lehdestä löytyy ilmoitukset molemmista.
- SA
Että kovasti on ajettu nämä autot! Kivahan se olisi käydä jotakin katsomassa, ja toteamassa miten niitä on pidetty. Kiitti informaatiosta.
- pösö
Joo pörssissä oli viikko sitten ainakin yksi -94 ja hinta oli 80000 vanhan rahan tietämillä.
- HH
Kyllä oli ja se on se punainen paljon ajettu ja melko käytetty peli.
- pösö
HH kirjoitti:
Niin taisi sielläkin olla mutta tää oli muistaakseni Lappeenrannassa ja karvanverran alle 200 tkm ajettu. Niin ja nyt on taas myynnissa 136 tkm ajettu 16500 €, joten kyllä niitä on taas ruvennut löytymään hiljaiselon jälkeen mutta kovat on hinnat, vaikka erikoinen on (ei nyt niin erikoinen).
- pösö
pösö kirjoitti:
Niin taisi sielläkin olla mutta tää oli muistaakseni Lappeenrannassa ja karvanverran alle 200 tkm ajettu. Niin ja nyt on taas myynnissa 136 tkm ajettu 16500 €, joten kyllä niitä on taas ruvennut löytymään hiljaiselon jälkeen mutta kovat on hinnat, vaikka erikoinen on (ei nyt niin erikoinen).
karvanverran yli 200 tkm ajettu :)
- AN
HH kirjoitti:
..sen Kouvolassa olevan rekkari jar-XX?
- Mr. GTI
AN kirjoitti:
..sen Kouvolassa olevan rekkari jar-XX?
Todennäköisesti ei ole koska JAR-xx on eri suunnaalla ja sillä on ajettu n. 100tkm ja se ei varmasti ole myynnissä....eikä ihme onhan se aivan kuin uusi.Väri on kyllä punainen...tumman punainen.
t. kyydissä istunut....mahtava kyyti - ihastelija
pösö kirjoitti:
Siis tuo lappeenrannassa oleva on viininpunainen..ainankii sellainen on silmään pistäny...erittäin hyvä kuntoisen näköinen ja muutenkin menevän pelin näköinen. :-)
- AN
Mr. GTI kirjoitti:
Todennäköisesti ei ole koska JAR-xx on eri suunnaalla ja sillä on ajettu n. 100tkm ja se ei varmasti ole myynnissä....eikä ihme onhan se aivan kuin uusi.Väri on kyllä punainen...tumman punainen.
t. kyydissä istunut....mahtava kyytiJoo tummanpunainenhan se oli. Tunnen sen joka hankki siihen sen kyseisen rekkarin. Oon sen vaan nähny tuolla Kouvolassa muutaman kerran eikä viime kerrasta oo hirveän kauan. En mäkään sitä myis noilla kilsoilla. Sillä ei oo sit hirveesti ajettu. Tuttu osti sen n 20 tonnii ajettuna.
- 1.9 SRi
Palstan sivuilla kattelin että jossainpäin suomee olis, hinta jotain 16000€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760