Saara Aalto pilasi 100-vuotisjuhlat

JättiKlitta

Tuo siilitukkainen lyllerö saapui stagelle ja kaikki meni päin hiivaisen pilsan takana olevaa mustaa koloa. Hirvittävää nytkymistä, tekoilmeilyä, käsien pyörittämistä, hyppimistä, kirkumista, muka-rauhallista lausumista... kaikki mahdolliset manaeerit sisällytetty kolmeen minuuttiin. Ei ihme ettei tuo menesty. Toihan on aivan älyttömän kauhea paketti, joka ei kiinnosta yhtään ketään. Missä ne levyt viipyy? Voisiko Rita Tainola pistää Aallon "Tainola showssa" valheenpaljastuskokeeseen?

27

1914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuomiSatku

      Upea Paula Vesala, kaunis, taitava, ihana ääni... seisoo paikallaan ja esittää mykistävästi kappaleensa. Saara Aalto saapuu paikalle ja pomppii sekä nytkyy kuin vähäjärkinen.

    • valker

      Saara Aalto oli illan paras laulaja. Ei esiintynyt kuin seipäänniellyt. Hyvä Saara!

      • lapsettaa

        Saara Aalto on lapsen tasolla oleva teinipentu.


      • yllättynyt

        Illan paras! Yllätyin ettei ollutkaan sitä "Disney-piipitystä" vaan kunnon laulua. Minä pidin kovasti!


      • Noloavaan

        "Saara Aalto oli illan paras laulaja."

        Tämä ei ollut kykykilpailu. Vai luuliko Saarakin niin? Siinä tapauksessa ymmärrän ettei vieläkään esitä omia biisejä kuten muut esitti. Tuli koulun joulujuhla mieleen.


      • Entykänny
        yllättynyt kirjoitti:

        Illan paras! Yllätyin ettei ollutkaan sitä "Disney-piipitystä" vaan kunnon laulua. Minä pidin kovasti!

        Saaran normaali lauluääni siis kun ei laula falsetissa, on aika mitäänsanomaton ja alarekisteri ei onnistu. Ei erotu mitenkään kenen tahansa laulunopettajan äänestä. Ja jalantamppaaminen ja eleet on niiiiiin kulunutta. Luuleeko saara että mitä enempi tamppaa lattiaa sen paremmin menee? Outo tapaus.


      • sdfghjk
        lapsettaa kirjoitti:

        Saara Aalto on lapsen tasolla oleva teinipentu.

        Eikös Saara ala lähestyä mummoikää.


    • olkjhgvfcd

      Kun eväät naisella loppuu, niin ilmoittautuu lesboksi, niin saa taas julkisuutta ja duunia vihervasurimediapiireissä.

    • Yäkkk

      Miten pahaks se hiiva on päässy? Riittääkse Lontoon olentuotantoon ja jääkö jopa vähän yli? Rekka-Meri pukkaa lumilapiolla Lontoon mustien keskellä slummissa Saarahiivaa?

    • Laalaaaaaa

      Saaralla on upea ääni.

      • tiktakjatipitii

        Minä myötähäpesin Vesalaa. Niin yritti olla taiteellista esitystä, vaan eipä laulunlahjat riittäneet.


      • ei_nuoleskelua
        tiktakjatipitii kirjoitti:

        Minä myötähäpesin Vesalaa. Niin yritti olla taiteellista esitystä, vaan eipä laulunlahjat riittäneet.

        Samat sanat, valju ja kolkko esiintyjä.


      • kärsämäkeläinen
        tiktakjatipitii kirjoitti:

        Minä myötähäpesin Vesalaa. Niin yritti olla taiteellista esitystä, vaan eipä laulunlahjat riittäneet.

        Vesala on monipuolinen taiteilija, mutta valitettavasti sortuu välillä ylidramaattisuuteen. Ehkä liikaa saanut mainetta ja mammonaa, esim. uudessa Tuntemattomassa sotilaassa aivan mitätön rooli. Muuten on kyllä huippuelokuva.


    • Myötähäpeää

      Jos ei Saara nyt juhlia pilannut, kun ei niissä edes esiintynyt. Jatkothan oli Kämpissä kyseessä. Pakko myöntää, että oli yliesittämistä taas. Asu oli mauton. Ei esittänyt omia biisejään kuten muut.

      • ylimenee

        Yliesittää ja ylipukeutuu aina.


    • TuttuMeininki

      Saaran koreografia on Matti Nykäsen käsialaa.

    • nosilleen

      Mitkä kappaleet se esitti ?
      Let it go ??

      Veikkaan että Aaltoa harmittaa ettei kutsuttu linnaan. Varmaan luuli.

    • Vesimies84

      Totta turiset... ei yllä ikinä Freddie Mercuryn lavakarismaan, nolaa Suomen täysin tulevissa Euroviisuissa nyt toukokuussa 2018.

      Paras esitys oli aikoinaan Jukka Kuoppamäen Sininen ja valkoinen, ja
      on vielä tänäkin päivänä... 45 vuoden
      jälkeenkin!
      Entäpä Jean Sibeliuksen Finlandia näin
      118 vuoden jälkeenkin... toimii kuin puhallinorkesteri kesäisellä Espan lavalla...
      eli that's fine!

      Ei oo totta tosiaan mun suosikki tämä Saara Aalto, saa rauhassa olla lesbo, tämä seikka ei häiritse mua. Ylipirteä ja hiukan hössö tämä Saara.

      En kiellä hilpeyttä, oliskin suomalaiset pikkasen enempi hilpeämpiä eikä niin saakelin tosikkoja, synkkämielisiä,
      kyräileviä ja nyrkkejään heristeleviä.

      Spede Pasanen toi jotain Suomeen mitä
      me kaivattiin ja kaivataan edelleen, eli sitä hilpeyttä. Uuno Turhapuro oli jymyjuttu 1972-2004, ja on edelleen tänäkin päivänä!

      Mielummin huokailen katsoessani kuvia Eija-Riitta Korholasta, Bettina Sågbomista, Niina Nurmisesta, Kirsi Salosta, Laura Malmivaarasta, Mira Luodista, Emilia Vuorisalmesta, Jenni Vartiaisesta, Maria Nordinista, Noora Hautakankaasta, Jannika Wirtasesta, Mia Ehrnroothista, Suvi Teräsniskasta, Anna Abreusta, Janni Hussista, Sanni Kurkisuosta ja Johanna Puhakasta.

      Carola Standertskjöld-Liemola oli enempi elegantimpi ja sellainen femme fatale. Jos joku saa sexuaalisia väristyksiä Saara Aallosta, niin siitä vaan, itse en kylläkään saa, hänen lavaesiintymisensä ei säväytä mua tai siinä ei oo sitä rokkia ja munaa kuten on Muska Babitzinilla, Kikka Laitisella ja Maria Hännisellä.

      Sorry Saara, 0 points Eurovision 2018.

    • kikkaykkönen

      Paula Vesala on jallittanut Suomen mediaa amerikassa asumisellaan jo useamman vuoden.

    • Illan.kohokohta

      En arvosta, enkä tule arvostamaan sellaista esiintyjää koskaan, joka kättelyssä ilmoittaa, ettei hänen kotimaallaan ole hänelle mitään annettavaa ja se on p**ka maa jne. Ei sitä arvosta kukaan arvosteleva tuomari myöskään, eikä muiden maiden edustajat ja yleisö. Oman pesänsä likaaja on sama kuin haukkuisi ensi töikseen edellisen työnantajansa. Luullaan olevansa niin suuria tähtiä ja multitalentteja, että oksat pois alta. Pilviin kurkotetaan, mutta katajaan kapsahdetaan.

      Saarakin kertoi henki salpautuen jälleen, kuinka erilaista (siis ihanaa) on, kun paparazzit seuraavat ja hän tuntee jo heistä joitakin ulkonäöltä, mutta myönsi sitten, että oli aiemmin sitä mieltä, ettei Suomessa ole mitään, mutta nyt sieltä käsin on ymmärtänyt, kuinka luotettavia suomalaiset ovat jne. ja oppinut arvostamaan kotimaataan. Se asia olisi tullut oppia jo lapsena ja sisäistää omat juurensa ja arvonsa sekä käytöstavat . Ei se ole yleisön ja maan vika, jos ei menestyksen ovet aukea heti.

      Ja kyllä minä ainakain parempaa odottaisin, jos Kämppiin menisin jatkoille. Kallistun aloittajan kanssa samalle kannalle: "Hirvittävää nytkymistä, tekoilmeilyä, käsien pyörittämistä, hyppimistä ... kaikki mahdolliset maneerit sisällytetty kolmeen minuuttiin". - Esitti kaikesta huolimatta Kirkan "Hetki lyö" -kappaleen hiukan paremmin, kuin aluksi odotin.

    • esirippuauki

      Oletteko huomanneet, että kaikki Saaran esiintymispuvut on auki just siitä yhdestä paikasta?Kaipaako "se" tuuletusta?

    • Kusipää__

      Kirjoittaja on varmasti apukoulun oppilas.

      • NeekerinPieru-pröz-prööt

        Lahjattamot lespot lykkii dildolla takakonttiin ja JUNTTIKANSA fanittaa..


    • SaaraOnMaailmanParas

      Vihaajat vihaa taas:D

      Elämä on tuolla ulkona.....

    • kaksiiilimatoa

      Tekin maksatte verorahoistannen Aallon keväällä ilemstyvän levyyrityksen. Hah. Ylen diilihän on maksaa Aallon levykustannukset kun Aalto veisaa euroviiusissa ja vääntelehtii. Siis Aalto elää tällä hetkellä sun maksamillasi verorahoilla. On se niljake. Ja sitten vielä tää Meri-rakaskin syö niillä rahoilla ja ostaa housunsa joilla esiintyä instagrammissa :D

    • Terve.vaanmenoa

      Nämä euroveisut ovat pirunmoinen rahareikä, johon syyttömät veronmaksajat pakotetaan. Ei ihme ettei yleltä tule esim urheilua, kun näitä paskaveisuja esitetään.

    • oushit

      Kun Saara hymyilee. niin ikenet näkyvät avaruuteen asti.
      fyy faa karvalankamaton lutkuttaja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe