antakaa hullun puhua

antakaahullunpuhua

ohhoh, on tämäkin. kerron. saa luokitella mut psykoottiseksi tai olla luokittelematta. käytännössä mun mielestä on käynyt niin että mut on ajettu lopulllisesti hulluksi (kai mä lievästi oon kaksisuunt, ja syönnykki tasaajaa vuoden ja pitänyt masennuksen veke). rinki, joka koostuu tutuistani eri elämänvaiheilta on koonnut erilaisista palapelin paloista matkan varrelta väkisin palapelin joiden palat kiinnittyvät yhteen, mutta palapelin kuva ei näytä siltä miltä pitäisi. tyhmäkin sen tietää ettei siitä hyvää seuraa. mulla on konkreettistakin todistusta aiheesta, joka on täs tuulimyllyssä ihan yhdentekevää kun mut on tuomittu niin laajassa piirissä. en sano olevani terve, ja sen ääneen sanonut monelle mut hoitanut itteni siltä osin kun tarpeellista. mut nyt menny överiksi muiden osalta. vaikka alkuper tarkoitusperä varmati hyvä ja välittävä.

nyt sitte, nää puoliymmärtämättömät ja mua liian vähän tuntevat on näiden tietojen perusteella tuominnut mut, ja eikä todellakaan auta vängätä vastaan. oon yrittänyt. mitä enemmän vänkään ja yritän sitä hullumpana mua pidetään, eli vähintään lievästi psykoottisena. ja sit se ruokkii itse itseään. koska mä koen että tästä johtuen en voi luottaa ympärillä oleviin ihmisiin ni sitte käyttäydyn sen mukaisesti enkä pysty olemaan oma itseni heidän seurassa. kierre on valmis.sen lisäksi, koska mulla on ollut todella pulloon ahdettu ja yksinäinen olo mulla on tullu pari impulsiivista vetoa jotka mun puolisokin on sanonut olleen mulle täysin epätyypillistä ja ennen näkemätöntä ja myöntää et varmaan tilanteen aiheuttamaa, mut taas kerran, kun se viestitty eteenpäin, ni mitä voin tehdä?

no nyt tilanne se että vaihtoehdot on että oon vapaaehtoisesti hullu tai pakolla hullu. olosuhteet huomioiden ja tulevaisuutta aatellen mun vaihtoehtona on toi ykkönen. muutenhan mut toimitetaan seinien sisälle väkisin ja sitte voi olla edessä mutkikas matka. toisaalta jos tilanne on niin paha kun annetaan ymmärtää mut olisi jo pitänyt toimittaa johki ja ihmettelen miks näin ei ole vielä tehty.

jokainen tämän lukija saa olla mitä mieltä on. pakko oli tää purkaa koska ei oo muutakaan väylää. oon kyl miettinyt et johonkin, täysin ulkopuoliselle taholle pitäis mennä. yks yö itkin itsekseni ja olin jo soittamassa johki kriisipuh mut olin liian väsynyt siihen, niinku nyt tähän kaikkeen paskaan. annoin nyt sit periks ja puoliso sai luvan soittaa mun psykiatrille. hampaita purren kyl suostuin. nyt mä oikeesti toivon että mä oon psykoottinen koska en voi uskoo että tällainen on mahdollista muuta kuin elokuvissa. pitäkää siis peukkuja sen puolesta et oon. ja terkut jos joku tuttu saattuu tätä lukemaan.

6

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terve.vaanmenoa

      Mistä perkeleestä näitä kahjoja tulee? Täytyy olla jokin automaatti, joka suoltaa samaa paskaa

    • MiikkaelRT

      sinussa on ainesta, olen kokenut saman

    • antakaahullunpuhua

      kohta alkaa olee psyykkinen hajoaminen lähellä. sitä saavat mitä tilaavat. stn. käyny hoitajalla, psykologilla ja lekurilla. "luottamuksella". lekurikäynnin tiedoissa luki et ei mtn hoitamattomia psyk. vaivoja ja näin mulle myös sanottiin. ikään ku terveen paperit. mutta se kesti noin hetken. olin siis liian terveen oloinen = sairauden tunnoton. kerroin avoimesti lekurille etten ole tippaakaan itsetuhoinen ja sen että n 15 v sitten saatoin ollakin mutten silloinkaan halunnut oikeasti kuolla enkä edes tehnyt mitään puolileikilläni. eli kun puhuin noin avoimesti se tarkoittaa sitä että oikeasti olen todella itsetuhoinen. en ole masentunutkaan ku vuosi sitten aloitin (taas) lääkkeen. piilotetut realiteettitestaukset hoitavien tahojen plus muiden tekemänä on menneet ok siis että multa tulee täysin oikeat vastaukset, siis mun oman edun mukaiset.

      pyöritän arkea: teen ruoat, pesen pyykit, hoidan lapset, maksan laskut, käyn kaupassa, elän norm rytmissä, käyn töissä ja tulen sieltä kotiinkin itseäni tappamatta. siis niin kuin olen toiminut viim 10 vuotta. viikonloppuisin pysyn kotona niin paljon kuin mahdollista, niin kuin aina oon tehnyt, koska olen introvertti ja kaipaan rauhaa ympärilleni. mut ihan sama, kun mut nyt on viskattu hulluuden suohon niin siellä rämmin pääsemättä pois. ja siis eikö psykoottinen voi ensi alkuun toimiakin ihan normaalisti ennen kuin tulee se big bang? sitä odotellessa. wuhuu! näillä mun mielestä oikeilla tulkinnoilla mut pitäisi tunkee suljettujen ovien taakse. oon useaan kertaan käynyt tsekkaamassa tarvittavien kriteerien täyttymisen mahdollisuutta ja mun on vaikea uskoa että se on mahdollista. mut senkin varmaan joku on ehtinyt miettimään valmiiksi. yritän nyt kuitenkin pitää pahimmat sisuksissani etten ainakaan edesauta ton tavoitteen täyttymistä.

      mä olen itkenyt (muusta kuin iloista) viimeisen kuukauden aikana enemmän kuin varmaan kymmeneen vuoteen. jonain pvnä menin tunniks pimeään metsään itkee, öisin vetäsen ainakin puolen tunnin itkusettejä ja aamulla tihrustelin peiton alla, suojellakseni lapsiani pahalta traumalta. sekin nyt vielä, ajattelisivat edes miltä herkän äidin herkistä lapsista tuntuu. eihän ne kai tiedä (paitsi yks sekopää "joukkopsykoosissa oleva piiriläinen" oli kyl jaellut lapselleni lapseni ja hänen lapseni yhteisten kavereiden vanhempien yhteistietoja, kertoi mulle lapseni ja kysyin miksi nyt ihmeessä niin tehnyt).

      huutaisin jeesusta jos uskoisin sen pelastavan tai siis jos ylipäätään uskoisin (en kaipaa mitään jeesus kuitenkin pelastaa kommentteja). mä kk sitten jo aattelin et tuun tarttee traumaterapiaa kun tästä selviän. nyt pelkään et selviinkö tästä. sama mitä teen. jos välttelen "luotettavia" tahoja niin olen sairas, jos taas olen normaali iloinen itseni olen sairauden tunnoton eli sairas. WTF? no doh, olen luonteeltani sellainen et heitän vettä myllyyn jos olen oikein vittuuntunut. en vaan pysty pitää suutani supussa vaiks tiedän että olis pakko.

      ei oo paras voorumi kirjoittaa, mut mulle ihan sama, pakko johonki purkaa ja kirjoittaa ylös muistiinpanoja, et saan tän tarinan joskus ikuistettua kirjan muotoon. enkä tykkää pelkästään itselleni kirjoittaa. bloginkin jouduin laittamaan kiinni ku sitä tulkittiin väärin. jos jollain on oikeasti vertaistukea antaa, siis kokenut vastaavaa ja kokee olevansa täysissä järjissään niin saa ilmoittautua. mä oon niin vtun yksin.

      mä vetäsen suojakännin pahimpaan v*tutukseen ja käsken puolisoa tekemään siitä raportin, et nyt mä alan tosissaan dokaakin. mut hei, ei silläkään ole mitään väliä. kohta pitäisi selkeytyy joko niin että tulevat kaapista ulos ja passittavat mut johki, tai sitten mä tulen kaapista ulos vähän ärhäkämmin ja ne passittavat mut johki. että hyvää joulua vaan. ja terkut tutuille! ja te loput: rukoilkaa sen puolesta että tää on ainoastaan psykoottisen harhaa!

      • Kaikonmänt

        Joo harhoissa oot jos et napsinut tabuja


    • hullumies.ei.kirj

      Hyvä kun jaksat kirjoittaa. Tidätkö mitä. Kirjoittaminen aktivoi tietyn alueen aivokeskuksia. Olen rajatilainen mies.
      Tulin rankoissa ryhmätöissä toimeen. Joukossa oli vittuilijoita, mutta ryhmän hyvät jätkät asettuivat aina puolelleni.
      Kun tuli loma-aika, kirjoitin joka päivä tiskipaperille syitä, miksi jatkaisin elämääni. Kirjoittaminen aina helpotti.
      Kirjoitustaitokin siinä koheni. Poltimme sitten talvella mustekärkikynällä tekemiäni kirjoituksia muovisäkkikaupalla isossa metallitynnyrissä.

      • Terve.vaanmenoa

        Minä taas kirjoitin v***maiselle esimiehelle haistattelukirjeen. Sain potkut ja olen nyt onnellinen mies!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe