Tampereen ravintoloiden kohtalo

Moguli1

Mikä on kohtalo? Viimeisempinä protestilistalle lisätty Wanha Tappi (nekala) ja Ohranjyvä (keskusta). Onko rahat loppu vai huonosti hoidettua taloutta?

24

1689

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtereerrrte

Harvalla enää varaa käydä kuppiloissa,kansa köyhdytetty piiloveroilla,sähkö,kiinteistö,auto,jonkin laskelman mukaan tuloista menee loppujen lopuksi veroa 80%.Kaupassa. tankilla.90 luvun lama tuhosi suomen,silloin alkoi suuri varojen siirto,kansa köytyi ja varakkaista tuli entistä varakkaimpia.Suuri osa Suomalaisista ei ole koskaan toipunut lamasta.näkyy leipäjonoissa.Kuka välittää,no ei kukaan köyhä on köyhä ja köyhäksi jää.Katselin käytettyjen autojen myyntiilmoituksia,kallein oli 2005 käytetty mersu 150000€.

• Köyhäläinen

Vuokrat nousevat joka vuosi ja samalla asumistukea saavat joutuvat maksamaan joka vuosi aiempaa suuremman osan vuokrastaan. Vuokra saa olla max. 400 euroa kuukaudessa, että saa täyden tuen. Ylimeneviä ei huomioida. Mistä vitusta tänä päivänä kukaan löytää semmosta luukkua, missä vuokra 400 euroa kuukaudessa tai halvempi? No ei mistään, jollei matkusta ajassa takaisin vuoteen 2004. Se on niin mennyttä maailmaa, että vuokrat 400 euroa kuukaudessa.
        Mä en oo yli 9 vuoteen ottanut minkään näköistä alkoholia tipan tippaa. Ei mulla olisi varaakaan juoda, jos mä meinaisin sekä käydä baareissa ja asuakin jossain.

• kyänäinon

Mitä tarkoittaa että on joutunut protestilistalle? ei kai Ohranjyvä ole menossa konkkaan? Kyllähän se on aina aika täynnä.

• RatikanUhreja

Pirkanmaan Osuuskauppakin lopetti New Yorkin Hämeenkadun itäpäästä.

• huone.seuraa

Seurahuonekin on muistaakseni lopetettu.

• rahan-laki

Niin kauan kuin Kujakolli kukkuu niin aivan sama. Kuka muutenkaan kävisi muualla kuin kantapaikassa? Eurot ei riitä joka kapakkaan. Ei ainakaan jos joukkoliikenne pidetään Tampereella maksullisena.

• Anonyymi

Kolli on pilalla!

• dkyt

Kyllä huonosti menee, jos ei 2-3 tonnin laskuja pysty maksamaan. Ei protestilistalle vahingossa jouduta. Velkoja perii omiaan useaan otteeseen ja laittaa lopuksi perintätoimistolle ja sekin perii vielä pari kertaa. Veikkaan, että rahat on kassasta loppu.

• dffgfddfg

2-3 tonnin laskuja ei pysty maksamaan,haloo jos tulot on alle tonnin ja elää pitäisi.no velat on aina itse hankittu.

• NeKalat

YTJ:n mukaan Wanha Tappi oy:lla on verovelkaa yli 10 tuhatta. Pian saa huutokaupasta tavaraa edullisesti ravintolan perustamiseen.

• vauhti.sokeus

Oliko laajentuminen Hervantaan vikatikki?

• näin.kävi

Oikeaan osuit

• sdy

Eiköhän omistajat itse ole suurin este menestymiselle? Ainakin Tapin tapauksessa.

• oluttako

Vanhatappi ja hervanta vehmainen eli Bmc ja se siittä sekä valtio kautta tampereen päättäjät,

• iburana

Wanha Tappi konkurssiin! Omistajan mukaan asiakkaat olivat toivoneet uutta paikkaa. Siinä sitä liikeideaa on kasapäin. Mitenkän meni niinku omasta mielestä? Hervantaan ja toisen ravintolan kylkeen.

• naamavääräisiä

Taas joku missään käymätön puolustaa, kuitenkin kun käyt ihmisten ilmoilla niin palvelu jota ei treella juurikaan ole,( kuin kiinalaisissa ja macissä,) ero on kuin yöllä ja päivällä, no kun ei huomaa eikä ole koskaan palvelua saanut , ei voikkaan käsittää tätä ettei täällä OLE PALVELUA, jos joku muuta väittää ei tajua ettei tajua. Tai jos käy muutamassa paikassa silloin tällöin ei ole vertailupohjaa jos sattuu että tarjoilija on nukkunut hyvin eikä ole se aika kuukaudesta niin voi saada siedettävää palvelu, yleen ei todellakaan saa.
      Se on todellakin syy että paikat ei menesty, ei trelainen saa suutaan auki kun kun saa ala-arvoista ruokaa , kylmää tai joutuu odottaan liikaa, hän vain ei käy enään, siitä johtuu konkurssit ja lopetukset niin se vain menee.
      Ei päivää, ei kiitos, ei olkaa hyvä, kiva kun kävit, tervetuloa uudestaan , ei edes hyvää ruokahalua toivoteta kun ruoka tulee pöytään, aivan käsittämätöntä.

• Vieteritappi

Koetan ponnistella olemaan yhtymättä edelliseen, mutta vaikeata on.

• miksijäkytät

Trelaisilla on paha asennevamma ja varsinkin esimiehillä ja johdolla.
      Eivät ymmärrä että asiakas on tärkein ja ilman asiakasta ei ole liiketoimintaa eikä tuloja, se on vaikeata käsittää minä , minä ja vielä kerran minä asenteilla olevia lyhytnäköisten, asiakastyötä tekevien .
      Asiakasta on palveltava kuin kuningasta, niin se menee ja tämä on myrkkyä näille asennevammaisille jotka eivät oikeasti ole perehtynteet koko asiaan eikä sillä leipäänsä tienanneet.
      Käykää kursseja, lukekaa oppikirjoja ja käykää maissa joissa palvelukulttuuria on ollut pidempään ja sen jälkeen arvostelkaa kun edes vähän on vertailupohjaa, ei mustamakkarajonossa voi mistään mitään tajutakkaan, koita kestää.

• ijwå

Veronmaksajat maksaa tämän ravintoloitsijan ristiretken Hervantaan. Alle vuosi ja konkurssiin. Jonkinlainen ennätys lienee kyseessä. Verovelkaa yli 10K, niin se tarkoittaa, että alv. on maksamatta pidemmältä ajalta. Jos on harjoitellut Nekalassa ravintolatoimintaa, niin se ei tarkoita, että on guru alalla.

• huhuuu2
    • uutinen

Tampereen ravintolat ja niiden talous on retuperällä. Ainoat tuottoisat taitaa olla Restamaxin alla. Paikallislehti Tamperelainen kun julkaisee ravintolauutisen, niin jostain syystä Sami Lappalainen on kommentoimassa? Kun katsoo hänen yrityksiään, niin kaikki on alamäessä ainakin tuloksen suhteen. Voisi Tamperelaisen toimittaja valita uuden kantapaikan ja kysellä kommentteja toisiltakin välillä.

• Huutokaupoix

Mitä isompi firma sitä "ovelampi" veroja ei tarvitse maksaa kuin muru , henkilökunnasta ei tarvitse välittää piirun vertaa, liiketilat saadaan "rahoittaja" yhteisöltä pilkkahintaan , joka kerää sitten varat ihan muista puroista ( monopolilaskutuksella).......lopuksi on maa täynnä uus avuttomia, luottotiedottomia ja kaikki kiinteistöt myyty eläkeläisille , jotka sitten rahan sijaan omistavat kylmän kiinteistön osakkeita.....maa tietysti palautuu taas entisille omistajille jotta karuselli jatkuu taas joskus maan myynnillä , nuorille ja notkeilla.........kun maassa rakennetaan kalliita uusia kämppiä ei haluta että porukka asuu kapakoissa , se tulee taas muotiin kun noita luukkuja myydään alta huutokaupoissa.....

• teejoskusjotainitsekkin

Kyllä noinkin viisaiden talousnerojen kannattaa ehdottomasti heti laittaa ravintola,
      tai bisneskoulu alalle aikoville!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe