kuulen ääniä koko ajan, ne pakottavat minua tekemän itselle pahaa, enkä haluaisi mutta pakko mikä pakko muuten äänet uhkaavat minua..en pysty nukkumaakaan, kuulen äänet niin kirkkaasti huuutavat ja huutavat,ovat niin uhkaavia..lisäksi äänet ja kuvat mitä näen ovat myös uhkaavia, näen raiskaajani koko ajan kotona,ne ei anna minulle yhtään taukoa..minua pelottaa sulkea silmät ja avata silmät, en jaksa enää pitkään, olen vain niin lopussa ja en tiedä mikä on totta ja mikä ei?
pakko totella ääniä ja silmiä,muuten ne tappavat minut...
hyvästi elämä
ääniäkuuleva
5
218
Vastaukset
- MiikkaelRT
kyllä ne äänet siitä heltyy kun niitä vähän noudattaa ensin
- Kamalaaa
Mene hakemaan apua, älä jää yksin. Suosittelen hakeutumaan päivystykseen.
- Siili69
Nuo äänet ovat oman pääsi tuotosta, ne eivät pysty satuttamaan sinua. Eikä sinun ole mikään pakko totella niitä.
Suosittelen samaa kuin edellinen vastaaja, eli hakeudu hoitoon. Lääkitys voi vähentää ehkä ääniä. - apuapitääpyytää
Hakeudu pikaisesti hoitoon ettet tee itsellesi mitään,kyllä apua löytyy.
- NauranIloissani
no vittu mitä sitten. Kiitä onneasi että et ole iltalehdessä töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881363Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57905
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40851Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838