Vai kuka voi väittää muuta?
https://www.youtube.com/watch?v=lrqHB62M_M8
Juuri potkut onecoinista saanut tohtorimme KARTSA on tietojemme mukaan perustamassa uutta kryptovaluuttaa. Se tulee voittamaan onecoinin 100-0 ja kaikki onecoinissa mukana olevat menettävät rahansa jos eivät heti liity TOHTORI KARTSAn uuteen kyrpovaluuttaan: KARWACOINIIN!!
Siihen pääsee mukaan helposti ja tuottoarvio on vähintään tonni päivässä!
Voit ilmoittautua Wespan fb-sivustoilla. Kartsa ja Wespa ovat tässä nyt yhteistoiminnassa. Ja sisäpiirin tieto kertoo että Wespakin saa tohtorintutkinnon suoritettua ihan viikon tai parin sisällä.
Kartsa ja Wespa: tulevaisuuden pankkiirit! Heissä on Suomen tulevaisuus! ELÄKÖÖN!
KARTSAkin on TOHTORI
6
216
Vastaukset
- Sisäruokintaanplease
Kyllä sinä avotampio olet todella lapsellinen lässyttäjä ja paskanpuhuja, että ei voi kuin ihmetellä?
No sekakäyttäjältä vaikutat ja mikähän hallusinaatioväittämä tuokin on että Kari on tohtori?No kyllähän minä käytän useita keskiolutmerkkejä tosiaan sekaisin. Olen siis sekakäyttäjä.
Kari on todellakin TOHTORI, kuten ruja ja wespa. Tiedätkö muuten mitä tarkoittaa "SARKASMI"
MAUMUAHAHAMNUAHHHHAAAAAAAA- Superlatiivinen
Avotampio_ kirjoitti:
No kyllähän minä käytän useita keskiolutmerkkejä tosiaan sekaisin. Olen siis sekakäyttäjä.
Kari on todellakin TOHTORI, kuten ruja ja wespa. Tiedätkö muuten mitä tarkoittaa "SARKASMI"
MAUMUAHAHAMNUAHHHHAAAAAAAASarkastinen , sarkastisempi , Onecoijaaja
Superlatiivinen kirjoitti:
Sarkastinen , sarkastisempi , Onecoijaaja
Tietääköhän onecoinisti että tohtori ja lääkäri ovat kaksi eri asiaa? Jokin aika sitten oli postauksia joissa kirjoiteltiin VALETOHTORISTA, jolloin tämä koinisti - älyn ja tiedon jättiläinen kuten aina - ryhtyi puhumaan Suomessa juuri tuomion saaneesta valelääkäristä ja kyseli "kumpi on pahempi, onhan meillä Suomessakin näitä VALELÄÄKÄREITÄ"
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- Sisäruokintaanplease
Superlatiivinen kirjoitti:
Sarkastinen , sarkastisempi , Onecoijaaja
"Kari on todellakin TOHTORI, kuten ruja ja wespa. Tiedätkö muuten mitä tarkoittaa "SARKASMI""
Sarkasmi on hieno laji, mutta ei sitä pidä sekoittaa sinun päivittäiseen paskanjauhamiseen ja huutamiseesi Caps Lock päällä, mikä taasen kertoo totaalisesta junttiudestasi. - Opipoika
Avotampio_ kirjoitti:
Tietääköhän onecoinisti että tohtori ja lääkäri ovat kaksi eri asiaa? Jokin aika sitten oli postauksia joissa kirjoiteltiin VALETOHTORISTA, jolloin tämä koinisti - älyn ja tiedon jättiläinen kuten aina - ryhtyi puhumaan Suomessa juuri tuomion saaneesta valelääkäristä ja kyseli "kumpi on pahempi, onhan meillä Suomessakin näitä VALELÄÄKÄREITÄ"
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!"Tietääköhän onecoinisti että tohtori ja lääkäri ovat kaksi eri asiaa?"
No ei välttämättä ole, jos lääkäri on väitellyt tohtoriksi esim. aivokirurgiasta hyväksyttävästi, niin ko. lääkäri voi käyttää tohtorin titteliä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k396053Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,382852Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.2202071Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi291611Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1631607Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1431570- 1901289
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h2921167Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.261059Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️243913