Olisi ihan asia

kunolivähänjuttua

jos olisit pystynyt lopettamaan sen tupakoinnin? :)

20

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelottavaa

      Onko pakko raportoida tänne kaikki niin kuin joku stalkkeri.

    • pelottavaa

      Nimittäin se vaitiolovelvollisuus koskee myös netissä kirjoittelua.

    • 5cardcharlie

      Muistit ilmeisesti mainita Marlon Brandolle myös sikareiden polttelusta.

      Olen samaa mieltä, on huono riippuvuus tuo nikotiini.

    • hsjaj

      Missä näit mun polttavan?

      • siitäkinjokauan

        Ravintolan edustalla viimeks mut se tupakka oli semmonen sähköinen versio.


      • hsjaj
        siitäkinjokauan kirjoitti:

        Ravintolan edustalla viimeks mut se tupakka oli semmonen sähköinen versio.

        Se ei ollut kyllä sähköinen, mutta oli kyllä ravintolan edessä, joten ehkä olit jossain läheisyydessä..? Oli kyllä ensimmäinen tupakka pariin vuoteen, joten älä huoli ;)


      • useinajatmuavastaan

        Niin no olihan se aika lähellä ravintolaa ku näin ku autossa polttelit, jos siis näin oikein.


    • 10cardcharlie

      Mutta joo, tehkäämme vedonlyönti, sinä lopetat syömisen kuukaudeksi, niin minä lopetan tupakan kuukaudeksi, tasapuolista, eikö totta?

    • Köh_köh_köh_köh_köh

      Köh köh köh köh köh. Ei pysty. Köh köh köh köh köh. Saatana ku yskittää.

    • hyväOlisPäätös

      Juttua ei ole muistaakseni ollut. Parempi olis tietysti ilman.

    • gfdf

      No juu, minä kusipää vielä aloitin senkin tavan uudestaan. Niin, annoin aikani sitä pikkusormea ja nyt on sit jo käsi irti olkapäätä myöten. En kyl äidille ole hirvinnyt kertoa vieläkään, joulunpyhinä on sit pakko. Luoja paratkoon sitä urputtamisen määrää mikä luvassa, en edes halua ajatella. Tietysti jos pystyisin sen aattoillan siellä kypsymään ilman röökiä niin ei tarttis kertoa...

      • Eiköstniiiin

        Pystyt kun aloitat jo nyt vähentämään ;)


      • gfdf
        Eiköstniiiin kirjoitti:

        Pystyt kun aloitat jo nyt vähentämään ;)

        Joo, täytyy yrittää taas irti. Vähentämisen kautta pääsin aiemminkin ja olin jo kolme vuotta ilman. Ei mulla toimineet mitkään sähkötupakat tai muut sellaiset. Ihan paska harrastus, menee sekä rahaa et terveys. Varsinkin jos olis joku joka välittää ja jolle tärkeää et lopetan niin olis motivaatio ainakin tapissaan...


      • Eikösniiiin

        No minähän ainakin kerran jo kehoitin ja ihan siksi koska tosissani välitän sinusta :) Ja niin varmasti välittää moni muukin :)


      • gfdf
        Eikösniiiin kirjoitti:

        No minähän ainakin kerran jo kehoitin ja ihan siksi koska tosissani välitän sinusta :) Ja niin varmasti välittää moni muukin :)

        Ei välitä monikaan (mut mulle ihan sama) mutten jaksa nyt alkaa vänkäämään. Tämän päivän vääntämiskiintiö on sitä paitsi jo täys ja ihan tuolla irl. No kukaan meistä ei pidä kaikista ihmisistä tuolla.


      • gfdf
        gfdf kirjoitti:

        Ei välitä monikaan (mut mulle ihan sama) mutten jaksa nyt alkaa vänkäämään. Tämän päivän vääntämiskiintiö on sitä paitsi jo täys ja ihan tuolla irl. No kukaan meistä ei pidä kaikista ihmisistä tuolla.

        Tai siis, no ainakaan mä en pidä. Muutama symppis joukossa siinä kaikki. Ahdistava paikka, ottaa päähän joka helvetin aamu kun tonne pitää mennä. Varsinkin nyt kun ei enää teitäkään näe. Yritän päästä mahdollisimman pian takaisin...


      • josaapikysyä
        gfdf kirjoitti:

        Tai siis, no ainakaan mä en pidä. Muutama symppis joukossa siinä kaikki. Ahdistava paikka, ottaa päähän joka helvetin aamu kun tonne pitää mennä. Varsinkin nyt kun ei enää teitäkään näe. Yritän päästä mahdollisimman pian takaisin...

        Siis missä sinä nyt sitten olet???


      • gfdf
        josaapikysyä kirjoitti:

        Siis missä sinä nyt sitten olet???

        Esim. "Eikösniin" kyl tunnistaa jos ketä uskon. Sä olet selvästi ulkopuolinen ja ei sun tarvii sen enempää tietääkään...


      • Tiedoksesivain

        Olen sama henkilö. Siis tuo "Eikösniin" ja jos"saapikysyä"


    • gfdf

      Oppilaitoksesta kyse ja tää sit riittää et älä utele enempää! Jos olet ketä oletan niin ymmärrät, jos taas ihan kuutamolla niin ulkopuolinen ja saat olla tästä eteenpäinkin!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe