Miltä tuntu teijän eka kerta?

Pupp

Moikka:) tiedän että tästä aiheesta on monta keskustelu ,
Mutta haluaisin tietää minkä ikäisinä te menetitte neitsyyden?ja miltä se tuntu?. Olen vasta 13 v , mutta alkaa tulla jo paineita .mulla on siis jo poikaystävä kuka on 16 v hän ei siis painosta mua tai mitään tollasta ,mutta eka kerta aina jännittää ja me olemme tunteneet jo yli vuoden ja ajattelin että oilisiko jo korkea aika. Laittakaa kommenttii!

11

3883

Vastaukset

• Minä olin 20v kun vihdoin annoin poikaystävän ottaa neitsyyteni, Eka kerta oli kivulias ja työläs homma kireän immenkalvon takia. Jos vain jaksat muutaman vuoden vielä odottaa, niin kiität kyllä siitä itseäsi. Minulla oli esim 14 vuotias luokkakaveri jonka pani raskaaksi reilusti vanhempi mies. Seksi on ihanaa ja kivaa, mutta sitä voi harrastaa nuorena muutenkin kuin perinteiseen tyyliin. Anna poikaystävän kosketella ja tyydyttää sinua ja tee sama hänelle. Nuolka, imekää ja hierokaa toisianne, mutta koita vielä malttaa säilyttää neitsyytesi, se on sen arvoista.

• Ei missään nimessä noin nuorena pidä alkaa seksihommiin.... kaduttaa myöhemmin. Ikää lisää niin seksikin tulee kuvioihin

• Itse menetin neitsyyden kivualiaasti 13 vuotiaana. Kadun nyt vuosia myöhemmin että en odottanut. Nykyään en ole väleissä kyseisen henkilön kanssa. Kannattaa odottaa vielä muutama vuosi.

• Kannattaa tosiaan odottaa vielä, useampiakin vuosia, itse asiassa siihen saakka, kun on niin sanotusti papin aamen julistettu sinulle henkilökohtaisesti.

• Yhteensopivuus seksin suhteen kannattaa tietenkin selvittää *ennen* naimisiin menemistä mutta siitähän ei tässä ollut kysymys vaan ekasta kerrasta ja sen ajankohdasta. Suomen lakiin on kirjattu suojaikäraja, jonka alle seksiä harrastettaessa se toinen osapuoli tekee rikoksen. Vaikka molemmat haluaisitte seksiä niin alle suojaikärajan olevan vanhemmat voivat tehdä tapahtuneesta jälkikäteen rikosilmoituksen ja se partneri joutuu hankaluuksiin.

• Kaikkea sitä kuuleekin! Missään nimessä ei kannata odottaa mitään papin aamenta, kyllä se mahdollisen kumppanin seksuaalinen sopivuus kannattaa testata ennen naimisiin menoa.
        Mutta 13 v on aika nuori, muutama vuosi kannattaa odottaa.

• Itse oli 21 vuotias kun ensimmäisen kerran harrastettiin oikeaa seksiä. Sitä ennen oli vuoden verran hyväilty ja sormeteltu ja annettu toiselle orgasmeja suulla ja käsillä.

Minä olin selällänija tyttöni istui päälleni. Rinnat paljaina, kohotti tyllihametta ja laski pimpansa peniksen varren päälle. Siinä sitten liu-utteli ja nautti hetkestä. Sai pari orgasmiakin sinä aikana. Ja sitten yhden kerran, liu-utti vähän pidemmälle ja terska siirtyi huulille. Siitä sitten pienellä pyörintäliikkeella milli milliltä, kuin kiusaten, hän ratsasti sen sisään. Istui pohjaan asti ja nautti minuutteja tunteesta. Ennenkuin alkoi hitaasti ratsastaa pikku hiljaa nopeuttaen. Ja kolmannen orgasminsa jälkeen hän sanoi "Anna mulle". Olin jo niin lähellä huippua että ei tarvinnut montaakaan työntöä pyynnön päälle. Tyttö joka ratsastaa tyllihameessa rinnat paljaina heiluen, silmä kiinni nautinnosta ja haluaa spermat sisälleen...

Oli unohtumaton ekakerta. Tytölle ei ollut, mutta oli kuulemma ensimmäinen josta nautti. Siihenastiset olivat sattuneet eivätkä olleet tuntuneet miltään. Olin kuulemma ensimmäinen jonka kanssa hän sai orgasmeja.

Ja kuulemma vieläkin, näin vuosien jälkeen, on aina märkä kun näkee minusta vilauksenkin.

• Mä olin yhtä vanha kuin aloittaja. Poika oli hankittu mulle kesäopettajaksi. Piti valmistautua yläkouluun menoon. Se tiesi mitä tehdä. Olin utelias. Annoin sen tehdä. Ei oikeasti sattunut.

• Jäikö juttu yhteen kertaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Jäikö juttu yhteen kertaan?

Ei jäänyt. Jatkettiin niin kauan kuin se oli mulla opena iltaisin. Se vaan nauroi ja nussi. Tästähän sun perhe maksaa. Ja nyt opit narttu.

• Miten tämä liittyy kategoriaan "seksinovellit"?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Opettaja koulutus uusittava välittömästi. Ei vastaa tätä päivää.

Kun näiden kiusaamisten ja tunnilla häiriköinti tapausten määrä näyttää vain lisääntyvän ja pahentuvan on opettajakoulutusta pakko muuttaa. Kolme asi
      Maailman menoa
      532
      3945
    2. Maisahan sen aloitti - pettämisen

Tässä se nähtiin. Maisa petti Jaria JO viikko kihlajaisten jälkeen. Ai ai mikä tytsy. https://www.is.fi/ralli/art-2000006654320.html Ota ja lue totuus
      147
      2774
    3. Linnan juhlat on peruttu!

Ne järjestetään toisella tavalla: https://yle.fi/uutiset/3-11568594
      Maailman menoa
      354
      1651