JKannattaa muistaa tämä.
Ei kantsi uskoa kaikkea mitä näkee kirjoissa.
Ne jotka näkee painajaisia, ovat samanarvoisia kuin muutki.
Nää asiat kantsii miettiä syvällisesti ja järkevästi.
Painajaiset voi johtua yksinkertaisesti pimeänpuoleisesta ydinminästä.
Ja ihminen joka ei tee pahoja tekoja valveaikaan, voi olla uniminässä päinvastainen ihminen kuin valvetilassa.
Tai toisinpäin.
Tai ihminen voi olla paha sekä valvetilassa että unitilassa.
Tai ihminen voi olla hyvis sekä valveilla että unessa.
Ei kantsi ihan kirjaimellisesti uskoa mitä unipsykiatrit kirjottaa.
Kaikkien unipsykiatrien tarkoitusperistä ei voi olla myöskään varma ja osa niistä voi olla ns pahiksia.
Mene ja tiedä.
Painajaiset voi kääntää myös voitoksi jos psyykkaa ne voitoksi ja paljon riippuu tulkinnasta.
Esim jos koira ajaa sinua takaa, mutta onnistut karkottamaan tai jopa tappamaan koiran, niin olet voittanut vihollisesi.
Kuvainnollista! Eikö??
Joku unipsykiatri voi vain valittaa "niin mutta sun ei saisi nähdä tollaisia unia, sulla on vika asenteissa, kun näet painajaisia".
Voi elämän kevät, pyhä yksinkertaisuus ah!
Asiat ei oo niin yksiselitteisiä.
Kuten tossa ylempänä kerroin omia mielipiteitäni.
Painajaisia näkevät eivät välttämättä ole hulluja
1
65
Vastaukset
- KRYPTAPÄÄ
Alitajunta voi tehä ns tepposet unitilassa ja näkee näitä painajaisia usein.
Kuten sanoin, painajaiset voi kääntyä myös voitoksi eli kuten tuo esimerkkini, jossa vihainen koira ajaa sua takaa, mutta sinä onnistutkin tappamaan sen.
Se on myönteinen uni, kertoo vahvuudestasi kohdata tommonen ihminen. Koira tässä tapauksessa on ihminen, mutta ihminen esiintyy unessa koiran muodossa.
Minä heti tajusin mistä kyse nähtyäni ton unen, sillä sosiaalisessa mediassa minua jatkuvasti pommitellaan eli nää kiusaajat koko ajan kiusaa minua, mutta olen niin vahva, ettei ne voita minua ja tuo uni on siitä täydellinen esimerkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33080141 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02490Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672230- 1771896
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421127