Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista syvää katsetta joka sulla oli kun tavattiin. Kukaan ei tuu ikinä korvaamaan sua eikä kukaan tuu sun tilalle. Veit sydämeni lähtiessäs❤️
Etsin vastaantulevista sua
27
1837
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kumpa rakkaus palais vielä takasin ❤️
- AnonyymiUUSI
Ny ei taida onnistua bromancet
- AnonyymiUUSI
Kyllä se jotain kohtaan vielä palaa.
- AnonyymiUUSI
On mullakin sua ikävä mutta ei sitä minkä teit mulle.
- AnonyymiUUSI
Mitä sulle tehtiin?
- AnonyymiUUSI
Ei Multa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sulle tehtiin?
Vietiin ämpärillisen perunoita- maalla iso rikos? Sivusta naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vietiin ämpärillisen perunoita- maalla iso rikos? Sivusta naiselta
Mä luulin että omppuvarkaus kyseessä. Sen vois vielä kattoo läpi sormien, mut perunat on jo kuolemansynti😉
- AnonyymiUUSI
Jos tuntuu ettei jaksa niin yrittäkää vaan jaksaa tai jotain.
- AnonyymiUUSI
Se on kyllä kans vähän niin ja näi
- AnonyymiUUSI
Herra koettelee mut ei hylkää ehkä 😉
- AnonyymiUUSI
Välillä mietin, että onko tämä jotain performanssia vai oletko ihan tosissasi?
- AnonyymiUUSI
Kuinka sinä sitten tulkitset tätä palstaäijän tekstiä ja millä tavalla mielesi muokkaa sitä? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka sinä sitten tulkitset tätä palstaäijän tekstiä ja millä tavalla mielesi muokkaa sitä? Sivusta
So at ease there there.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jonkinlaisena surkeana siirappina, jota ei jaksa edes vaivautua lukemaan.
- AnonyymiUUSI
Tämän kirjoittaja on nyyppä rakkausasioissa
- AnonyymiUUSI
Et sentää droonia paa ilmaan jäbä pörisemään?
- AnonyymiUUSI
Jos olis niin oisin tehnyt sen jo
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän. Olen lakannut etsimästä sinua rakkaani.
Se on nimittäin hyödytöntä. Joskus kuitenkin sydän pompahtaa ja jättää lyömättä. Mutta sitten elämä taas jatkuu kuin tuttua uomaa valuen.- AnonyymiUUSI
Tuskin pääsen koskaan yli 😔
- AnonyymiUUSI
Tunne on hyvin raskas jos on kovin syvästi ollut rakastunut. Eikä toiset ihmiset tunnu samalta, pitkään aikaan.
https://www.youtube.com/watch?v=aulunvV8Ufo&list=RDaulunvV8Ufo&start_radio=1- AnonyymiUUSI
Taidat tietää mistä puhut.
Kiitos linkkauksesta ❤️
- AnonyymiUUSI
Hei. Mulla tuli tuosta aloituksesta mieleen, että oletko ap menettänyt rakkaasi "rajan" taakse?
- AnonyymiUUSI
Ei, en ylös enkä itään 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en ylös enkä itään 😂
No siltikin toivotan voimia. Ero ei aina ole yhtään sen helpompaa ❤️🙏
- AnonyymiUUSI
Ei ku r••ssat savusti työpaikalta ulos.
- AnonyymiUUSI
Ite läksit😃
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980