Nettitrolli usein narsisti, psykopaatti,sadisti

Varokaa_trolleja

"Tutkimuksen mukaan nettitrollin takaa paljastuu lähes ihmishirviö.

Iloa loukkauksista

Trollaaja siis näyttää todellakin saavan siitä iloa ja nautintoa, että hän saa loukata ja pahoittaa toisen ihmisen mielen. Internet tarjoaa tälle toiminnalle loppumattoman avaran toimintakentän."

https://m.iltalehti.fi/digi/2014091918676898_du.shtml

31

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjuumorintaju

      Eiku huumorista. :DD

    • PitääPaikkansa

      Se on huomattu.

    • Niinpä_

      Niin.. Tuo on varmasti totta.. Nämä palstat on täynnä kaiken maailman ilkeyksiä ja valheita (jotka ei vastaa todellisuutta ollenkaan).
      Sen takia olen jättänyt vähemmälle näiden palstojen lukemisen. Ei tule kuin paha mieli näistä.. :(

      • trollit_pilaa

        Niinpä, näillä keskustelupalstoilla temmeltää ne kaikkein pimeimmät yksilöt molemmissa sukupuolissa, ja sitten vielä kertovat mielipiteitänsä yleistäen, inhottavaa ja tulee vaan alakuloiseksi niitä juttuja lukiessaan.
        Mies ja naisvihaa ja kaikkea muutakin outoa ja sairasta tursuaa ovista ja ikkunoista.

        Siksi en keskustelupalstoja enää luekaan ja tämänkin palstan olen jättämässä taakseni vaikka erästä henkilöä ikävöinkin, en vain jaksa enkä halua enää lukea näitä hiekkalaatikko tasoisia aloituksia täällä, pettymys on aina karvaan karu kun jonkun erehtyy hyvässä toivossa avaamaan.


    • aistinpahuuden

      Ristossa on jotain epäilyttävää.

      • pahimmanpää_

        Sehän tekee täällä monella nicillä ilkeyksiään. Narsistinen itserakas, sadisti psykopaatti.

        minä-minä-minä ihminen


      • hirveitäjuttuja
        pahimmanpää_ kirjoitti:

        Sehän tekee täällä monella nicillä ilkeyksiään. Narsistinen itserakas, sadisti psykopaatti.

        minä-minä-minä ihminen

        Joo, viiraa todella rankasti ja lisäksi hän on kai pedarikin jos olen oikein käsittänyt. Kammotus.


      • Anonyymi
        hirveitäjuttuja kirjoitti:

        Joo, viiraa todella rankasti ja lisäksi hän on kai pedarikin jos olen oikein käsittänyt. Kammotus.

        Jep.


      • Anonyymi

        Sama risto/pimpelipom on täällä yhä!!!


    • En ole trolli enkä paha

    • Anonyymi

      Juurikin tuo (AP), tuo kyllä pitää hyvinkin paikkansa. Ja on juuri yksi syy, miksi minun on nyt tämän viikon jälkeen lähdettävä täältä pois, vaikka . . .

      Tämä on kuitenkin valheiden maailma. Eikä se ole minua varten. Rakkaus tapahtuu oikeassa elämässä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Naisilla yleisempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla yleisempää.

        Hirmuhallitsijat, diktaattorit ovat kautta maailmanhistorian olleet miehiä - toksisesti vallanhaluisia miehiä. Myös vankiloissa istuu enemmän miehiä kuin naisia.

        Molemmissa sukupuolissa on luonnollisesti häiriintyneitä, valehtelevia, vallanhaluisia ihmisiä.


    • Anonyymi

      Digitalisaattorit varasti muuten senkin
      Fborgerfield

    • Anonyymi

      Jaa, no entä sellainen ihminen joka ottaa kaiken itseensä kohdistuvana loukkauksena. Oliko se nyt ainakin tämä epäluuloinen persoonallisuus. Ihmisiä voi valistaa monin tavoin, de Sadekin nyt vaikka esimerkiksi.

    • Anonyymi

      Kaikkea sitä kuuleekin, nuo tutkijat ovat päästään sekaisin, eivät huomaa enää kun ihmiset puhuu heille huvikseen läpiä päähänsä, trollaavat siis noissa kyselyissä.

    • Anonyymi

      Juu

    • Anonyymi

      aika moni sitten on narsisti psykopaatti jos se on mielipide kysymys. ei tuollaisilla "tutkimuksilla" mitään tee. se on ammattilainen joka sen määrittelee.

      • Anonyymi

        Suomalaiset on empatiakyvytöntä kansaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset on empatiakyvytöntä kansaa.

        kyllä jos lukee vähänkin enemmän suomi24 palstaa niin kyllä se pitää paikkansa ei empatiaa. mutta eipä nuilla media meedioilla olekkaan


    • Anonyymi

      Totta.

    • Anonyymi

      Näin on.

    • Anonyymi

      Mieheksiluulija on juuri tuollainen. Olen sen tiennyt jo pitkään.

    • Anonyymi

      Tutkiat monasti ylättävän tyhmiä eivät edes kokeilleet varmaan voiko "trollin" kanssa pelata jinxiä, jos voi niin kyseessä ei ole oikea "trolli " vaan saitti vakoilee

    • Anonyymi

      Niin, ja näytkin olevan oikealla palstalla siinä suhteessa.

    • Anonyymi

      Se röllitär on sama Risto-mies. Ei kukaan nainen voi olla nii daiju.

    • Anonyymi

      Naisil käsiveskas yleensä narsisseja haiseeki kummal e

    • Anonyymi

      Yhteistä huomionhakuinen jatkuvilla aloituksilla

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      60
      3110
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      546
      2967
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2155
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1781
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1542
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1267
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe