Yksityistä lainaa hyvällä korolla

Hätähuuto

Hei. Pyyntöni voi kuulostaa äkkiseltään naurettavalta ja mahdottomalta. Selitän ensiksi taustat;
Jätin opinnot yliopistossa tauolle ja avoimen yliopiston varaan, koska velkaannuin ylimalkaisen elämäntyylini vuoksi. Nyt työskentelen vakituisesti tienaten kuussa noin 1600e. Lisäksi sain juuri lisätyön, jota teen ilta/yöpainotteisesti tienaten siitä noin 200-300per/kk. Vuokraan jne menee noin 330e. Velkaa eri firmoihin on kertynyt kaikkien laskujeni mukaan 11000. Summa on aivan järkyttävä ja minua hävettää. Lainojen kuukausittainen lyhentäminen käy hyvin kalliiksi ja kestää ikuisuuden (mikä on täysin omaa syytäni). Onnistun lyhentämään lainaa, maksukykyni siis riittää, mistä syystä Takuu-säätiö ei hyväksynyt lainahakemustani. Kysynkin nyt tosissani, olisiko joku niin sydämellinen ja ihana ihminen, että lainaisi minulle tuon 11000e. Takaisinmaksu tapahtuisi 650e erissä kuukausittain 17 kuukauden aikana. Lisäksi, maksettuani takaisin lainaamani summan, maksaisin korkoa 1000e joko yhdessä tai kahdessa erässä. Tiedän että irvailu-kommentteja tulee varmasti, mutta toivon, että mahdollinen lainaaja ottaisi tämän tosissaan. Luottotietoni ovat kunnossa. Olen totaalisen väsynyt puljaamaan noiden kaikkien lyhennysten kanssa. Summa on pienentynyt vuodessa vain n. 4000e tilinhoitomaksujen jne vuoksi. En jaksaisi uhrata kaikkia ajatuksiani velanmaksuun (ja edelleen olen tietoinen omasta tyhmyydestäni). Pyydän, mikäli joku on tosissaan valmis lainaamaan, ota minuun yhteyttä täällä tai vaihtoehtoisesti kirjoittamalla sähköpostiosoitteesi vastaukseesi niin keskustellaan ehdoista tarkemmin. Kiitos.

4

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietitääs

      Mikäli suostuisin, voisimmeko tavata ja saisinko esimerkiksi läheisimmän henkilösi yhteystiedot todennettuina, jotta minulla on jotain konkreettista mihin tarttua maksujesi puuttueessa?? Vaikkakaan, en usko että jättäisit maksamatta, koska luottotietosi ovat ainakin sun sanojesi mukaan kunnossa.

    • f98rw9gt8w

      Saattaisit saada omalta kunnaltasi lähes korotonta sosiaalista luottoa, jota myönnetään usein velkaongelmiin. Hakijan takaisinmaksukyky tutkitaan tarkoin.

    • Eipä_naurata

      Turha edes kysellä noilla ehdoilla. Korko on liian pieni ja vakuus puuttuu.

    • tässä olisi hyvä tarjous alkuun: lainaa ilman korkoja ja kuluja. kuulostaa aika hyvältä ollakseen totta, mutta ajattelin tätä ilosanomaa jakaa, koska itse hain ja sain, kaks tonnia ja vuodeksi. maksan takaisin pelkkää pääomaa 167 egee kuussa, ei mitään kuluja...! TJEU (tsekkaa jos et usko, vanha citylehden termi) https://www.aasa.fi/ensilaina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe