Oikein hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille entisille ja nykyisille lieksalaisille.
Menen kohta nostamaan siniristilipun salkoon 100-vuotis päivän kunniaksi.
Itselleni tämä on toinenkin merkkipäivä, tulee kaukainen suomalaisia sukujuuria
omaava kaukainen sukulainen käymään. Eikä aivan läheltä, vaan Alaskasta asti.
Täytyy mennä lentoasemalle vastaan.
Hyvää Itsenäisyyspäivää
12
279
Vastaukset
- Reunatie
Nostaako koneinsinöörit somalian lipun kelan salkoon?
- niin.kökävisi
Jos Suomi joutuisi sotaan, Suomen miehet pakenisivat varmaan Somalian perimmäiseen nurkkaan?
Kivat vaan sinullekin, mene katsomaan jos niin kiinnostaa. Voisit hävetä kirjoitustasi!
- Tuttuaon
Juuri niin. Tuo järjetön pakkomielle tunkea typerää mamujuttua joka ketjuun, kertoo vain kirjoittajastaan, ei kohteista.
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille järjellä varustetuille kirjoittajille.
- EiPäivääKummempi
Hyvää itsenäsyyspäivää EU:lle joka hallinnoi suomea! Suomalaiset höyryää liikaa itsenäisyyden kanssa, vaikka se meni kun liityttiin EU:hun!
- Suomi-100v
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille ihmisille, niin järjellä varustetuille, kuin myös järjettömille, sekä maahan tulleille ja maasta lähteneille ihmisille.
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille ja onnea juhlapäiväänsä viettävälle Suomelle.
- ei.juhlimisen.arvoinen
Suomi ja suomalaiset menettivät itsenäisyyden EU:n liittymisen myötä.
On turha puhua paskaa itsenäisestä Suomesta kun kaikki määräykset tulevat EU:a. - Yäk
Joo, somalisuomelle ja terroristeille.
Kiitos sitä samaa sinulle, ja perhekunnallesi!
- toivottavasti.oksettaa
Nyt on porvareilla krapulavapaata loppuviikko, kun ovat ylensyöneet ja juoneet veronmaksajien rahoilla eilisenpäivän ja viimeyön!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804