Tarkempaa analyysia ja TIETOA kaikille(lukekaa tää

Juhapetsimulkku

Olkaa varovaisia hieman, kun otatte yhteyttä unitutkijoihi jne.
Ei ihan kannata uskoa kaikkea.
Jokainen on oma yksilö.
Tää pitää ymmärtää.
Jos näkee painajaisia, ei ole huonompi ihminen kuin se, joka ns onnellisempi unipsykiatrien mukaan, joka ei näe painajaisia.
Tämä on silloin tavallaan aika julmaa höpinää ammatti-ihmiseltä.
Mun mielipide.
Myös ne omat painajaiset voi kääntää voitoksi, jos esim tappaa vihaisen koiran unessa tai voittaa vihamiehet unitilassa. Tietysti mieluisinta ois, ettei näkis ollenkaan painajaisia.
Pointtini on myös se, että painajaisten kanssa voi tulla toimeenkin.
Ei se kaikkia haittaa, vaikka näkee lähes koko ajan painajaisia.
Itse näen hyvin usein.
Koen sen siten, ettei ne häiritse mua.
En jää vellomaan uniini.
Saatan valveilla hieman miettiä kun herään aamulla, että hetkinen jaa mitäköh toi uni meinasi niinku, mut emmä jää vellomaan siihen.
Toki oon lukenu jostaki analyysia, että painajaiset kuluttaa omia henkisiä voimavaroja todella paljon.
En tosin tästä ole täysin varma, miten se voisi vaikuttaa valveminäämmme.
Alitajunta kerää koko ajan kaikenlaista dataa aivojen alitajuntapaikkaan.
Se unessa herätää unikuvia.
Painajaiset voi psyykata itsensä kaveriksi. Eikö?
Oottako miettineet koskaan tätä pointtia?
Aina voi painajaiset kääntää myös voitoiksi, jos esim voittaa sen raivoisan rakin.
Eikö??
Ei kannata välttämättä uskoa niitä unianalyytikkoja, jotka meinaa, että sun on ikäänkuin pakko tai parempi muuttaa asenteitasi ja elämääsi.
Ei tässä kukaan ole nyt ketään huonompi ihminen, jos näkee painajaisia usein.
Jotkut selittää painajaisen nukkuma-asennon mukaan.
Jotkut selittää sen, mitä näkee ja kuulee ja ajattelee.
Jotkut ei usko uniin ollenkaan.

Mulla tässä 3 esimerkkiä tyypillisimmistä painajaisistani=
Koira ajaa takaa, raivoisa koira tai kaksi koiraa, kiipeän puuhun, nousen hyvin, puu kaatuu, mutta tapan koiran, hyvin rajulla tavalla tapan sen.

Toinen esimerkkiuneni=
Olen joutunut pakosta armeijaan takas. Olin aikoinana armeijassa, mutten uskaltanu olla siellä, koska oon henkisesti sairas ja autistinen, ihmispelkoinen.
Näen välillä unia, kun palaan armeijan alueelle.
Ei ole kovin mukava uni. Mutta aika usein kuitenki voitan siellä tilanteet.
Saatan uhmata siellä muita, jotkut voi käyttäytyä aggressiivisesti mua kohtaan, mutta käännän ne voitoksi ja pieksän ne kumoon yleensä ja matkustan pois armeijan kasarmialueelta.

3 esimerkkipainajaisuni=
Liikun eteenpäin tuhottaman nopea, maisema ja koko maailmankaikkeus on menty hetkessä läpi. Kerran heräsin tähän uneen ja tunsin kuinka sydän hakkasi hirmuisen kovaa tahtia.
Olin jopa hengästynyt.
Sitten näissä yliluonnollisissa unissani saatan leijua puiden yläpuolella tai maan pinnan yllä ja kerron ihmisille kuinka minulla on yliluonnollisia voimia.
Toissa yönä heräsin siihen painajaiseen, kun jokin voima ikäänkuin veti minut sängystä sänkyni alle, se oli sitä yliluonnollista unikuvaani. Sydän jyskytti lujaa kun säikähdin unitilassa ja heräsin painajaiseen, joka loppui.
Itse oon tulkinnut nuo yliluonnolliset uneni siten, että valvetilassa koen olevani ylivoimainen kiusaajiani vastaan.
Ei mua kukaan enää kasvotusten kiusaa, mutta netissä idiootti-kiusaajat jahtaa mun päänahkaa ja pidän niitä ihan pilkkanani.
Koska olen niin ylivoimainen niitä kohtaan, niin nuo unikuvat kertoo jotain ns ylivoimaisuudestani, joka näyttäytyy jopa tuollaisena yliluonnollisena "pahuutena".
Yhdessä unessa olin niin hurja, että imaisin ilmat ulos kiusaajani keuhkoista ja se kuoli siihen paikkaan.
Hymyilin kuin piru kun hän kuoli.
Joskus mutta en kovin usein olen nauranut unissani hieman paholaista muistuttavalla möreällä naurulla.

Valvetilassa puin läpi kiusaamisasioita, kun muitaki ihmisiä kiusataan, niin puolustan kiusattuja ja saatan kirjottaa paljon kiusaamisaiheesta.
En koe sitä ongelmana, ei vaivaa minua.
Sitten valveilla kuuntelen monenlaista musiikkia, kuuntelen myös ns helvetillistä musiikkia, joissa on synkät sanat, esim CMX, voi CMX;n sanat kertoa myös paholaisesta.
Mutta on myös positiivisempia bändejä joita kuuntelen.
Valvetilassa en ajattele mitään radikaalia, en uskoisi ajattelevani, mutta joskus ehkä sekunniksi pariksi ajatus voi karata pimeänkin puolelle, mutta ooon kuullut, että hyvin monella ihmisellä voi lyhyeksi hetkeksi ajatus karata pimeyden puolelle.
En usko sen olevan vaarallista.
Mulla ei ole rikosrekisteriä.
En harjoita pahuutta valveilla.
En käytä huumeita.
En myöskään koskaan lyöny ketään turpaan paitsi kerran pieni hutaisu vain.
Rakastan erityisen paljon isääni ja kissaani.Myös äitiä ja veljeeni rakastan.
Isän kanssa kun asuu ja kissan, niin tärkeitä ovat.
Olen hyvin eläinrakas. Jos joku eläin kuolee, niin oon ihan surullinen.
En kestä nähdä dokumenttiohjelmia, jossa toiset eläimet tai ihmiset tappaa eläimiä.
Syön kuitenki lihaa.
Olen sekasyöjä.
Poliittisesti olen kaikkiruokainen, mutta kartan perussuomalaisia enkä pidä myöskään kommariaatteesta enkä natseista/äärioikeistopuolueista.
Voin olla sarkastinen välillä valveilla.

6

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei.

      Minulla on hieman aikaa tänään.

      Kerroit monista unista ja itsestäsikin. Mitä kerroit itsestäsi, ei sen pitäisi vaikuttaa tulkintaan minkä unistasi tekee, mutta se saattaa sitä tehdä siitä huolimatta.

      Aloitetaan ensimmäisestä unesta, minkä kuvailit:

      Siinä sinua jahdataan. Olet pelkkää saalista jollekulle. Kamppailet, olet neuvokas, pärjäät ja päihität vastustajat.

      Toisin sanoen päihität sinulle asetetut haasteet kunnialla.

      Seuraavasa unessa:

      Armeija. Pelkäät sitä aikaa. Mutta loppujenlopuksi unet ovat toiveita.

      Kohtaat väkivallalla tilanteet. Olisiko sinulla muita keinoja kohdata tilanteet?

      Maailma ei ole pelkää esiintymistä ja suojaan etsiytymistä.

    • Jossain vaiheessa kohtaat itsesi.

    • Toivottavasti sinä et ole elämäsi pahin hirviö?

    • Seuraan sinua.

    • Painajaiset

      Itse en näe mitään muita kuin painajaisia. Illalla kun menen nukkumaan (kohta) niin tiedän jo että jos näen unia, ne kaikki ovat painajaisia. Niitä on kahdenlaisia: A) joku ajaa minua takaa ja haluaa tappaa/kidutttaa. B) Minä ajan jotakuta takaa ja haluan tappaa hänet.

      Hollywoon saisi unistani monet hyvät elokuvat. Unet ovat niin realistisia että tunnen kun pöytään kahledituista käsistä nyljetään iho ja lihakset irti. Tai kun selkääni poltetaan hehkuvalla raudalla, haistan palaneen ihon/lihan hajun. Tuskan lisäksi tietysti. Tai jos polvilumpioni on otettu irti ja koitan paeta kaatuen maahan, haistan mullan hajun ja tunnen sen narskunnan hampaiden välissä. Siksi yleensä tapan itseni ennenkuin minua jahtaava/jahtaavat henkilöt saavat minut kiinni.

      Tai sitten toisinpäin, minä metsästän jotakuta ja kun saan kiinni, kidutan parhaani mukaan. Kaikesta tästä huolimatta eräs henkilö joka on psykiatri ohimennen sanoi kerran:"Harvoin näkee noin tasapainoista ihmistä".

      Ja siltikin tiedän, että kun taas kohta menen nukkumaan, nähdään painajaisia... Ja ne ovat täynnä kauhua tai ääretöntä vihaa. Olisi mukava lukea mitä psykiatrit ovat näistä unistani mieltä.

    • Selkeästi joku vainoaa unissasi sinua ja haluaa vahingoittaa sinua.

      Tosiasiassa kukaan ei vainoa taikka halua vahingoittaa sinua. Vainoaminen ja uhka on olemassa vain omassa päässäsi.

      Koet vihaa, kuten tekee moni ihminen. Tavallisesti viha ei kuitenkaan hallitse ihmisen elämää, vaan hän kykenee kadotamaan sen taustalle.

      Taustalle kadotettu viha voisi jossain määrin näkyä unissa, mutta aloittajan kuvailema tapaus ylittää kaikki normaaliuden rajat.

      Sinä tunnet selkeästi vihaa ja ymmärrät sen itsekin.

      Mitä oikeastaan pelkäät ja miksi vihaat?

      Kiitoksia unesi jakamisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe