Tarviiko taka-akselin narinahelojen vaihdon jälkeen tehdä renkaiden suuntaus?
Ajoin vaihdon jälkeen Itsenäisyyspäivänä pidemmän reissun ja varsinkin uraisella ja liukkaalla Tampere Seinäjoki välillä oli välillä pitelemistä.
Auto on W211 200 -09 autom. Korjaamo ilmoitti hakiessani, että joutui irroittamaan kaikki kolme vartta? Menikö suuntaukset samantien? Aiemmin ei ole ollut ongelmia.
Narinahelat ja renkaiden suuntaus
3
2016
Vastaukset
- osaako
yleensä korjaamo tekee sen samalla kun osat on vaihdettu...
- Suoraatietäsuraan
Ajoin tänään lenkin moottoritiellä ja mersu kulki nyt ihan suoraan kuten ennenkin.
Olisiko sittenkin syy renkaissa. Nastarenkaat ovat kolmatta vuotta vanhat Hankook 215/60 r16. Joku kutsuu niitä kumipallorenkaiksi ja kyllä ne hieman huojuvatkin. En ole koskaan oikein tykännyt näistä.
Voisiko olla kysymys pelkästään renkaan väsyneestä korkeasta profiiliaan ja liukkaasta kelistä sekä uraisen tien yhdistelmästä.
Auto katsastettiin pariviikkkoa sitten ja tyypillisesti perusteellisesti, olihan kyse lähes puolimiljoonaa ajetusta mersusta ja löysihän katsastussedät oikein kaksistaan iloikseen yhden millinväljän narinahelan, ei muuta.
Saisinkohan tästä syyn tilata uudet vanteet ja renkaat.- mersullamukavasti
Ainakin mulla kun oli w211, alkuperäinen rengaskoko oli 205/60-16. En tiedä olisko vaikutusta, mut suosittelen nelipyöräsuuntausta, operaatio ei ole kuin n. satasen luokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978