Olisiko se nyt vapauden aika naine

Kyssäri

Ja voin keskittyä niihin naisiin ketkä oikeasti mua haluavat?

29

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyhyesti

      Joo.

    • Toimimatonkombo

      Kyllä se niin on ettei tää oikeen toimi.
      Olen miettinyt ihan samaa pidemmän aikaa tässä

    • MuttaOmaOnValintansa

      No mä ainakin haluan oikeesti hänet. En muuten olisi tälläsellä palstalla hitto soikoon

    • TähänToimiiEiJeeeesuuus

      Jotenkin tästä tulee mieleen tämän biisin sanat.

      "Päivä laskee taivaan rannan taa
      Katsot silmiin, katsot minua vaan
      Tätä kalpeata rakkauttas ainoata - minua

      Jos yöllä myrsky käy
      Niin tiedät, ettei aamulla meitä enää näy. Me ollaan historiaa

      Kun hiljenee
      Ja yö kaupunkiin verhojaan laskee
      Hiljenee
      Nukut syliini ja olet niin kaunis, jee
      Hiljenee
      Mun rampa rakkaus tahtoisi sua lämmittää... jne

      Sä sanoit: Oot mun koko maailma
      Mä roikun sinussa kuin mies hukkuva
      Sun ei taida kannattaa paljoa käsiin mun rakentaa
      Tulevaa

      Jää käsiin suurempiin
      Elämä kuitenkin
      Ja kaikki tietää sen;
      Ei täällä kestä yhtään mikään"

      -hiljenee-

    • ikäviäviestejänämä

      kun kerran naisia on oikein monikossa niin mitähän äijäpaha on täällä edes tehnyt, korostaa naisien määrää ja täällä olevalle jauhaa ilkeyksiä. eilen juuri se ei ymmärtänyt mitään ja naisien määrä myös silloinkin tuli mainituksi, tosi kurjaa tommonen .

      • Sivusta

        Halusit oikein haluamalla ymmärtää väärin? Oletko niitä ihmisiä, jotka editoivat kaikki näkemänsä ja kuulemansa edukseen tai ihan vaan draaman aikaansaamiseksi?


      • Eihänsemitään
        Sivusta kirjoitti:

        Halusit oikein haluamalla ymmärtää väärin? Oletko niitä ihmisiä, jotka editoivat kaikki näkemänsä ja kuulemansa edukseen tai ihan vaan draaman aikaansaamiseksi?

        Väärin ymmärtänyt, noinhan alotuksessa juuri sanottiin ja annettiin ymmärtää.


      • vieläsivummasta
        Eihänsemitään kirjoitti:

        Väärin ymmärtänyt, noinhan alotuksessa juuri sanottiin ja annettiin ymmärtää.

        "Se" eli sinä olet saattanut kuvitella väärin aloittajan henkilöllisyyden, samoin kuin nimimerkki Sivusta tuskin tuntee sinua. Enkä minä tunne onneksi ketään täällä!


    • Hyvääyötä.ja.Huomenta

      Jos sulla on joku, joka oikeasti sua rakastaa.

    • Moukkamaistatouhua

      Tulla tänne jollekin naiselle rehvastelemaan naisiensa lukumäärällä.

      • Mitässesittenon

        Jos nainen tulee tänne rehvastelemaan miestensä lukumäärälle jollekkin miehelle?


    • Tollatyylillä

      On taatusti vapaa menemään niitten halukkaiden ( huom. monikko ) luo, ei epäilystäkään.

      • naistenaivtotoiminta

        Ilmeisesti halusi tuoda julki sen että on haluttu mies. Eihän se välttämättä sitä tarkoita, että menis kaikkia liehittelemään. Luulisi, että hän valitsisi sen yhden niistä jotka häntä haluavat.
        Ei ap.


    • hyvä_päätös_

      Joo, voit käydä polkuasi nyt eteenpäin, hienoa että olet unohtanut.
      Hyvä tietää että sulla on joku toinen odottamassa, eipähän tarvitse yksin olla.
      Hyvää joulun odotusta ja jatkoja muutenkin. ☺

      • hyvä_päätös_

        Hyvä että tämä päättyi näin hyvin, sitä toivoinkin. ☺


    • VäsynytHuomen

      Minä väsyin ilkeyteen,
      jatkuviin ilkeisiin sanoihin,
      tarkoitukselliseen mielen pahoittamiseen.

      Minä toivoin kahden aikuisen keskinäistä yhteyttä
      mutta se ei koskaan toteutunut.

      Sinä olet aina ollut vapaa tekemään
      tahtosi mukaan.

      Olet sitä nytkin.

    • Voiukkoraasu

      Alappa panemaan vaan järjestyksessä niitä sua oikeesti haluavia )) Tuskin täällä kukaan asettuu poikkiteloin halujesi tyydytykselle ))

    • mikässentähänasti

      on estäny vai onko ollu niin kiirettä vittuilun kanssa että ei oo ehtiny panna sitä koko kiimasta naislaumaa. heh.

    • Semmonenvinkki

      Miehelle naiselta että ilkeämielisyys on varmin tapa saada naisen tunteet ja etenkin seksuaalinen kiinnostus katoamaan, kuten sanoin ihan vain vinkkinä. Se ei toimi.

    • antimennävaan

      vähän kummastuttaa että edes täällä seilaat kun naisjoukko odottaa sua panemaan.

    • Tulkoonvapaus

      Keskittymisrauha kaikkiin niihin naisiin. Vassokuu.

    • tossasullenörtti

      Joo, keskity vaan persjalkaseen hoitsuus, teil on varmaan tosi syvälliset keskustelut... Mäki voin sit keskittyy niihin miehiin jotka mua oikeesti haluu enkä sellasii jotka haluu vaan vittuilla ja hannailla...

      • hmmmmhmmmmm

        Tässä tekstissä oli jotain tuttua :DDD


    • muttteemitätahot

      Kannattas kuitenkin varmistaa ensin hänen haluamiset ketä kohtaan itse tunnet eniten????

    • tiredofwaiting

      No, antaa tulla... odotan ;) Mut en kyl ratkee liitoksissani... :(

      • joskuskannattaaodottaa

        Ketä sä odotat? ;) Ootko odottanut kauankin?


    • Minultamennytohi

      Eikö sinulla jo ollut jo nainen?

    • avaimeteteesi

      Olet just niin vapaa kuin mielesi vankila sinun antaa olla. Avaa lukot ja keskity siihen: mielen vapauteen.

    • tositarinaa

      Olipa kerran mies joka mainosti omaa haluttavuuttaan ja nainen joka siihen kyllästyi. Pian oli mies vapaa menemään naisten luokse mutta huomasikin ikävöivänsä naistaan yötä päivää vuosien ajan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe