Kun kuulenkin sanan "maahanmuuttokriittinen"...

hankkikaa.elämä

... saan heti mielleyhtymän rumasta lihavasta persunatsista joka puhua puputtaa tuota yhtä ja samaa paskaa maahanmuutosta, sen kustannuksista paskantärkeällä äänellä yrittäen muka osoittaa tietävänsä asioista jotakin.

14

229

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menipäs.hankalaksi

Minulle tulee mieleen suvakit ja hyysärit eri variaatioineen. Joten jos niitä ei olisi niin sitten ei varmaan "maahanmuuttokriittisiäkään", melko omituinen yhtälö siis.

• trfhjjuyt

Minulle tulee läskipossusta mieleen aina suvakki-kommunisti Laine eli se jota poliisi ampui kumitulpalla silmään. .....haahhhaahhaaa

• silavatynnyri
        trfhjjuyt kirjoitti:

Minulle tulee läskipossusta mieleen aina suvakki-kommunisti Laine eli se jota poliisi ampui kumitulpalla silmään. .....haahhhaahhaaa

Minulle tulee mieleen vasureitten presidenttiehdokas Lyllönen.

• pohja.pois

Sanasta Minä olen isänmaallinen tulee mieleen vodkapäissään sopertelevan venäläinen tai muu matu tyyliin de Wit.

• yyrgrgrgrg555hh

Ei kannata provosoitua avauksesta tekstistä jo kun näkee että hän on suomenlippujen polttoja fatasioiva räyhä antifalainen.

• suvakit.läskejä

Mulle ei tule mieleen,, vaan kaikki näkemäni suvakit ovat oikeastikkin olleet läskejä ylipainoisia akkoja, joilla on vain "musta makkara" mielessä.

• Ne ovat sitä Me too porukkaa.

• paasaustorvi

Mielleyhtymä ei välttämäti vastaa totuudenmukaisuutta .

• kanipuputtaja

Sanasta "puputtaa" tulee mieleen suvakki joka yrittää salakähmäisesti sabotoida laillisuutta piiloutumalla lasten ja pupujen valhekuvaston taakse.
      Samaa tarkoittaa uudissana "alpakoittaa" joka on toisten pakottamista omaan tahtoon käyttämällä alpakoita tekosyynä.
      Molempiin sanoihin sisältyy valheellinen näennäishumanistisuus mutta taustalla on vain muista piittamaton ja itsekäs omien tarkoitusten ajaminen.

• Hajaantukaa

"Kun kuulenkin sanan "maahanmuuttokriittinen"...

... saan heti mielleyhtymän rumasta lihavasta persunatsista joka puhua puputtaa tuota yhtä ja samaa paskaa maahanmuutosta, sen kustannuksista paskantärkeällä äänellä yrittäen muka osoittaa tietävänsä asioista jotakin".

..

Joo, kaikki kritiikki on turhaa koska suuret johtajamme porvarihallituksessa ja EU:n johdossa tietävät kyllä mikä on meille suomalaisillekin parasta. Suut siis suppuun ja päätäntävalta viisaille päättäjillemme. Sama asia Nato-jäsenyyden, SOTE:n, EU-liittovaltion ym. kanssa, suuret johtajat tekevät oikeat päätökset.

• hlkhdlf

Minkä minä sinun vammallesi voin? Hae apua vaikka Aurooran sairaalasta.

• PulleatPallerot

Jostain syystä nää "maahanmuuttokriitikot" ovat lähes aina diabeteksen runtelemia pulleita pieniä palleroita. Äidin pienet kermaperseet, joitten sieto ja kontrollikyky on tasan nolla.

• totuuskoskee

Suomessa se suurin häiriöntekijä ei ole maahanmuuttokriittiset vaan anarkistit jotka ovat ilman omaa elämänhallintaa. Poltetaan Suomen lippuja ikään kuin se KELA:n avustus olisi heille liian pieni. Mitään tekemättömät aivottomat kun luulevat olevansa tärkeitä yhteiskunnalle vain mesoamalla miten heidän KELA rahoja voitaisiin jakaa samaa mittakaavaa käyttäen jokaiselle maailman köyhälle. Yksikään ei ole kerryttänyt edes tonnin työeläkettä, ei yksikään. Töihin kun ei pääse jos ei omaa mitään mikä olisi yhteiskunnallisesti rakentavaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      209
      7179
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4692
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4584
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3322
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1748
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1737
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1600
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1499
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1267
    Aihe