Kultaan ehkä kannattaisi

Oiskoon tuo viisainta sijoittaa nyt kultaan, arvo voi nousta yllättäen jos Bitcoin tulee romahtamaan?
Ilmianna
Jaa

6 Vastausta

Kulta ei tuota mitään. Arvo voi nousta tai laskea mutta metallimöhkäle ei maksa edes osinkoa kuten osakkeet. En usko että kullan ja Bitcoinin välillä toistaiseksi on mitään riippuvuutta. Enemmänkin kulta on turvasatama pörssien alennustilan varalle. Tosin juuri kurssien romahdettua kannattaa osakkeitakin ostaa eikä suinkaan myydä muiden mukana.
Ilmianna
Jaa
tuskin kuitenkaan uskallat ostaa aitoa keltasta klönttiä, vai meinaatko laittaa 10 kilon suffelin tuulipuvun taskuun ja kantaa korsoon kotiisi suojaan , vai tilaatko somalitaksin ihan tillanderin takaovelle vai sulatatko tinaämpärin pohjalle ja kannat kotiin leikkien kerjäläistä....ei kun ostat kultaa lapulla jossa lukee seuraavaa.

minä matti möhnänen omistan 12 kiloa kultaa, sen todistaa tämä a4 lappunen jossa on allekirjoitus roope ankka ja myyntipiste oli gouldhause oy. lapussa lukee vieläpä että tämä minun kultani köllöttelee englannissa ,kuninkaan holvissa johon on avain vain itse supermiehellä, ainut mitä ei lue niin on se että tätä samaa klönttiä myydään kaikille ihan samalla lapulla,moneen kertaan. kokeile joskus niin päin että otat kilon klontin keltasta kultaa myyjältä ja maksat tyyliin , minä viljo onnenkantamoinen lupaan antaa huomenna koko kauppahinnan euroina tai pitkoneina viimeistään huomenissa.. laitat oikein nimenselvennyksen a4 lappuusi .katso lähteekö kulta mukanasi ulkoilemaan.
Ilmianna
Jaa
No olipa taas ihme tekstiä... tai no, tyypillinen suomi24 vastaus joten enpäs ihmettele yhtään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Uusi
Miten kultaa louhitaan tai splitataan?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Uusi
Jos osakekurrssi alkaa romahtamaan, niin veikkaan että kryptonvaluuttojen arvo nousee kihtyvällä tahdilla. Näin teki jo Kreikan kriisin aikaan, ja epäilen että nyt bitcoinin turvasatama alka olemaan sama luokkaa kuin kullalla.
Ilmianna
Jaa
Uusi
Jos kerran kulta on pysynyt arvossaan jo vuosituhansia niin kyllä kultaan turvasatamana (siis arvon säilyttäjänä ilman suurempia tuotto odotuksia) voinee ylivoimaisesti enemmän luottaa kuin näihin nykyajan keksinnöihin.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kultaan ehkä kannattaisi

Oiskoon tuo viisainta sijoittaa nyt kultaan, arvo voi nousta yllättäen jos Bitcoin tulee romahtamaan?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta