Tekis mieli lähestyä sua

Anonyymi-ap

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗

20

1046

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerran ne pakit vaan kirpaisee, jos sellaiset saa. Salaa rakastaminen näivettää pitkän päälle.

• Anonyymi

Mun sydän ei enää kestä pakkeja...

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ap

Helpompi ne on kestää kuin miettiä 15 vuodenkin päästä miksi et tehnyt mitään. Tämä kokemuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ap

Nyt kysyn, enkä ilkeyttäni. Jaksaako sun sydän suhdetta? Vai kannattaako keskittyä siihen, että saa itsensä ja sydämensä kuntoon ja on sen jälkeen valmis hyvään suhteeseen? Ja en tosiaan pahalla tätä sano, minä en itse olisi valmis mihinkään tällä hetkellä. Kun voin niin huonosti, etten juuri mitään toiselta kestäisi. Suhteen aloittaminen vaatii tiettyjä voimia. Jos on valmiiksi hajalla, niin voiko siitä mielestäsi syntyä mitään? Kun ei se toinen sinua parantamaan pysty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kysyn, enkä ilkeyttäni. Jaksaako sun sydän suhdetta? Vai kannattaako keskittyä siihen, että saa itsensä ja sydämensä kuntoon ja on sen jälkeen valmis hyvään suhteeseen? Ja en tosiaan pahalla tätä sano, minä en itse olisi valmis mihinkään tällä hetkellä. Kun voin niin huonosti, etten juuri mitään toiselta kestäisi. Suhteen aloittaminen vaatii tiettyjä voimia. Jos on valmiiksi hajalla, niin voiko siitä mielestäsi syntyä mitään? Kun ei se toinen sinua parantamaan pysty.

Samaa mieltä. Eikä kannata tunkea kenenkään elämään sotkemaan hänen asioitaan, jos jotain on vaikka menossa.
        -eri

• Anonyymi

Try me 🤗

• Anonyymi

Miksi perääntyisin, rakastan myös ❤️😘

• Anonyymi

Toisen tai siis molempien pitäisi rohkaistua puhumaan asiasta

• Anonyymi
        UUSI

Hänen vuoro ottaa yhteyttä🩷

• Anonyymi

Soita tai tekstaa mul. Lupaan vastata.❤️

• Anonyymi
      UUSI

Aloittajalla on hyvä sydän, arvostan syvästi! Jos jännittää toisen reaktio, lähesty ihan varovasti. Kaverina alkuun, ja ehkä huomaat reaktiosta onko mahiksia muuhun?

• Anonyymi
      UUSI

Mulle on tultu sanomaan vaan et olet mielenkiintoinen tyyppi, haluaisin tutustua sinuun. Siinä on semmonen neutraali lataus joka on helppoa ottaa vastaan. Siihen voi vastata miten asia on, kyllä tai ei. Mä sanoinkin kyllä, vaikka oli ihan yllätys tämä lähestyminen. Ollaan edelleen hyviä ystäviä. Oon nainen, semmonen hiljainen ja itsekseen viihtyvä.. jos sillä on väliä.

• Anonyymi
        UUSI

Ystävyydellä ja rakkaudella on aika iso ero.
        -sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

Ei välttämättä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

Joo, no ei kai sitä heti aleta rakkaudesta puhumaan. Pitäisi varmaan ensin tuntea hyvin, oonko väärässä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä.

En halua seurustella kaverin kanssa. Lisäksi kaveri ei vetoa seksuaalisesti yhtään minuun niin lisäksi hän yrittää tuhota kaikki minun romanssit, seurustelun, opiskelun, työsuhteet, kaikki. Lisäksi hän valehtelee paljon ja esittää netissä muita ihmisiä. Häneen ei voi luottaa tippaakaan. Hän on myös miehekäs ja miehekkäät naiset ei kiinnosta minua seksuaalisesti tipan tippaa En edes tikulla koskisi. En vaikka maksettaisiin.

Myös melkoinen turn off kun hän haukkuu minua puolisolleen ja minulle haukkuu taas puolisoa. Luulin aluksi, että se johtuu puolisosta, mutta eipä johdukaan. Hän tekee tätä samaa kaikkien kanssa. Haukkuu kavereitaan seurustelukumpppanille ja kaverille haukkuu kumppaniaan. Valehtelee, että puolison kanssa menee huonosti sängyssä, mutta puoliso kertoo asian ihan päinvastoin eli ei edes ole halunnut olla puolison kanssa sängyssä.

Esittää jotain seksipetoa kaverilleen, vaikka kumppani kertoo, että seksihaluja ei ole ollenkaan. Ei ymmärrä sanaa EI. Ei ymmärrä, että hän ei vetoa minuun seksuaalisesti tippaakaan.

Pyytää aina ulos just silloin kun on jokin momentum menossa eli haluaa keskeyttää yliopistoon pääsyn tai töiden tekemisen. Valehtelee olevansa se ja se. Alkaa kertoa pahoja juttuja, valheita unelmieni naiselle. Yrittää tuhota koko elämäni.

Ovelasti luikerrellut elämääni. Ei kerro itsestään paljon mitään, ei käy töissä eikä opiskele.Millä rahalla hän elää? Mutta muiden pitöisi kertoa hänelle kaikki. Ulkoisesti ja henkisesti todella turn off. Haukkuu minua heti netissä jos ei saa haluamaansa ihan mikä tahansa asia kyseessä. Narsistisia piirteitä, mutta käytös lähentelee sosiopaatti. Ei minkäänlaista sairaudentuntoa. Muissa aina vika, ei koskaan itsessä.

• Anonyymi
      UUSI

Semmoista

• Anonyymi
        UUSI

Narsistin puhetta että silleen.

• Anonyymi
      UUSI

Lähesty niin lähdetään yhdessä laivalle senkin.... 🙂

• Anonyymi
        UUSI

Ihana idea rakas... Olisi ihan parasta 😊

ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe