Taas kannabiskauppiaat liikkeellä

Kannabisääliöt

Iisalmen kannabiskauppiaat otsikoissa, otetaan niskasta kiinni, kuva Instagramiin ja viedään poliisille. Kamerat ja silmät auki.
Jos tunnet soita vihjepuhelimeen. Vihjenumero: 0295 415 232
https://yle.fi/uutiset/3-9954493
Auton kamerakin tallentaa katunäkymiä kun nämä tunnetut naamat laahustaa koulun ja kulttuuritalon ja Putkolan välimaastossa....
Miksei poliisi tee valeostoja??? Nappaisi kiinni kaikki viikossa palkkaamalla muutamia nuoria ostamaan ja kamera takkiin....

28

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liike-elämänlaki

      Kysyntään pitää vastata tarjonnalla

    • polliisiteitykkääok

      ihasama.jokainen ostaa tai ei.vastuu on jokaisella itellään.en osta.mut lääkekannabis on kyl ajateltavissa .mut en tiä siitäkää haukanpaskanvertaa.osta jos tykkäät.ok.mut nää polliisitei muka tykkää.ok.täditkää ei tykkää.ok.ihan ok.mee ja elä.ihanku eilen.

    • juuhelikkäs432

      Kannattais sinunkin polttaa kunnon paukut niin et olisi noin vihainen

    • pärjäilekamu

      mut justha mä sanoi ok.osta jos huvittaa.en kiellä enkä käske.ok ihan vaan vetelet.se on sun päätös.itse vastaat itsestäsi kuin myös minä.se on täysin sun omavalinta.ja jos paukut otan se on juoma.ei tötsy.

    • Globalisaatio-Eu

      Sveitsiläinen startup-yritys valmistaa Sveitsin lainsäädännön mukaista marihuanaa ja pian myös hasista. (AOP)
      Vuonna 2014 perustettu KannaSwiss-niminen yritys valmistaa jo marihuanaa, jota Sveitsin lakien mukaisesti sisältää korkeintaan yhden prosentin tetrahydrokannabinolia (THC) eli kannabiksen huumaavasti vaikuttavaa, psykoaktiivista yhdistettä.

      Nyt yritys alkaa tuottaa myös hasista Sveitsin markkinoille. Sen tarkoituksena on laajentua myöhemmin maihin, joiden huumelainsäädäntöä ollaan löysentämässä.

      Vaikka KannaSwissin tuotteissa on alhainen määrä THC:tä, niissä on lisäksi hampussa esiintyvää psykoaktiivista yhdistettä kannabidiolia (CBD).

      Yhdisteen sanotaan rauhoittavan hermostoa ja toimivan tulehduskipulääkkeen tavoin. Lisäksi sitä käytetään toisinaan stressin ja epilepsian hoidossa.

      Tällä hetkellä KannaSwissin tuotteita myydään kioskeissa, erikoisliikkeissä ja lähikaupoissa Sveitsin suurissa kaupungeissa, kuten esimerkiksi Bernissä, Luganossa ja Genevessä.

      Yritys kuitenkin tähtää kansainvälisille markkinoille laillisilla tuotteillaan. Ainakin Itävallassa ja Italiassa TCH-pitoisuuden sallittua määrää on nostettu, mikä helpottaa yhtiön maailmanvalloitusta.

      Viime vuonna Sveitsissä valmistettiin noin 50 tonnia laillista kannabista, mutta paikallisilla markkinoilla kysyntää oli vain noin 12 tonnille.

      - Kyse on valtavasta ylijäämästä, ja kaikki kasvattajat panikoivat tällä hetkellä, KannaSwissin strateginen johtaja Boris Blatnik kertoo.

      Blatnikin mukaan heidän THC-arvoiltaan matapitoiset hasistuotteillaan on sama ulkonäkö, maku ja tuntuma kuin laittomallakin hasiksella.

      Yrityksen verkkosivujen mukaan viisi grammaa hasista maksaa 50 Sveitsin frangia, eli runsaat 40 euroa.

    • kokolaillahyvää

      no mitä järkee on polttaa jotain kannabista?en ymmärrä.tuleeko siitä hyväolo vai mitä.eiku nythä mää sen ymmärsi oon varmaa hyvää.kokolailla.

    • poliisit-pois

      Kyllä nuorten on saatava kannabista ihan vapaasti. Ei tule asettaa kieltoja ja käskyttämällä ei saa ketään kohdella. Poliisin linjaus on vanhanaikaista jurnuttamista. Kyllä nuoret osaavat hallita käyttönsä siinä missä elämänsäkin.
      Poliisien ei tarvitse nuorten fiksujen ihmisten elämää tulla häiriköimään.
      Iisalmeen Hollannin mallin mukaiset kannnabiskahvilat ja homma vapaaksi.
      Kannabis ei tuhoa kenenkään elämää.
      Poliisit voisivat keskittyä polkupyörävarkauksien selvittämiseen...tai osaako ne sitäkään...enpä tiedä?
      Poliisit pois katukuvata häiritsemästä nuorten elämää!! Vapaa Suomi !

      • Osataan-Suomessakin

        Johan se poliisi oikein rikosylikomisaarion myötä vaikutuksella toi suomeen montakin tynnyriä huumetta , että mukulatkin saisi kokea Vapaan suomen.

        Näin ainakin on kerrottu lehdissä muutaman vuoden ajan.


      • kbis

        Poliisi valvoo lain noudattamista. Kannabiksen hallussapito ja käyttäminen on rikollista toimintaa.


      • Ihmettelijä-

        Mites maahantuonti ja etenkin myynti? koska taloja ja autojakin pitää pystyä ostamaan ja rakentamaan.


      • kbis

      • eitolloillekannabista

        Hahaa...tämän päivän nuoret eivät osaa hallita mitään (siis enemmistö, poikkeuksiakin on, luojan kiitos).
        Pönttö on niillä raukoilla sekaisin ilman pössyttelyjäkin.
        Muutenkin niin uusavutonta porukkaa, kun kotona ei ole "käskytetty" ja neuvottu itse tekemään mitään.
        Pitää sanoa, että en arvosta nykypäivän nuoria yhtään.
        Peukalo vain liikkuu älypuhelimen päällä, mikään muu ei liiku...mutta kumminkaan ei edes tietoa osata etsiä noilta laitteilta, vain hömppää ja hömppää ja sekoillaan entistä enemmän.
        Kyllä nuoret/lapset tarvitsevat niitä rajoja enemmän kuin vapautta, jota he eivät osaa käyttää oikein.
        Vastuu ja sen ymmärtäminen puuttuu...näin se vaan on.


      • mä-nuori-oon-viisas
        eitolloillekannabista kirjoitti:

        Hahaa...tämän päivän nuoret eivät osaa hallita mitään (siis enemmistö, poikkeuksiakin on, luojan kiitos).
        Pönttö on niillä raukoilla sekaisin ilman pössyttelyjäkin.
        Muutenkin niin uusavutonta porukkaa, kun kotona ei ole "käskytetty" ja neuvottu itse tekemään mitään.
        Pitää sanoa, että en arvosta nykypäivän nuoria yhtään.
        Peukalo vain liikkuu älypuhelimen päällä, mikään muu ei liiku...mutta kumminkaan ei edes tietoa osata etsiä noilta laitteilta, vain hömppää ja hömppää ja sekoillaan entistä enemmän.
        Kyllä nuoret/lapset tarvitsevat niitä rajoja enemmän kuin vapautta, jota he eivät osaa käyttää oikein.
        Vastuu ja sen ymmärtäminen puuttuu...näin se vaan on.

        sinä olet niin väärässä !
        nuoret osaa tehdä elämästään mukavaa, rikasta ja hauskaa ihan omin neuvoin.
        nuoret on todella viisaita ja valistuneita ja tietävät täsmälleen, mitä tahtovat ja haluuvat esim. opiskella.
        jo varhain itsenäisii.
        kyllä mietoja huumeitakin saa käytellä, jos tykkää niin


    • ELINEHTO

      Entäpä siitä siirtyminen kovempiin huumeisiin ym. Mistäpä rahat huumeidn ostoon..rikollisuus lisääntyyy..eikä huumeiden vaikutuksenalaisena Suomea pidetä pystyssä!!!TYÖ on huumetta!!

      • lämpöö-ja-leipee

        kovempia voi siirtyä lämpimiin maihin pössytteleen
        siellä lämmössä on muutenkin mukavampaa.
        kyllä luoja omistaan huolta pitää paratiiseissaan


    • Suomen-Paha-Olo

      Päihteitten käyttöhän alkaa vitutuksesta.. tuos eräs normi lainkuuliainen kansalainen kertoi, kuinka työpaikalla on niin vittumaista sakkia että kunhan viikonloppu tulee niin vetää pään täyteen. ja kun ei voi töis sanoo mitään kun se ei auta ja vain kiristäisi ilmapiiriä entisestään..

      Miksi sitten nuoret alkaa huumeita kokeileen? ehkä se on vanhempien työttömyys ja tai kiireisyys tai harrasteitteten puuttuminen? jokin on vialla?
      -Köyhyys synnyttää aina rikollisuutta, joka alkaa työttömyydestä jne..

      Ja joka loppu kesä kuulee kuinka kesälomaliset kansoittaa a-kilinikat huumeiten viihde käytön ja alkoholilla läträilyn karattua käsistä ja kyse ei ole ihan nuorista ja ei työttömistä.. eli jokin on pielessä laajemminkin. huumeet on kansan ongelma statuksesta riippumatta. niin herrat kuin narritkin niitä käyttää ja kaupaa.

      -Ammatti on se mikä vain ei ole tae siitä etteikö jotakin huume lääke alkoholi ongelmaa olisi.

      Ja monestihan se menee niin että " älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon"

    • lallalaa0

      Ai saatana mä nautin kun te kyräilijät jäätte tänne keskenänne pohtimaan näitä elämänne pitimiksi

    • jököttääkumikä

      ihansama.vetäkööt vaikkla kanin pa..mul onki tuo keskari pystyssä,et se jököttääkin.-

    • niinköneluulee

      ja jos ihanoikeesti saa mieltäänosottaa.niin näyttäkää kaikille katiskoille keskisormee sovittuna pv.eihä nää meitä määrää.me maksamma heidä palka.et jököttää keskari.-

    • saksassakkomuka

      parempaa tuo tötsy on ku olvin paska olut.tötsy sekin on.ihan tehkää nyt jotain.OLÖVIkummia kuuluu etelästä.pitääkö paskaa myydä et halvalla.ostelen lintin saksalaista.

    • oiettäolpaha

      joku viesti vietiin..eet oon kammarrrriii.haistakaa luuniemen hajut.

    • etuusionatsia

      menköö uimaa olvinrantaa juohikkaitte kaa

    • Hamppuajarauhaa

      Jospa nyt vaa rauhotuttais tästä kannabiksesta. Ymmärrän kyllä että se on huume jne... mutta eihän se nyt ketään tapa (ei oikeesti oo ainakaa viel tappanu ketään) kyllä se alkoholikin tappaa ja on paha ongelma. Juuri meijän koulussa yks poika kuoli sunnuntaina juotuaan liikaa. Jos nyt satutte huomaamaan jonkun polttavan tai myyvän en suosittele kantelemaan siitä kenellekkään. Ei kannabis ongelmia aiheuta vaan se lainsäädäntö. Ite pysyin ihan normaalina poikana kunnes sitte musta mentii valittaa lasulle. Sen jälkee on alkanu elämä vituttaa ja sitä viinaa kulumaan ku siitä ei sitte joudu pahoihi ongelmiin. Pyydän oikeesti että ette mee kantelemaan kenestäkää ku todennäkösesti vaa huononnatte niitten tilannetta ja eihän se kannabiksen käyttö yhteen rangaistuksee lopu.

      • kännibisnes

        jee Brothers...rauhotutaan vaan bössyttelyynn..jee ja rauhotutaan
        viinaa voi käyttää yskänlääkkeenä hunajan kans.
        jee bössytellään rauhassa...jee eikä kannella kelleen..jee


      • Hamppuajarauhaa
        kännibisnes kirjoitti:

        jee Brothers...rauhotutaan vaan bössyttelyynn..jee ja rauhotutaan
        viinaa voi käyttää yskänlääkkeenä hunajan kans.
        jee bössytellään rauhassa...jee eikä kannella kelleen..jee

        Juurikin niin paitsi että viinaa ei kannata juua pilvessä ku sit ei pääse oksentaa alkoholia ulos eli voi kuolla alkoholimyrkytykseen. Ps. voit arvostella sitte ku oot pajoissa ollut - Juju


      • Aivotoiminta

        Mitenkäs tulevaisuudessa terveys? Aivotoiminta heikkenee ja ymmärrys vähenee.


    • Pössypässi

      Joo se ikävää tämä vanheneminen nykyisellään. Aivo ei toimi ja muutenkin kolottaa. Saispa jokanjaa vaivoihin apteekista....

    • Hasista_ja_pillua

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe