Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
Ajatteletko koskaan
28
1250
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Usein mietin ja yhteisiä pieniä hetkiä.
- AnonyymiUUSI
Mikä siinä on kun vieläkin mietitään vaikka muuten on hiljaista ollut.
- AnonyymiUUSI
Joo🫣
- AnonyymiUUSI
En oikestaan. En kaipaa hirveästi mitään menneestä. Ne on ihmisiä ja asioita mitä on tapahtunut mutta haluan ihan uuden ihmisen ja perhettä ja muuta. Jos joku asia ei toiminut silloin en usko että se toimisi nyttenkään. Sek.sin tai sen että on ihan hauskaa yhdessä ei kannata olla yhdessä ja miettiä esimerkiksi avioliittoa. Haluan syvän yhteyden toiseen ja sielujen sympatiaa haluan että mies tietää sanomattakin että minun kanssa voi kertoa kaiken ja olla juuri niin pieni kun on.
- AnonyymiUUSI
Oli naiselta
- AnonyymiUUSI
Hyvät asiat jätän päällimmäiseksi mieleen, en välitä huonompia muistella ja yleensä ne siirrän saman tien roskakoriin.
Kun tunteiden aalto laantuu, merkitystä on sillä, mitä jää jäljelle.
https://www.youtube.com/watch?v=ejkoomjUUM8&list=RDhoPxrRT5V5o&index=4 - AnonyymiUUSI
Ei oo ikävä. Ei todellakaan.
- AnonyymiUUSI
Hyvää aikaa on, kunhan saadaan tämä rakkausasia täytäntöön.
- AnonyymiUUSI
Niinköhän onnistuu😏
- AnonyymiUUSI
Useinkin. Haluaisin palata vain lähelle.
- AnonyymiUUSI
Oletko yrittänyt unohtaa?
- AnonyymiUUSI
Oletteko kaikki olleet työkavereiden n*ssijoita, työpaikalla. Mikä tällainen työpaikka on.
- AnonyymiUUSI
No tuskin kovin pahasti kaipaat kun olit pamahtanut paksuksi?
- AnonyymiUUSI
En todellakaan.
- AnonyymiUUSI
Uskon täysin 🫢
- AnonyymiUUSI
Olenn jättänyt taakseni särkyneitä sydämiä kyllä. Onnistun välillä katsomaan niin intensiivisesti että toiset tulkitsevat sen flirtiksi. Olen myös supliikki jos haluan. Olen miettinyt erityisesti viimeaikoina omaa käytöstäni ja nimenomaan sitä etten olisi liikaa tai liian vähän. Haluaisin tavoitella kultaista keskitietä elämässäni. Se on välillä kovin vaikeaa. En ainakaan halua olla liian intensiivinen muiden silmissä mutta en jaksaisi ikuisesti pienentää itseäni ja piilotella.
:/- AnonyymiUUSI
Ihan kuin omista ajatuksistani. Huomaan usein olevani liian isosti esillä kun se pienempi minä olisi parempi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuin omista ajatuksistani. Huomaan usein olevani liian isosti esillä kun se pienempi minä olisi parempi.
Just näin. Raskasta. Tiedän olevani ihan vtun raskasta seuraa sillon kun alan luennoida ja liidaan. Siinä jää moni mies ihan telineisiin sit he pelkäävät mua
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Ajattelin tänään koko päivän niitä ihania hetkiä.
Miehelle❤️ - AnonyymiUUSI
Lähdin silloin pienelle matkalle ja yritin unohtaa. Ei siitä mitään tullut. Koko aika oli mielessä ja koko ajan itkin valtoimenaan koko matkan.
- AnonyymiUUSI
Mieleen eräs kyllä jäi.
- AnonyymiUUSI
Usein mietin niitä pienempiä hetkiä. Tulevat kuin kuumina aaltoina mieleen. Että mitä jos.. Entä jos..
- AnonyymiUUSI
No kertokaa joku pieni kahden Keskinen hetki tai mikä jutu jäi mieleenne erityisesti? Ehkä oikeat tunnistavat ja löytävät täältä toisensa.🥰
- AnonyymiUUSI
Ajattelen usein ja kaipaan sitä aikaa, kun saimme tehdä yhdessä töitä ja keskustella. Kunpa vielä joskus..
- AnonyymiUUSI
Missä voi työn aikana keskustella, mikä ammatti?
- AnonyymiUUSI
Ikävöin sinua kyllä. Voi kun voisi tehdä töitä yhdessä niin kuin ennen, mutta valitettavasti se ei enää taida olla mahdollista monestakin syystä… En ole edes enää samalla alalla, en ole ollut vuosiin…Olen nykyisin töissä netissä ja teen töitä etänä. Haluaisin tutustua sinuun työn ulkopuolella..Sometilejäni tulee näkyviin ensi kuussa nettiin. Ottaisitpa yhteyttä jos tunnet yhtään samoin..Lähtisitpä vaikka kanssani treffeille..En ole unohtanut sinua ❤️
Tunnisteet: etunimesi kolmas kirjain r, minun n, sukunimesi viides kirjain l, minun a.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980