Tätä palstaa tarvitaan.

Tätä palstaa tarvitaan peruskansalaisten kirjoituspaikkana. On vaan merkillistä jos vain riitelyyn pystytään.

100 vuotta itsenäisyyttä on kestetty siedettävän hyvin ja tuloksiakin on saatu. Nyt kun talous on saatu nousuun voisimme keskittyä ihmettelemään maailman tapahtumia.

Pohjois-Korea uhkaa koko maailmaa ja Trumppi kohentaa omassa luulossa suuruudesta antaa. Päätös tehdä Palestiinassa Israelin pääkaupunki on kuvottava "yhden miehen työnä"
Olen viettänyt aikaa itsenäisyyden merkeissä. Moni "maailman suuri" on meitä tervehtinyt ja voimme tuntea suurtakin ylpeyttä saamastamme arvostuksesta.

13

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.S. Tällainen tabletti on inhonttava tekstin korjaaja. Huomaamatta syntyy "mitä vaan tekstiä".

      Hyvää loppuvuotta teille kaikille jotka mukana olette. Kerron joulupukille jos hyvin käyttäydytte

      • mietin.vaan

        Eikö siitä tabletin asetuksista saa poistettua oikeinkirjoituksen korjaajaa?


      • mietin.vaan kirjoitti:

        Eikö siitä tabletin asetuksista saa poistettua oikeinkirjoituksen korjaajaa?

        Löydän kyllä asetukset,mutta siinä kaikki


    • Tarkoitat siis USA:n presidentti D.Trump'in julistus Jerusalemista Israelin pääkaupunkina ? MInä kun olin käsittänyt Jerusalemin olleen aina Israelin valtion pääkaupunki!

      Se, kuinka rajat ennen 1948 Britanian puuttumista, aikojen alussa oli onkin vaikea tietää. Olisiko mahdollisesti Palestiina ja Syyria ehkä sisältyneet tuohon käsitteeseen luvattu maa Israel.
      Tosiaan tähän päivän uutiseen palaten, itse siellä on jo selvitettävä syntyneet konfliktit, ilman muiden osapuolten väliintuloa!

      Monille ajattelijoille on käsite "hengellinen Israel" paljon tärkeämpi, kuin nuo omistajuuskiistat,.... pyhän vuoren moskeijasta ja Jerusalemin temppelin välillä.

      PS. Samoin kiitos, loppuvuoden iloja itsellesikin!

    • Siis todella,tämän palstan anti pitäisi olla rakentavaa,ei hajoittavaa!
      Ei hajoita ja hallitse mentalliteetillä eteenpäin,vain toisiamme tukien,kannustaen.
      En voi sanoa,että olisin ollut jokaisessa tilanteessa,mikään Äiti Theressa,mutta turha meidän enää on pitää periaatteistamme niin lujasti kiinni,ettemme hyväksyisi toisten eräviä mielipiteitä?

      Tiedän,nyt tulee sitä lunta tupaan tuutintäydeltä,mutta hyvä niin,minulla on vielä voimia itse lakaista sitä pois,koska lapseni eivät pysty sitä lakaisemaan,koska asuvat niin kaukana.
      Toi oli aman "korpihuumoria",ymmärtököön ken tahtoo?

      Avaus oli hyvä! Minä kerroin jo toisissa ketjuissa itsenäisyydenmerkityksestä,joten en tauttologiaa ala harrastamaan ama

    • Aina.ahistaa

      Tätä palstaa tarvitaan kaatopaikkana. On se nähty.
      Yhtäkään hyväntuulista ketjua ei ole löydettävissä, aina joku heittää sinne laskiämpärinsä joukkoon.
      Me olemme ahdistunutta joukkoa.

      • Olen tehnyt aloituksia,jopa maalaustukilinjoille,mutta,näin minua ei koskaan ole alasamuttu,kuin täällä?


      • vainkohtuus

        Eihän täällä samalla kaavalla kukaan pärjää, ei viinan voimalla, ei edes ronskien miesten puheita apinoimalla!


    • hyväntuulinenminä

      Ketkä "ME" ahdistuneita ? Puhu vain itsestäsi ! Hyvää tuulta kyllä löytyy , se vaan ei yleensä saa täällä vastakaikua. Pitää vaan ihan livessä tätä hyvää tultaan viljellä ja levittää.

      • korvaani-ei-kukaan

        "Me olemme ahdistunutta joukkoa."
        Samoin ajattelen, etkä ketä "ME"??

        Minä en ainakaan tunne mitään ahdistusta, vaikka minuakin on täällä ns. alas ammuttu mielipiteissäni ja elämäntavoissani, koska hetken kun mietin, niin kirjoitan vastauksen, mutta usein se on, että tuulimyllyjä vastaan taistelet, joten se siitä.

        Aloittaja viittaa, että vain: "On vaan merkillistä jos vain riitelyyn pystytään.", mutta tuomitsee toisaalla Kahvipirtin harmoonisen sananvaihdon heidän todellisesta elämästä.

        Mitä sitten, jos elämässä onkin vain ne tavanomaiset toiminnot, koska sitten on se ketju, jossa "tanssin pyörteissä nojaillaan kretonkiin ja korvakin on suussa" tyyliin?


    • Aina.ahistaa

      . . . ja kuten havaitaan, nämä edelliset mielipideilmaisut ovat myönteisiä ja hyväntuulisia.

    • Laputpois

      Täällä kukkii rasistinen yleistys. Laput silmillä suljetaan myönteiset aloitukset pois ja sitten ihmetellään kun kaikki niin masentuneita ja aggressiivisia.

    • Pummituttaakorasismi

      Maahanmuuttajat piristävät itsenäisyyttä vaan niin käy sosiaalisuudellekin, ellei pummaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe