Tiedätkö kuinka erikoiselta

muttamitäteit

se tuntui olla ihan lähelläsi. Minua on pitkin elämääni vaivannut sellainen levottomuus, liikehdintä jonnekin. Mutta sinun lähellesi sain jonkinlaisen rauhan, vaikka vetovoimankin tunsi. Kuin kotiin olisi tullut. Mutta nyt etiäpäin illan rientoihin.

35

2287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikivaasia

      Viimoinen lauseesi teki sunusta ärsyttävän. Kiusaajan.

      • lijljkh

        Tollainen se on ollu kokoajan.


    • anna.vastaus___

      no mitä tein?

    • hyödyllinen

      Sehän on hyvä asia, jos jollain ihmisellä on rauhoittava vaikutus sinuun. Maltti on valttia monessa tilanteessa.

    • syvällinensuhdeko

      Tarkoitatko nyt jotain kassaneitiä jonka näit 3 sekuntia?

    • joseienempää

      Mitä väliä tuolla kaikella on jos et halua tätä enempää välillemme?

      • sinustaKiinni

        haluanpas!!!


      • joseienempää
        sinustaKiinni kirjoitti:

        haluanpas!!!

        Miten se minusta on kiinni? Minähän se meistä olisin vaikka heti nyt valmis enempään.


      • sinustaKiinni
        joseienempää kirjoitti:

        Miten se minusta on kiinni? Minähän se meistä olisin vaikka heti nyt valmis enempään.

        Osoita se minulle jotenkin...


      • joseienempää
        sinustaKiinni kirjoitti:

        Osoita se minulle jotenkin...

        En. Minä olen jo osoittanut toiselle mitä tunnen. Nyt on hänen vuoronsa, jos yleensäkään aikoo jotain. En voi asettaa itseäni enää haavoittuvaiseen tilanteeseen enempää.


      • sinustaKiinni
        joseienempää kirjoitti:

        En. Minä olen jo osoittanut toiselle mitä tunnen. Nyt on hänen vuoronsa, jos yleensäkään aikoo jotain. En voi asettaa itseäni enää haavoittuvaiseen tilanteeseen enempää.

        Milloin olet osoittanut tunteesi...ja mitenkä?


      • joseienempää
        sinustaKiinni kirjoitti:

        Milloin olet osoittanut tunteesi...ja mitenkä?

        Puhelimessa kerroin. Ihan suoraan siitä mitä tunnen.


      • muistankin.nyt
        joseienempää kirjoitti:

        Puhelimessa kerroin. Ihan suoraan siitä mitä tunnen.

        Ai niin juu, edellispäivänähän sen sanoit niin.


    • Juurisiltä

      Aloittaja kertoi melkein sanatarkkaan omat tuntemukseni. Tuntui uskomattoman hyvältä olla toisen lähellä. Syvä rauha valtasi koko olemukseni, en ole ennen vastaavaa kokenut.

    • Kuinkotiintulisi

      Huomaan levottomuutesi. Myös sen miten rauhoitut seurassani. Minä olen tyyni mutta seurassasi tunnen energisoituvani. Olen kuin kotonani aina läheisyydessäsi. Turvassa. Sinusta hehkuu hyvää energiaa. Minun on hyvä olla kanssasi. Sääli, että niin harvoin tavataan.

      • Kyseleepi

        Kellehän tämä?


      • Kuinkotiintulisi

        Miehelle joka kulkee omia polkujaan.


      • yksinomillapoluillaan

        Onko sille jokin syy miksi niin harvoin näkee?


      • Kuinkotiintulisi

        Onhan sille, käytännön syyt. Aina ei voi tehdä mitä sydän haluaisi.


    • kiinnostaapi

      Menikö miehelle vai naiselle?

    • uteliaslevollinen

      Mitä teit? Miksi imperfekti?

    • suaparempiakinon

      mutta mitä tein- en tuntenut lähelläsi samoin, ja hätistin sut kauemmaksi. Hyvä niin, en kadu päätöksiäni.

      • jauskottavaa

        mutt tulet rakkaus palstalle kertomaan moista. Todella erikoista!


    • Tansseilija

      Tanssittiinko?

      En ole voinut ajatella muuta sen jälkeen. Tunnen sinut vieläkin itseäni vasten.

      • Tanssittiin

        En ole aloittaja, mutta voisin sanoa ihan samoin. Siis samoin kuin aloittaja ja samoin kuin sinä.


      • Tanssehtija
        Tanssittiin kirjoitti:

        En ole aloittaja, mutta voisin sanoa ihan samoin. Siis samoin kuin aloittaja ja samoin kuin sinä.

        Voi, kunpa saisin vielä yhden tanssin.


      • Tanssittiin
        Tanssehtija kirjoitti:

        Voi, kunpa saisin vielä yhden tanssin.

        Siitä minäkin haaveilen. Muuta en tarvi. Oletko Tanssehtija nyt sama vai eri kuin tuo Tansseilija?


      • Tanssehtija
        Tanssittiin kirjoitti:

        Siitä minäkin haaveilen. Muuta en tarvi. Oletko Tanssehtija nyt sama vai eri kuin tuo Tansseilija?

        Sama tansseilija.


      • Tanssittiin
        Tanssehtija kirjoitti:

        Sama tansseilija.

        hmmmm... taisit jossain toisessa ketjussa vastata jotain, minkä perusteella et voisi olla hän. Taisi liittyä siihen, milloin nähnyt. Harmi. Tai no eihän se tietysti sulje sinua pois, mutta sen että olisit hän ja kaipaisit minua.


    • Sulletotuus

      Samoin, siks jäin suhun kiinni, enkä vieläkään ole selvillä vesillä. Rakastan vaikka ootkin niin v*mainen välillä, edelleen ottaisin avosylin vastaan vaikka v* tuttaiskin.

      • mitääntehnyt

        mitenkä vittumainen?


    • aloittajavastaa

      No niin tässä sitä nyt ollaan. Kuvittelin tunteeni molemminpuolisiksi ja erityisiksi ja tässä on jo ketjullinen ihmisiä, jotka ovat kokeneet ainutlaatuisen yhteyden kanssani. Itse todellakin siinä tanssiessa oli jotenkin niin saumaton ja yhteenkuuluvuuden tunne kuin muutenkin. Mutta ilmeisimmin nämä harvemmin on molemminpuolisia, minullekin näistä vastanneista ehkä vain se yksi on se oikea.

      • näinepäilen

        Jos olisit maininnut tuon tanssimisen jo aloituksessa niin aika monen ei olisi tarvinnut sydäntänsä pysäyttää tähän ketjuun. Mutta jos haluaa kalastella paljon vastauksia ketjuun niin mahdollisimman vähän vaan mitään tunnisteita ja sitten päivittelemään, että mikähän näistä on se oikea.


      • aloittajatarkentaavielä

        Ei se välttämättä ole pelkkä tanssiminen.


      • Sivuhaara

        Ei aloittaja tiettävästi ole puhunut mitään tanssimisesta. Se oli sivuhaara.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe