Ajatteletko koskaan

Anonyymi-ap

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹

28

1250

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Usein mietin ja yhteisiä pieniä hetkiä.

• Anonyymi
        UUSI

Mikä siinä on kun vieläkin mietitään vaikka muuten on hiljaista ollut.

• Anonyymi
      UUSI

Joo🫣

• Anonyymi
      UUSI

En oikestaan. En kaipaa hirveästi mitään menneestä. Ne on ihmisiä ja asioita mitä on tapahtunut mutta haluan ihan uuden ihmisen ja perhettä ja muuta. Jos joku asia ei toiminut silloin en usko että se toimisi nyttenkään. Sek.sin tai sen että on ihan hauskaa yhdessä ei kannata olla yhdessä ja miettiä esimerkiksi avioliittoa. Haluan syvän yhteyden toiseen ja sielujen sympatiaa haluan että mies tietää sanomattakin että minun kanssa voi kertoa kaiken ja olla juuri niin pieni kun on.

• Anonyymi
        UUSI

Oli naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Hyvät asiat jätän päällimmäiseksi mieleen, en välitä huonompia muistella ja yleensä ne siirrän saman tien roskakoriin.

Kun tunteiden aalto laantuu, merkitystä on sillä, mitä jää jäljelle.

https://www.youtube.com/watch?v=ejkoomjUUM8&list=RDhoPxrRT5V5o&index=4

• Anonyymi
      UUSI

Ei oo ikävä. Ei todellakaan.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää aikaa on, kunhan saadaan tämä rakkausasia täytäntöön.

• Anonyymi
        UUSI

Niinköhän onnistuu😏

• Anonyymi
      UUSI

Useinkin. Haluaisin palata vain lähelle.

• Anonyymi
        UUSI

Oletko yrittänyt unohtaa?

• Anonyymi
      UUSI

Oletteko kaikki olleet työkavereiden n*ssijoita, työpaikalla. Mikä tällainen työpaikka on.

• Anonyymi
      UUSI

No tuskin kovin pahasti kaipaat kun olit pamahtanut paksuksi?

• Anonyymi
      UUSI

En todellakaan.

• Anonyymi
        UUSI

Uskon täysin 🫢

• Anonyymi
      UUSI

Olenn jättänyt taakseni särkyneitä sydämiä kyllä. Onnistun välillä katsomaan niin intensiivisesti että toiset tulkitsevat sen flirtiksi. Olen myös supliikki jos haluan. Olen miettinyt erityisesti viimeaikoina omaa käytöstäni ja nimenomaan sitä etten olisi liikaa tai liian vähän. Haluaisin tavoitella kultaista keskitietä elämässäni. Se on välillä kovin vaikeaa. En ainakaan halua olla liian intensiivinen muiden silmissä mutta en jaksaisi ikuisesti pienentää itseäni ja piilotella.

:/

• Anonyymi
        UUSI

Ihan kuin omista ajatuksistani. Huomaan usein olevani liian isosti esillä kun se pienempi minä olisi parempi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kuin omista ajatuksistani. Huomaan usein olevani liian isosti esillä kun se pienempi minä olisi parempi.

Just näin. Raskasta. Tiedän olevani ihan vtun raskasta seuraa sillon kun alan luennoida ja liidaan. Siinä jää moni mies ihan telineisiin sit he pelkäävät mua

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Ajattelin tänään koko päivän niitä ihania hetkiä.
      Miehelle❤️

• Anonyymi
        UUSI

Lähdin silloin pienelle matkalle ja yritin unohtaa. Ei siitä mitään tullut. Koko aika oli mielessä ja koko ajan itkin valtoimenaan koko matkan.

• Anonyymi
      UUSI

Mieleen eräs kyllä jäi.

• Anonyymi
      UUSI

Usein mietin niitä pienempiä hetkiä. Tulevat kuin kuumina aaltoina mieleen. Että mitä jos.. Entä jos..

• Anonyymi
      UUSI

No kertokaa joku pieni kahden Keskinen hetki tai mikä jutu jäi mieleenne erityisesti? Ehkä oikeat tunnistavat ja löytävät täältä toisensa.🥰

• Anonyymi
      UUSI

Ajattelen usein ja kaipaan sitä aikaa, kun saimme tehdä yhdessä töitä ja keskustella. Kunpa vielä joskus..

• Anonyymi
        UUSI

Missä voi työn aikana keskustella, mikä ammatti?

• Anonyymi
      UUSI

Ikävöin sinua kyllä. Voi kun voisi tehdä töitä yhdessä niin kuin ennen, mutta valitettavasti se ei enää taida olla mahdollista monestakin syystä… En ole edes enää samalla alalla, en ole ollut vuosiin…Olen nykyisin töissä netissä ja teen töitä etänä. Haluaisin tutustua sinuun työn ulkopuolella..Sometilejäni tulee näkyviin ensi kuussa nettiin. Ottaisitpa yhteyttä jos tunnet yhtään samoin..Lähtisitpä vaikka kanssani treffeille..En ole unohtanut sinua ❤️

Tunnisteet: etunimesi kolmas kirjain r, minun n, sukunimesi viides kirjain l, minun a.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe