Olen saanut tietoa että ainakin Turussa toimii spermapankki joka maksaa luovuttajille. Tietääkö kukaan paljonko yhdellä laakilla saa rahaa itselleen? Entä toimiiko miten ja millainen on luovutustilanne, onko vaivan väärtti? Siksi kysyn kun spermapankki lienee ainoa pankki josta saa ilman luottotietoja rahaa.
Siemenet rahaksi?
3
1357
Vastaukset
- hoitsuliini_
sua on huijattu, ei ole ja niistä mitään makseta.
- vippiseppo
Hoitsuliini on nyt väärässä. Kyllä ainakin Mehiläinen (Felicitas) googlettamalla katsottuna tarjoaa siittiöiden luovuttajille kulukorvauksen. Siellä otetaan ensin verikokeita ja tarkistetaan sperman laatu ja selvitetään ettei ole luovuttajalla tai hänen suvulla perinnöllisiä sairauksia. Sitten jos läpi menee niin saa käydä 5-10 kertaa hakkaamassa tattia siellä. Jos matkat tekee fillarilla voi jäädä muutaman lantin voitolle ja saa luontoisetuna lukea uusimmat miestenlehdet. En siis sanoisi että Suomessa köyhä tällä(kään) tavalla voi rikastua. USA maksaa siemenistä ihan toisen moisia summia.
- äkkäpääteltynä
Eiköhän en luottotiedot tarkista sillä mitä tekee jälkeläisillä jotka ei hallitse omia raha-asioitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä931968Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2801790Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3091597Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1901481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931061- 511017
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941