Tiedätkö kuinka erikoiselta

se tuntui olla ihan lähelläsi. Minua on pitkin elämääni vaivannut sellainen levottomuus, liikehdintä jonnekin. Mutta sinun lähellesi sain jonkinlaisen rauhan, vaikka vetovoimankin tunsi. Kuin kotiin olisi tullut. Mutta nyt etiäpäin illan rientoihin.
Ilmianna
Jaa

35 Vastausta

Viimoinen lauseesi teki sunusta ärsyttävän. Kiusaajan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tollainen se on ollu kokoajan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
no mitä tein?
Ilmianna
Jaa
Sehän on hyvä asia, jos jollain ihmisellä on rauhoittava vaikutus sinuun. Maltti on valttia monessa tilanteessa.
Ilmianna
Jaa
Tarkoitatko nyt jotain kassaneitiä jonka näit 3 sekuntia?
Ilmianna
Jaa
Mitä väliä tuolla kaikella on jos et halua tätä enempää välillemme?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
7 VASTAUSTA:
haluanpas!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
sinustaKiinni kirjoitti:
haluanpas!!!
Miten se minusta on kiinni? Minähän se meistä olisin vaikka heti nyt valmis enempään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
joseienempää kirjoitti:
Miten se minusta on kiinni? Minähän se meistä olisin vaikka heti nyt valmis enempään.
Osoita se minulle jotenkin...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
sinustaKiinni kirjoitti:
Osoita se minulle jotenkin...
En. Minä olen jo osoittanut toiselle mitä tunnen. Nyt on hänen vuoronsa, jos yleensäkään aikoo jotain. En voi asettaa itseäni enää haavoittuvaiseen tilanteeseen enempää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
joseienempää kirjoitti:
En. Minä olen jo osoittanut toiselle mitä tunnen. Nyt on hänen vuoronsa, jos yleensäkään aikoo jotain. En voi asettaa itseäni enää haavoittuvaiseen tilanteeseen enempää.
Milloin olet osoittanut tunteesi...ja mitenkä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
sinustaKiinni kirjoitti:
Milloin olet osoittanut tunteesi...ja mitenkä?
Puhelimessa kerroin. Ihan suoraan siitä mitä tunnen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
joseienempää kirjoitti:
Puhelimessa kerroin. Ihan suoraan siitä mitä tunnen.
Ai niin juu, edellispäivänähän sen sanoit niin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Aloittaja kertoi melkein sanatarkkaan omat tuntemukseni. Tuntui uskomattoman hyvältä olla toisen lähellä. Syvä rauha valtasi koko olemukseni, en ole ennen vastaavaa kokenut.
Ilmianna
Jaa
Huomaan levottomuutesi. Myös sen miten rauhoitut seurassani. Minä olen tyyni mutta seurassasi tunnen energisoituvani. Olen kuin kotonani aina läheisyydessäsi. Turvassa. Sinusta hehkuu hyvää energiaa. Minun on hyvä olla kanssasi. Sääli, että niin harvoin tavataan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Kellehän tämä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Miehelle joka kulkee omia polkujaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Onko sille jokin syy miksi niin harvoin näkee?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Onhan sille, käytännön syyt. Aina ei voi tehdä mitä sydän haluaisi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Menikö miehelle vai naiselle?
Ilmianna
Jaa
Mitä teit? Miksi imperfekti?
Ilmianna
Jaa
mutta mitä tein- en tuntenut lähelläsi samoin, ja hätistin sut kauemmaksi. Hyvä niin, en kadu päätöksiäni.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
mutt tulet rakkaus palstalle kertomaan moista. Todella erikoista!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tanssittiinko?

En ole voinut ajatella muuta sen jälkeen. Tunnen sinut vieläkin itseäni vasten.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
En ole aloittaja, mutta voisin sanoa ihan samoin. Siis samoin kuin aloittaja ja samoin kuin sinä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tanssittiin kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta voisin sanoa ihan samoin. Siis samoin kuin aloittaja ja samoin kuin sinä.
Voi, kunpa saisin vielä yhden tanssin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tanssehtija kirjoitti:
Voi, kunpa saisin vielä yhden tanssin.
Siitä minäkin haaveilen. Muuta en tarvi. Oletko Tanssehtija nyt sama vai eri kuin tuo Tansseilija?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tanssittiin kirjoitti:
Siitä minäkin haaveilen. Muuta en tarvi. Oletko Tanssehtija nyt sama vai eri kuin tuo Tansseilija?
Sama tansseilija.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tanssehtija kirjoitti:
Sama tansseilija.
hmmmm... taisit jossain toisessa ketjussa vastata jotain, minkä perusteella et voisi olla hän. Taisi liittyä siihen, milloin nähnyt. Harmi. Tai no eihän se tietysti sulje sinua pois, mutta sen että olisit hän ja kaipaisit minua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Samoin, siks jäin suhun kiinni, enkä vieläkään ole selvillä vesillä. Rakastan vaikka ootkin niin v*mainen välillä, edelleen ottaisin avosylin vastaan vaikka v* tuttaiskin.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
mitenkä vittumainen?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No niin tässä sitä nyt ollaan. Kuvittelin tunteeni molemminpuolisiksi ja erityisiksi ja tässä on jo ketjullinen ihmisiä, jotka ovat kokeneet ainutlaatuisen yhteyden kanssani. Itse todellakin siinä tanssiessa oli jotenkin niin saumaton ja yhteenkuuluvuuden tunne kuin muutenkin. Mutta ilmeisimmin nämä harvemmin on molemminpuolisia, minullekin näistä vastanneista ehkä vain se yksi on se oikea.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Jos olisit maininnut tuon tanssimisen jo aloituksessa niin aika monen ei olisi tarvinnut sydäntänsä pysäyttää tähän ketjuun. Mutta jos haluaa kalastella paljon vastauksia ketjuun niin mahdollisimman vähän vaan mitään tunnisteita ja sitten päivittelemään, että mikähän näistä on se oikea.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ei se välttämättä ole pelkkä tanssiminen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ei aloittaja tiettävästi ole puhunut mitään tanssimisesta. Se oli sivuhaara.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Tiedätkö kuinka erikoiselta

se tuntui olla ihan lähelläsi. Minua on pitkin elämääni vaivannut sellainen levottomuus, liikehdintä jonnekin. Mutta sinun lähellesi sain jonkinlaisen rauhan, vaikka vetovoimankin tunsi. Kuin kotiin olisi tullut. Mutta nyt etiäpäin illan rientoihin.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta