Sähköiset lelut

Raksarane80

Minkälaisia kokemuksia sähköä antavista leluista makuuhuoneen puolella.
Tarkoitan sellaisia missä laitetaan lätkät mukaviin kohtiin iholla, ja annetaan sähköä joko kiusoittelevan hellästi nautintoa tuottaen tai sitten hiukan kovemminkin.
näihin laitteisiin saa myös dildoja yms tappeja .
Onko laite pelkkä nipistely ja kidutus härveli vai voiko sillä oikeasti tuottaa mielihyvää?

20

1841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valopääkö

      Tilaa tollanen tuote,ja kokeile😉

    • KuvaltaTuntuu

      On kokeiltu...ja ne on kivoja varsinkin jos on sidottuna niin ettei niitä pääse itse poistamaan. Yhdet "lätkät" rintoihin ja toiset klitorikseen ja orgasmi on ainakin minulle taattu. Tosin pidän myös muutenkin siitä että minulle tuotetaan vähän kipua mm. piiskaamalla.

    • E-stimnautinto

      Itsellä ainakin saa aikaan orgamin ja siemensyöksyn ilman muita ärsykkeitä, johtimet pitää olla tarkasti oikein sijoitettuna. Toiset tykkää toiset ei.

    • Oikein kiva "vekotin".... Kyllä tehoa riittää-eikä väsy ! Tuossa olisi myytävänä (halavalla ) NEXUS merkkinen laite käyttövalmiina...ohjeineen ! Eiku naattimaan !!!!!

    • Itse tykkään saada sähköä ja varsinkin kun self bondagea harrastan välillä, kun itsensä sitonut ja suukapuloinut, niin se antaa lisämaustetta, kun nipistimet nänneissä ja lätkät tai renkaat pippelissä. Käytän aikalailla automaattisäätöjä niin kovuus ja tahti vaihtelee silloin kun sitä ei itse tiedäkään.

    • RokkiSoimaan

      Joskus pistin pienen muuntajan stereoiden kaiuttiminen kanssa sarjaan ja sitten vedin piuhat 'leluihin'. Teräskuula takapuoleen ja vehkeet lievästi suolaiseen veteen jossa sähkö kulkee. Siten vaan sopivaa poppia soimaan sopivalla voimakkuudella niin tekee aika gutaa.

      Tuota olisi mukava kokeilla naisen sisässä niin että kummallakin olisi kuula ja johto. Saisi vähän sähäkkyyttä petipuuhiin. Sama toimisi varmasti valmiilla laitteella ja ehkä hieman turvallisemmin. Kunnon kontakti ei ole pahakaan, mutta pieni hipaisu kirpaisee.

    • Sähköä

      Sähköleluilla leikiminen on mukavaa. Vaimo saa lukuisia orgasmeja ja lopuksi rukoilee lopettamaan kun ei kestä enempää kun vaan laukee ja laukee eikä voi itse vaikuttaa siihen.

    • Banskeli

      Oletko kokeillut niskojenhieromiskonetta klitorikseen? Noin 30e kaupoissa halvimmat. Toimii!

    • Siinä-hyvä

      Melkein joka naisella on tosi hyvä lelu kylppärissä!
      Vanhan sähköhammasharjan harjaosan päälle elmua ja sitten surruuttamaan. Takuuvarma lento pilviin!

    • NEXUS .....halvalla.....valmis toimintaan...vaikka HETI

    • Jaajaa

      Rintaan EI SAA KIINNITTÄÄ,se voi pysäyttää sydämen.Halvoilla vehkeillä ei tee mitään,siinä on oltava tasainen ja tarkasti säädettävä virta joka saadaan vain kalliimmalla tekniikalla.Muutamalla satasella saa kunnollisen stimmauslaitteen kuten et-312,PES tai Electrastim sensavox.Näillä laukeaa helposti ilman käsiä.

    • Jellyjj

      Eik kaik o huippukivoja!!

    • Jellyj

      Eik kaik o aeva huippukivoi

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Ottakaahan huomioon sähkön vaarallisuus! Itse tehty tai ulkomailta tilattu sähkölelu voi olla hengenvaarallinen! Käyttäkää vain suomalaisista erotiikkaliikkeistä hankittuja leluja ja lukekaa niiden käyttöohjeet täytyy lukea huolella!

      • Nohh

        No alapäähän ne eivät ole suoranaisesti vaaraksi mutta Suomiliikkeet myyvät samoja kuin muut.Kunnon valmistajia ei ole monta : Electrastim,E-stim systems,Erostek ja PES USAssa ja Britanniassa.


    • Anonyymi

      Vanhaa paimenpoikaa sain kerran palleille kun domina pisti kuparilangat molempin ympärille . Pisti koneen käyntiin ja meni ulos hakemaan nokkosia piiskaukseen. 10 minuuttia meni kun sähköä iski , huh huh siinä tuli hiki. En saanut pois kus sitoi kädet ylös narulla. Nokkosia tuli liian vähän ja sanoin että iso muovikassilinen. Niitä hakiessa meni 15 min.....

      • Anonyymi

        Kyllä jo patteri jännite tuntuu cock&ball ihan eri lailla, kuin muualla. Todella alistavaa on sähkölelujen kohteeksi joutuminen...nainen vain tirskuu, kun jätkä parkuu ja kiemurtelee.


    • Anonyymi

      Naisystäväni pisti balleihini 120€ sähkölelun. Kaukosäätimestä hän painoi nappulaa, jolloin minun oli paras tehdä, mitä hän käskee, tai sain sähköä. Hän pisti minut siivoamaan ja tarkistusta tehdessä sain nauttia sähköstä, mikäli huomasi puutteita lopputuloksessa.

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe