Kysymys: Jos Kyllönen on niin loistava

että.sellasta

niin miksi hänen gallup-suosionsa on vain prosentin luokkaa?

Eli Kyllösen "loistavuudesta" huolimatta vasureista vain pieni osa kannattaa häntä pressaksi.

Joten ei kuitenkaan todellisuudessa kovin loistavaa.

Näin helppoa se on torpata vasurien höpötyksiä.

28

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viljaviinakos

      Merja on ollut nyt ankaralla dieteetillä mutta auttaako se kannatuksen nousuun?

      • hihihihihihih

        Ei todellakaan.


    • Vaalivauva

      Ja kun ei vieläkään tule vaalivauvaa joka olisi nyt tarpeen .

      • Braattaataaaaataaa

        Entäpä Soinimaisen muhkea XO-vaalipieru??? sen synnyttäminen ei vaatine kovia ponnistuksia.


    • Persjalka

      Kyllösellä loistaa vain rasvasta kiiltävä naamavärkki. Loistoa kerrakseen!

    • juttuTuvanTarinoita

      Hakaniemen Torilla kerrottiin että hän on vain väärään ruumiiseen syntynyt Siperianmammutti.

      • Kyllä se Kyllösen suosio muistetaan kun oli tyttöraasu joutunut liikenneministerin pallille, herran jestas, silloin koko valtakunta horjui, niin muuten taitaa horjua taas tuon Bernrinkin kohdalla. 'Siispä Bernerinkin kannattaa mennä pressa ehdokkaaksi. Olisi varma nakki 1 % kannatus. Parempi on pitää tuo naisväki vaan siellä Rysselissä, etteivät tule tänne sotkemaan asioita. Tunarit.


      • just.joo
        busse.partout kirjoitti:

        Kyllä se Kyllösen suosio muistetaan kun oli tyttöraasu joutunut liikenneministerin pallille, herran jestas, silloin koko valtakunta horjui, niin muuten taitaa horjua taas tuon Bernrinkin kohdalla. 'Siispä Bernerinkin kannattaa mennä pressa ehdokkaaksi. Olisi varma nakki 1 % kannatus. Parempi on pitää tuo naisväki vaan siellä Rysselissä, etteivät tule tänne sotkemaan asioita. Tunarit.

        Heikko oli tosiaan.


    • Kotokönssäles

      Siinä on varmaan se, ettei ne muut 99% ymmärrä runoutta ja räppiä ?

      Loisto ei siis ole vielä puhjennut kukkaan , eihän monia kuuluisia kirjailijoitakaan kaikki ymmärrä.
      Kun loisto on kuten ennustettu kiillottunut on kannatuskin noussut kuin piika ojasta jos nyt kansanomaista sanontaa saa käyttää. Viimeinen valinta kun tuossakin asiassa tehdään siellä vaalipömpelissä tai sitten ei missään. Joten antaa ajan kulua ja ehdokkaan jalostua vaativaan vaaliin sehän siitä tuntuu tulevan !!

    • höhöhöhöhöööööö

      Vassujen "kauneuskuningatar".

    • tirsk.tirsk

      Hehehehehee kovin hiljaista on vasurien taholla nyt.

      • nvngnbnfnf

        No eihän tuohon kyssäriin pysty paljon vastailemaan.


    • bertilperversson

      Jos hän olisi porsimaan päin, ja laskettu aika olisi vaalipäivää seuraavan viikon toinen torstai, niin hänen kannatuksensa olisi galluppien mukaan noin kahden prosentin luokkaa.

    • Linnanjuhlien.paras.asu

      Kyllönen on todellakin Loistava menestyjä!

      Vasemmiston kannatus 9%, kyllösen 1% .
      Eli vain joka 9. vasuri edes kehtaa äänestää OMAA ehdokastastaan, loput äänestävät Huhtasaarta.

      Kokoomuksen kannatus 20%, Niinistön 80% .
      4-kertainen määrä ihmisiä äänestää Niinistöä.

      Vasemmiston mielestä Niinistö ei ole loistava menestyjä.
      Eiköhän se vasemmistolaisuuden idea tullutkin tuossa selväksi.

      Totuus on viimeinen asia mitä vasemmiston kateus-kauna-katkeruus-puolue sietää.

      • fjgjgjgg

        Kannatus oli viimeksi 8% luokkaa.


      • KylleröLyllerö
        fjgjgjgg kirjoitti:

        Kannatus oli viimeksi 8% luokkaa.

        Hyvä pointti! Sitten kun vasemmistoliiton kannatus on 1%, menee tasoihin kyllerön kanssa.


      • aijai.sentään
        KylleröLyllerö kirjoitti:

        Hyvä pointti! Sitten kun vasemmistoliiton kannatus on 1%, menee tasoihin kyllerön kanssa.

        Vassut ei koskaan pääse yli 10%


      • Räkä.Känni.Vasuri
        aijai.sentään kirjoitti:

        Vassut ei koskaan pääse yli 10%

        Promilleissa kyllä!


    • 35685789

      Kyllösen loistavuus on salattu porvareiden mediapelillä. Tosiasiassa Kyllönen on muun muassa erittäin presidentillisesti ehdotellut seksiä miesministereille... "come to mama".

    • Merja_presidentiksi

      Onhan se hienoa, että persupojut ovat huolissaan parhaan presidenttiehdokkaamme suosion määrästä. Mutta "no hätä". Kyllä me yhdessä pystymme äänestämään Merjan yhä presidentiksi.

      • Merja_Persudentiksi

        Jaa, sinä ja poikaystäväsi. No onhan se peräti kaksi ääntä kyljykselle.
        Kunhan kasvatte vielä äänestysikään, niin saatte seurustellakin luvalla.
        Vaikka persupojun kanssa, kun niin kovasti haluatte.


      • tirsk.tirsk
        Merja_Persudentiksi kirjoitti:

        Jaa, sinä ja poikaystäväsi. No onhan se peräti kaksi ääntä kyljykselle.
        Kunhan kasvatte vielä äänestysikään, niin saatte seurustellakin luvalla.
        Vaikka persupojun kanssa, kun niin kovasti haluatte.

        Tuo vassuhäirikkö näkee persuja joka paikassa.


    • aijaiaijai

      Missä häirikkö vasurin kommentit nyt?

    • voitaJaVasemmistoa

      Eikös voivuoresta päästy eroon jo 70-luvulla???
      Mitäs kummaa maatalouspolitiikkaa tämä taas on??
      Taas meillä on tämä ongelma!

    • voine-voine

      Miksi kannatus ei vaan kasva, todella outoa?

      • Kmmmmmm

        no kun käski tv ssä äänestää istuvaa presidenttiä.


    • AnttiDuunarienPelastaja

      Näkihän sen taas kun porvari-hallitus leikkasi Työttömiltä.
      Vasemmistoliitosta ei ollut taaskaan mitään apua eikä hyötyä.
      Eduskunnassa voisi vasemmistoliiton edustajat korvata rakkikoirilla räksyttämään.
      Lopputulos olisi täysin sama.

      Duunarin kannattaa äänestää Demareita, sillä heillä on edes mahdollisuus päästä hallitukseen vaikuttamaan duunarien asioihin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe