Miltä tuntu teijän eka kerta?

Pupp

Moikka:) tiedän että tästä aiheesta on monta keskustelu ,
Mutta haluaisin tietää minkä ikäisinä te menetitte neitsyyden?ja miltä se tuntu?. Olen vasta 13 v , mutta alkaa tulla jo paineita .mulla on siis jo poikaystävä kuka on 16 v hän ei siis painosta mua tai mitään tollasta ,mutta eka kerta aina jännittää ja me olemme tunteneet jo yli vuoden ja ajattelin että oilisiko jo korkea aika. Laittakaa kommenttii!

28

11714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olin 20v kun vihdoin annoin poikaystävän ottaa neitsyyteni, Eka kerta oli kivulias ja työläs homma kireän immenkalvon takia. Jos vain jaksat muutaman vuoden vielä odottaa, niin kiität kyllä siitä itseäsi. Minulla oli esim 14 vuotias luokkakaveri jonka pani raskaaksi reilusti vanhempi mies. Seksi on ihanaa ja kivaa, mutta sitä voi harrastaa nuorena muutenkin kuin perinteiseen tyyliin. Anna poikaystävän kosketella ja tyydyttää sinua ja tee sama hänelle. Nuolka, imekää ja hierokaa toisianne, mutta koita vielä malttaa säilyttää neitsyytesi, se on sen arvoista.

      • Miten sun luokkakaverille kävi? Naimisiin? Lapsi vai abortti?


    • JuusoTi

      Ei missään nimessä noin nuorena pidä alkaa seksihommiin.... kaduttaa myöhemmin. Ikää lisää niin seksikin tulee kuvioihin

    • Vanu

      Itse menetin neitsyyden kivualiaasti 13 vuotiaana. Kadun nyt vuosia myöhemmin että en odottanut. Nykyään en ole väleissä kyseisen henkilön kanssa. Kannattaa odottaa vielä muutama vuosi.

    • odotuskannattaa

      Kannattaa tosiaan odottaa vielä, useampiakin vuosia, itse asiassa siihen saakka, kun on niin sanotusti papin aamen julistettu sinulle henkilökohtaisesti.

      • ei.alaikäisenä

        Yhteensopivuus seksin suhteen kannattaa tietenkin selvittää *ennen* naimisiin menemistä mutta siitähän ei tässä ollut kysymys vaan ekasta kerrasta ja sen ajankohdasta. Suomen lakiin on kirjattu suojaikäraja, jonka alle seksiä harrastettaessa se toinen osapuoli tekee rikoksen. Vaikka molemmat haluaisitte seksiä niin alle suojaikärajan olevan vanhemmat voivat tehdä tapahtuneesta jälkikäteen rikosilmoituksen ja se partneri joutuu hankaluuksiin.


      • Anonyymi

        Kaikkea sitä kuuleekin! Missään nimessä ei kannata odottaa mitään papin aamenta, kyllä se mahdollisen kumppanin seksuaalinen sopivuus kannattaa testata ennen naimisiin menoa.
        Mutta 13 v on aika nuori, muutama vuosi kannattaa odottaa.


    • Anonyymi

      Itse oli 21 vuotias kun ensimmäisen kerran harrastettiin oikeaa seksiä. Sitä ennen oli vuoden verran hyväilty ja sormeteltu ja annettu toiselle orgasmeja suulla ja käsillä.

      Minä olin selällänija tyttöni istui päälleni. Rinnat paljaina, kohotti tyllihametta ja laski pimpansa peniksen varren päälle. Siinä sitten liu-utteli ja nautti hetkestä. Sai pari orgasmiakin sinä aikana. Ja sitten yhden kerran, liu-utti vähän pidemmälle ja terska siirtyi huulille. Siitä sitten pienellä pyörintäliikkeella milli milliltä, kuin kiusaten, hän ratsasti sen sisään. Istui pohjaan asti ja nautti minuutteja tunteesta. Ennenkuin alkoi hitaasti ratsastaa pikku hiljaa nopeuttaen. Ja kolmannen orgasminsa jälkeen hän sanoi "Anna mulle". Olin jo niin lähellä huippua että ei tarvinnut montaakaan työntöä pyynnön päälle. Tyttö joka ratsastaa tyllihameessa rinnat paljaina heiluen, silmä kiinni nautinnosta ja haluaa spermat sisälleen...

      Oli unohtumaton ekakerta. Tytölle ei ollut, mutta oli kuulemma ensimmäinen josta nautti. Siihenastiset olivat sattuneet eivätkä olleet tuntuneet miltään. Olin kuulemma ensimmäinen jonka kanssa hän sai orgasmeja.

      Ja kuulemma vieläkin, näin vuosien jälkeen, on aina märkä kun näkee minusta vilauksenkin.

    • Mä olin yhtä vanha kuin aloittaja. Poika oli hankittu mulle kesäopettajaksi. Piti valmistautua yläkouluun menoon. Se tiesi mitä tehdä. Olin utelias. Annoin sen tehdä. Ei oikeasti sattunut.

      • Anonyymi

        Jäikö juttu yhteen kertaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jäikö juttu yhteen kertaan?

        Ei jäänyt. Jatkettiin niin kauan kuin se oli mulla opena iltaisin. Se vaan nauroi ja nussi. Tästähän sun perhe maksaa. Ja nyt opit narttu.


    • Anonyymi

      Miten tämä liittyy kategoriaan "seksinovellit"?

    • Anonyymi

      Olen bi. Peppua annoin 12-vuotiaana ja pillua sain 22-vuotiaana.

      • Anonyymi

        Omasta halusta 12-vuotiaana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta halusta 12-vuotiaana?

        Olen bi. Kyllä ihan omasta halusta. Kaveri tarjosi mahdollisuutta niin en voinut kuin kääntää hänelle selkäni. Kaipa se oma utelisisuun veti voimalla tyrkyttämään.


    • Anonyymi

      Oltiin tyttökaverin kanssa molemmat 14- vuotiaita, seurusteltu noin kuukausi ja pitihän sitä ekan kerran kokeilla. Melkoista sähläämistä oli kumin kanssa ekan kerran sovitella isoa sisään.

      Melkoiseksi teinihurjasteluksi homma sitten menikin, seurusteltiin vajaa pari vuotta ja oltiin kuin kanit, yleensä useamman kerran päivässä tuli seksiteltyä. Mitäs, kun molemmat tykkäsi ja tilaisuuksia oli esim aamulla ennen kouluun menoa ja iltapäivällä koulusta tullessa talon ollessa tyhjänä.

      Mukava näitä on vanhempana muistella :)

    • Anonyymi

      Nyt kun on jo paljon vuosia kulunut, voisi ehkä muistella enemmänkin niitä ihania nuoruusvuosia. Kuljin erään lähistöllä asuvan pojan kanssa bussilla kouluun joka päivä. Minulla oli vähän pitenmpi matka bussipysäkille, joten tapasin hänet joka päivä heidän talonsa edestä missä hän uskollisesti minua odotti. Heiltä pysäkille oli sellainen puolitoista kilometriä ja aikamme samaa matkaa pidettyämme, aloimme jo pitämään toisiamme kädestä kiinni kuin rakastavaiset konsanaan. Olin silloin juuri täyttänyt 14 vuotta. Sitten eräänä kauniina ja aurinkoisena kevätpäivänä, lumi oli jo sulanut kun taas kävelimme kotia kohden. Matkalla oli sellainen pieni kallio ja hän ehdotti että menisimme sinne katselemaan maisemia. Niin teimme ja istuskelimme kallion laella jo hoikan suudellenkin. MInustä se oli ihanaa, aivan ihanaa. Näin teimme harva se päivä kun sää vain sen meille salli. Sitten yhdessäolomme muuttui jo sellaiseksi vaatteiden päältä hyväilyksi ja lopulta annoin hänen sormittaakin itseäni sieltä pikkuhuosujen lahkeen välistä. Itse sain puristella kovaa kalua housun päältä. Siitä ei sitten mennytkään enää kauan kun kalliolta poislähtiessämme halailimme erään valtavan suuren puun juurella. Minulla oli hame ja sen alla nailonit, pikkarit ja sukkanauhaliivit, enkä edes yrittänyt laittaa vastaan kun hänen kätensä alkoivat vaellella reisilläni kohti siinä vaiheessa jo aika kosteaa ja odottavaa koloani... Jossain vaiheessa hän oli pudottanut farkkunsa maahan ja otti kädestäni kiinni ohjaten se kivikovana seisovalle kalulleen. Se tuntui minusta suurelta. suurempi se oli ainakin kuin veljelläni, jonka runkkaamista olin joskus salaa seurannut. Autoin hiukan kun hän hivutti pikkarit jalastani. Sitten hän nosti toisen jalkani ylös ja ohjasi kalunsa pilluni huulille. Pyysin häntä olemaan varovainen ja niin hän olikin, vaikka itse tarkoitin varovaisuudella ettei vaan laskisi spermojaan sisään... Hitaasti ja varoen hän tyntyi sisääni. Tunsin olevani onneni huipulla. Sitten hän aloitti nussimisen siinä puuta vasten ja koetin itse parhaani mukaan nytkyttää vastaan. Se oli eka kerta kun sain oikeaa munaa sisääni. Olin toki jo onanoimalla saanut rikottua immenkalvoni aikaa sitten ja käyttänyt vaähän vaikka mitä, hiukankin kullilta muistuttavia esineitä tyydytykseni apuna. Porkkana, kurkkua ja jopa makkaraakin tuli testattua ja haluat vaan kasvoivat. No siinä vaiheessa kiiman ollessa ylimmillään, emme kumpikaan oikein tajunneet, kun hän nopeutti tahtia, jäykistyi paikalleen, puristi takamuksistani minua irseensä kiinni ja laski koko lastinsa sisääni!! Siinä nautimme kokemuksestamme, mutta sitten iski pelko päälle. Vaiteliaina talsimme kotiimme ja pelko persuksissa odottelin jonkun viiko, että miten kävi. Pelkoni oli kuitenkin turha. Meillä oli tuutia. En tullut raskaaksi. Siitä ekan kerrasta alkaen, ei moni poika, tai myöhemmin mishetkään päässeet paljasta kastamaan minun kolooni. Vain harvat ja valitut saivat sen etuoikeuden ja voin kertoa, että minulla on kuitenkin vuosien aikana ollut kymmeniä miessuhteita. Neuvoni siis. Vaikka miten tekisi mieli. Olkaa varovaisia, mieluummin odottele vielä pari vuotta.

    • Annoin eka kerran peppua kaverille kun olin 13. Pillua sain kun olin 22-vuotias. Kumpikin juttu oli kiva ja pidin kovasti.

    • Anonyymi

      eka kerta ei ollut kovin kiva kokemus. veljen kaveri otti.

    • Anonyymi

      Itse olen mies mutta vastaan niinkuin olen kuullu naisten kertomana.

      Emätin yhdynnässä varmaan ekat kerrat ei koskaan ole kivoja. Odotus ja jännitys ja sitten se hetki niin oma keskittyminen herpaantuu. Mutta varmaa nopeasti muutamien kertojen jälkeen sen oppii

      Olen kuullut muutamia naisen kertomia peppu juttuja ekoista kerroista eri ikäisinä.

      Yksi kertoi sopimiksestscja lupauksests että vaikka olisi vaikeaa niin asioita tehdään vakka viisi kertaa. Hänelle yhdyntä peppuun oli ollut vaikea ja sitten kerran kun hän sai munan sisään monien kertojen jälkeen niin asia vaan napsahti ja sen jälkeen hän jopa tykkäsi siitä ja kertoi nauttivansa siitä

      Toiselle taas kaksi kertaa oli riittänyt vaikka oli ollut tilanteessa miehen siemansyöksyyn asti.

    • Anonyymi

      Olin 13 py laittoi kätensä housuihin ja alkoi hyväillä. Pyysin häntä ottamaan farkkunsa pois ja hän otti ne. Aloin runkata sitä sen boksereiden päältä ja sen jälkee se otti ne pois runkkasin sitä vähän aikaan sen jälkeen se kysy että otanko suihin otin sitte suihin häneltä. Hän tulee mun päälle ja kysyy et onko okei jos tehtäis sitä. Mulla ei ollut kumia kotona ollenkaan joten mentiin ilman koska syön ehkäisy pillereitä. Hän työntyi pari kertaan ja tuli mun päälle. Sen jälkeen hän pyysi mun mennä kontilleen ja jatkoi. Ei sattunut koska olin jo valmiiksi silloin märkä;)

    • Kyllähän tohon ekankerran sattuu tai ei vaikuttaa myös millasta kalua sinne aiotaan työntää,kunnollista miehen paksua ja pitkää vai poikain huomattavasti pienempää

    • Anonyymi

      Olin jo 21 vuotias nuorimies, kun se tapahtui. Tämä tapahtui 70-luvun lopulla. Olin vastannut kirjeenvaihtoilmoitukseen ja kirjoiteltuamme muutaman kerran
      sovimme tapaamisesta tanssipaikalle, jonne oli suunnilleen samanverran matkaa kummallakin. Tunnistin heti kuvan perusteella tytön ja tutustuminen pääsi alkuun.
      Jonkin ajan kuluttua siirryimme autolleni ja siellä juttelu jatkui. Sitten lähdimme mutkan kautta työn kotiin, jossa menimme hänen huoneeseensa. Siellä istuimme sängyllä vierekkäin jutellen niitä näitä.
      Olin ujo ja en uskaltanut tehdä aloitetta lähestymiseen. Onneksi tyttö otti ohjat käsiinsä juuri kun uskaltauduin silittelemään tytön hiuksia. Samalla hän kääntyi minuun päin ja tunsin tytön huulet omillani. Siitä vaiston varassa ja luettujen seksinovellien avulla lähdin hyväilyihin mukaan. Kädet tytön ympärillä hivuttelin hiljakseen käteni tytön isohkoille rinoille. Tyttö nousi istumaan syliini ja hyväilyt jatkuivat. Erektio pullisteli housuissani kun tunsin tytön pepun sylissäni. Hänkin varmaan tunsi sen. Sitten tertuin hänen intianpuuvillapaitansa helmoihin ja vedin sen pois hänen päältään. Nyt näin rintsikoiden peittämät rinnat ja samantien siirsin käteni hänen selkäpuolelleen ja sain hakaset auki.
      Nyt näin edessäni ihanat pulleat rinnat! Tyttö oli muuten hoikka, mutta rinnat olivat kauniilla tavalla isot. Otin niistä molemmin käsin kiinni ja puristelin hellästi ihmatellen niiden pehmeyttä. Otin nännin sormien väliin ja pyörittelin, jolloi tunsin tytön värähtelevän. Hetken päästä siirsin äteni farkkujen napille ja avsain sen , avsain vetoketjua niin palöjon kun se siinä asennossa aukesi. Käteni työntyi ahtaisiin farkkuihin ja alaspäin siirrettyäni kättä se tavoitti karheat häpykarvat. Siitä edelleen jatkoin alaspäin ja sormeni sujahti kosteaan rakoon! Tämä oli ensimmäinen kerta, kun sormeni pääsi pillun makuun. Tyttö voihkaisi: vähän ylemmäksi! Tiesin teoriaopintojeni perusteella, että nyt tyttö pyysi minua siiirtymään klitorikselle.
      Hetkrn kuluttua tyttö kysyi, että haittaako minua, jos ei rakastella? Ei se tietenkää minua haitannut, en olut sitä odottanutkaan ensi treffeillä vaikka olinkin varustautunut kondomeilla.
      Sitten menimme makaamaan sängylle ja tyttö riisui loputkin vaatteet ja mina seurasin esimerkkiä!
      Jonkin aikaa siinä makailtuamme tyttö kysyi: haluaisitko rakastella? Se oli toivottu ja pelätty kysymys. Osaisinko minä, kestääkö erektio kaiken jännityksen? Osaanko panna sen oikeaan reikään?
      Kysyin, että otanko kondomin ja hän vastasi ettei tarvitse, koska hän syö pillereitä. Ja siihen aikaan ei vielä ollut hiviä tai vastaavia.
      Epävarmuudessani pyysin tyttöä istumaan minun päälleni. Käännyin selälleni ja alaston tyttö asettui päälleni ja ohjasi jäykän kullini pillunsa huulille. Sitten hän varovasti painautui alas ja tunsin suurta riemua! Nyt lopulta minä olen naisen sisällä!
      Hän aloitti hitaan ratsastuksen ja tuntui todella hyvältä! Eipä sitä kauaa kestänyt, kun tunsin olevani tulossa. Muutama imevä liike, niin minulta tuli. Tyttö ei tietenkään ehtinyt saada, mutta ei se häntä kuulemma haitannut. Minä olin aiemmin, ennen lähtöä masturboinut siksi että jos tilanne tulee, niin en laukeaisi niin nopeasti.
      Kun hetken lepäsimme, niin tyttö kysyi milloin viimeksi oli rakastellut. Vastasin: en koskaan. Tyttö sanoi, että olisit sanonut!
      Sinä yönä rakastelimme vielä muutaman kerran, ja minäkin uskaltauduin jo olemaan päällä.
      Tämä oli minulle ensimmåinen seksikokemus mutta ei tytölle.
      Muistan tämän hyvin elävästi vielä lähes 46 vuoden jälkeen! Ja tyttö on ollut vaimoni jo 44 vuotta. Ja edelleen ainoa seksikaverini!

    • Anonyymi

      Oltiin tyttöystävän kanssa silloin noin 16 vuotiaita molemmat, hän oli juuri aloittanut amitsussa ja mä lukiossa.
      Oli aika vaivalloista alkujaan ihan jo kokemattomuudenkin vuoksi ja tyttöystävä oli vielä aika tiukan kireä varmaan immenkalvonkin vuoksi. Eli ekat kerrat/yritykset olivat aika onnettomia.
      Mutta sitten, kun onnistuttiin eka kerta oikein kunnolla, niin oli kyllä todella kivaa ja hyvää.
      Itse nautin siitä ihan hitosti, kuinka lämmin ja märkä tyttöystäväni pillu oli(kuten naisten pillut ylipäätäänkin ovat).
      Häntä sattui eka ihan hitosti hetken aikaa, kun puhkaisin hänen kalvonsa, mutta se kipu meni aika nopeasti ohi ja hänkin tykkäsi loppuviimeksi todella paljon ja kertojen lisääntyessä enempikin.
      Siitä kyllä hänelle tuli paniikki, kun laukesin hänen sisäänsä eka kerralla. Kun ei meillä nyt kortsuja ollut eikä viitsitty lähteä niitä erikseen hakemaan. Oltiin kuitenkin heidän luonaan ja lähimpään kauppaan oli liki 10km matkaa, niin ei sitten viitsitty lähteä pyöräilemään sen takia. eikä maltettu odottaa.
      Tietty kun olin itse niin huumassa ja tuntui niin hyvältä siinä vaiheessa, kun siemensyöksyni oli juuri alkamassa, niin en tajunnut enää vetää ulos, vaikka niin sovittiin alussa. Päinvastoin, taisin vaan työntää syvemmälle ja spermasuihkun alkaessa jähmetyin vain aloilleni ja annoin kaiken tulla häneen.

    • Anonyymi

      Hiton hyvältä, olin noin 16-vuotias tuolloin.
      Ýhdyntä itsessäänkin tuntui jo tosi hyvältä, oli vähän yllättävääkin, kuinka ihanan lämmin ja märkä naisen pillu on.
      Ja sitten siemensyöksyn tullessa oli jotain ihan tolkuttoman hyväntuntuista, kun kalu nytkähteli ja sykki siellä pillun sisällä.
      Tunsin vielä jonkun verran terskallani, kuinka sperma levisi sinne sisään.

    • Anonyymi

      Olin 18 ja tyttöystävä oli kolme vuotta nuorempi, muistan myös kun ensimmäisen kerran hänet alasti.

      Meidän ekassa kerrassa erityistä oli se että olimme jo harrastaneet suuseksiä ja asuimme yhdessä kun ensimmäistä kertaa rakastelimme.

    • Anonyymi

      Mentii rippileirille naapurin tytön kanssa mopolla. Tartsilla oleva naapurin tyttö painautui mun selkää vasten nännit nököllä....paineet nousi kuskilla tappii ja olihan sitä harrastettava seksiä siinä matkalla olevalla uimarannalla. Ollaan tytön kanssa nähty vanhempanakin ja seksiä harrastettu useasti....eli hyvät muistot on jäänyt ensi kokeiluista :-)

    • Anonyymi

      Lähes 18 vanhana; olen mies.
      Pari viikkoa aikaisemmin tyttökaverini otti kahdesti suihin ja sovittiin, että hänen täyttäessään 17 vuotta annan hänelle sitten "lahjan" yhdynnällä.
      Kun on ottanut liikaa rohkaisua ennen h-hetkeä ja kerrossängyissä meidän ollessa yläpetillä, alapetillä oltiin valveilla, niin touhusta ei meinannut tulla mitään.

      Kun sitten alkoi onnistumaan ja meidän lopetettuamme (varsin äkkiä ) 14 vuotias tyttö tyydytti äänestä päätellen itseään.

      Emme olleet yhdessä paria kuukautta kauempaa, kun tämä tyttökaverini serkku oli tunkemassa lähes samaan sänkyyn uteliaisuuttaan:(.

      No, poikuudesta pääsin sentään.

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe