Mun pitäis keksiä viikossa mun kolmelle ystävälle helppo kotitekoinen joululahja. Eli kiirettä pukkaa. Kertokaa ihan kaikki ideat mitä tulee mieleen. Tarvitsen nyt teidän apua!!!
Joululahjat
2
162
Vastaukset
- Junnojerry
Suosittelen ostamaan jotain ainutlaatuista. Tää innosti mua pari viikkoa sitten niin paljon, että oli pakko tilata: https://satisfying.fi/poemotion/
Aivan törkeen siistin näköstä ja hypnoottista katsottavaa eikä ole hinnalla pilattu. Tuli nopeesti, olisko kahdessa tai peräti yhdessä päivässä (en muista enää tarkkalleen). - purnukkainen
Riippuu tietty millaisia ja minkä sukupuolisia ystäviä, mutta olisiko joku herkkupurkki tms mitään? Eli leivot vaikka jotain helppoja keksejä ja koristelet sen purkin tosi nätiksi nauhoilla, glitterillä yms niin sen jälkeen kun keksit tms on syöty sitä voi käyttää koristeena tai tuikku astiana tms vastaavana.
Tai sitten jos sulla on joku kiva valokuva jossa olet kamun/kamujen kanssa niin teetätä siitä suurennos ja kehystä ja anna tauluna lahjaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251098Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126863Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759