Vaimo sauvoo

Vaimotestaa

Vaimo kokeilee parhaillaan uutta sauvaansa alakerrassa. Ensimmäinen orkku tuli jo. Nyt sai toisen. Pian kutsuu naimaan.

13

4560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....kun mikään ei riitä.......(menehän ).....

    • Samaaharrastanut

      Kivalta kuulostava esileikki. Samaa olen joskus harrastanut ukon kanssa. Paikat valmiiksi avartettu parin esiorkun jälkeen ja mies kova kuin kivi kuultuaan saantini.
      Onkohan kuinka yleistä?

    • harjaTalonen

      On.

    • suuttunut78

      Meilläkin oli tuota kivaa, niin pitkään kun erehdyin kysymään mitä hän ajattelee tyydyttäessä itseään. Meni kysymyksen jälkeen ihan paniikkiin ja rupesi selittelemään kaikkea omituista. No ihan ,kun en olisi tajunnut, että valehteli ja oli jotain sellaista mitä en olisi halunnut kuulla. Jumalaton riitahan siitä sitten syntyi ja selvisi mitä mielessään pyöritteli. Sen jälkeen lähti meiltä useammalla sadalla eurolla ostettuja seksileluja kohti kaatopaikkaa, eikä uusia tule. Itsekkin olen pystynyt pelkästään vaimoni mielessä pitämään, enkä sellaista paskaa sulata yhteisissä leikeissä.

      • taitavasängyssä

        Voi pönttö sua, mitä väliä jos vaimosi ajattelee muita miehiä sauvaa käyttäessään, eikö ole tärkeintä että vaimosi saa orkkuja? Treenaa mieluummin seksitaitojasi niin vaimosi ei tarvi muita ajatella mielessään.


      • Suuttuneelle, että ei se ole sinulta pois, jos hän fantasioi muista itseään tyydyttäessään. Itse asiassa se ei edes kuulu sinulle pätkääkään. Ole mies, älä epävarma, mustasukkainen hiiri!


    • Lelutroskiin

      Meillä kaupassa käyntiin menee aina muutama kymppi kun se niitä paristoja etsii sen vempaimiin. Kotiin päästään niin ei viitsi edes maitoja laittaa jääkaappiin kun pikku housut lentää lattialle ja parin tunnin surina alkaa. Kaipa se sitten tyytyväinen on.

      • 18cm

        Mun ex-vaimo tykkäs yhestä sauvasta siihen malliin että yks kaunis päivä kun se oli taas mukana sängyssä niin klitoriskiihotinhan siitä oli murtunut poikki, rajusti oli sauvaa yksin ollessaan käyttänyt. :) Tykkäs muutenkin rajusta seksistä, sai painaa niin kovaa kuin ikinä pystyi. Ekan orkun tällä sauvalla sai 10 sekunnissa kun ekaa kertaa sisäänsä laittoi, niin paljon tykkäs siitä.


    • momondojosopojojamuna

      Laskettelin ex-muijaani milloin sauvalla ja milloin omallani. Akka huusi kummassakin tapauksessa kuin syötävä. Yhä edelleen saattaisin ladata sille, tai tietty jollekin paljon kiinteämmälle ja nuoremmalle 30 cm:n sauvan perseeseen. Muistan kun muijani nai itsekseen tekokyrpänsä kanssa, ja kuinka mä sain samaaan aikaan 18-vuotiasta neitsytkiimapersettä..... oli se vain niin namia! Oma kyrpäni "ykkösessä" ja muovilelu "kakkosessa"....tyttö huusi kuin sisävesihinaaja....veti nautintoaan satasella.

    • Hyväesileikki

      Meilläkin esileikkiin kuuluu se, että otan ekaorkun sauvalla. Välillä kyllä useammankin. Ukko kiihottuu siitä kovasti ja saan tosi kovaa kyytiä. Ja lisää orkkuja.

    • lelujaoli

      Meilläkin oli lelut kummallakin. Vaimo sai kerran raivarin ja heitti kaikki lelut roskikseen. Nyt sitten istuu koneella ja siinä on sitten kaikki.
      Joskus oli toisin, nyt ei ole mitään.

    • Yhdessäonkivaa

      Me runkkaillaan sillon tällöin yhdessä vaimon kanssa. Hänellä on helmisauva klitoriskiihottimella ja minulla fleslight. Vaimo saa sauvalla parit orkut nopeasti, heittää sen lattialle, kaivaa kaluni flesusta ja alkaa ratsastamaan villisti. Ehtii siinä yleensä vähintään parit lisäorkut ottaa ennen kuin saa spermat sisäänsä. Mukavaa ja kiihottavaa vaihtelua normiseksiin. Suosittelen muillekin.

      • Minusta on kiihottavaa katsoa kun nainen runkkaa itseään saualla tai sormin.tykkään myös itse dildottaa pillua tai persettä naiselta samalla kun nuolen.minulla on uusityttöystävä ja sain yksipäivä kuvata häntä kun hän runkkasi itseään.kun niina oli lauennut kunnolla siintä niin otin hänet kainaloon ja katsottiin runkkausta yhdessä.kokeilkaa ihmeessä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe