Join tuossa aamulla aivan pienen kupillisen vettä lääkkeen kanssa niinkuin teen joka aaamu. Nyt kun join sen veden niin sattui aivan järkyttävästi kurkkuun,rintaan ja erityisesti mahaan, kauhea vihlaisu. En siis ole kipeä ja juomisen jälkeen kipu loppui. Join hetken päästä hieman maitoa ja se sattui taas mutta ei ihan yhtä paljon. Mistä ihmeestä johtuu? Olen perusterve parikymppinen.
Hirveä vihlonta
Mahavikako
3
67
Vastaukset
- jjuuy
Oliko liian kylmät juotavat?
- Lääkäriin
Käy lääkärissä jos vähänkin jatkuu.
- RandomWalker
Tulisi mieleen jonkinsortin lihaskramppi yön jäljiltä. Näitä voi joskus tulla, mutta jos jatkuu useamman päivän tai pahenee jotenkin, niin sitten tutkimuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446