Painajaisia näkevät eivät välttämättä ole hulluja

RUOTSINNORSU

JKannattaa muistaa tämä.
Ei kantsi uskoa kaikkea mitä näkee kirjoissa.
Ne jotka näkee painajaisia, ovat samanarvoisia kuin muutki.
Nää asiat kantsii miettiä syvällisesti ja järkevästi.
Painajaiset voi johtua yksinkertaisesti pimeänpuoleisesta ydinminästä.
Ja ihminen joka ei tee pahoja tekoja valveaikaan, voi olla uniminässä päinvastainen ihminen kuin valvetilassa.
Tai toisinpäin.
Tai ihminen voi olla paha sekä valvetilassa että unitilassa.
Tai ihminen voi olla hyvis sekä valveilla että unessa.
Ei kantsi ihan kirjaimellisesti uskoa mitä unipsykiatrit kirjottaa.
Kaikkien unipsykiatrien tarkoitusperistä ei voi olla myöskään varma ja osa niistä voi olla ns pahiksia.
Mene ja tiedä.
Painajaiset voi kääntää myös voitoksi jos psyykkaa ne voitoksi ja paljon riippuu tulkinnasta.
Esim jos koira ajaa sinua takaa, mutta onnistut karkottamaan tai jopa tappamaan koiran, niin olet voittanut vihollisesi.
Kuvainnollista! Eikö??
Joku unipsykiatri voi vain valittaa "niin mutta sun ei saisi nähdä tollaisia unia, sulla on vika asenteissa, kun näet painajaisia".
Voi elämän kevät, pyhä yksinkertaisuus ah!
Asiat ei oo niin yksiselitteisiä.
Kuten tossa ylempänä kerroin omia mielipiteitäni.

1

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KRYPTAPÄÄ

      Alitajunta voi tehä ns tepposet unitilassa ja näkee näitä painajaisia usein.
      Kuten sanoin, painajaiset voi kääntyä myös voitoksi eli kuten tuo esimerkkini, jossa vihainen koira ajaa sua takaa, mutta sinä onnistutkin tappamaan sen.
      Se on myönteinen uni, kertoo vahvuudestasi kohdata tommonen ihminen. Koira tässä tapauksessa on ihminen, mutta ihminen esiintyy unessa koiran muodossa.
      Minä heti tajusin mistä kyse nähtyäni ton unen, sillä sosiaalisessa mediassa minua jatkuvasti pommitellaan eli nää kiusaajat koko ajan kiusaa minua, mutta olen niin vahva, ettei ne voita minua ja tuo uni on siitä täydellinen esimerkki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe