KARTSAkin on TOHTORI

Vai kuka voi väittää muuta?

https://www.youtube.com/watch?v=lrqHB62M_M8

Juuri potkut onecoinista saanut tohtorimme KARTSA on tietojemme mukaan perustamassa uutta kryptovaluuttaa. Se tulee voittamaan onecoinin 100-0 ja kaikki onecoinissa mukana olevat menettävät rahansa jos eivät heti liity TOHTORI KARTSAn uuteen kyrpovaluuttaan: KARWACOINIIN!!

Siihen pääsee mukaan helposti ja tuottoarvio on vähintään tonni päivässä!

Voit ilmoittautua Wespan fb-sivustoilla. Kartsa ja Wespa ovat tässä nyt yhteistoiminnassa. Ja sisäpiirin tieto kertoo että Wespakin saa tohtorintutkinnon suoritettua ihan viikon tai parin sisällä.

Kartsa ja Wespa: tulevaisuuden pankkiirit! Heissä on Suomen tulevaisuus! ELÄKÖÖN!

6

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisäruokintaanplease

Kyllä sinä avotampio olet todella lapsellinen lässyttäjä ja paskanpuhuja, että ei voi kuin ihmetellä?

No sekakäyttäjältä vaikutat ja mikähän hallusinaatioväittämä tuokin on että Kari on tohtori?

• No kyllähän minä käytän useita keskiolutmerkkejä tosiaan sekaisin. Olen siis sekakäyttäjä.

Kari on todellakin TOHTORI, kuten ruja ja wespa. Tiedätkö muuten mitä tarkoittaa "SARKASMI"

MAUMUAHAHAMNUAHHHHAAAAAAAA

• Superlatiivinen
        Avotampio_ kirjoitti:

No kyllähän minä käytän useita keskiolutmerkkejä tosiaan sekaisin. Olen siis sekakäyttäjä.

Kari on todellakin TOHTORI, kuten ruja ja wespa. Tiedätkö muuten mitä tarkoittaa "SARKASMI"

MAUMUAHAHAMNUAHHHHAAAAAAAA

Sarkastinen , sarkastisempi , Onecoijaaja

• Superlatiivinen kirjoitti:

Tietääköhän onecoinisti että tohtori ja lääkäri ovat kaksi eri asiaa? Jokin aika sitten oli postauksia joissa kirjoiteltiin VALETOHTORISTA, jolloin tämä koinisti - älyn ja tiedon jättiläinen kuten aina - ryhtyi puhumaan Suomessa juuri tuomion saaneesta valelääkäristä ja kyseli "kumpi on pahempi, onhan meillä Suomessakin näitä VALELÄÄKÄREITÄ"

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• Sisäruokintaanplease
        Superlatiivinen kirjoitti:

"Kari on todellakin TOHTORI, kuten ruja ja wespa. Tiedätkö muuten mitä tarkoittaa "SARKASMI""

Sarkasmi on hieno laji, mutta ei sitä pidä sekoittaa sinun päivittäiseen paskanjauhamiseen ja huutamiseesi Caps Lock päällä, mikä taasen kertoo totaalisesta junttiudestasi.

• Opipoika
        Avotampio_ kirjoitti:

Tietääköhän onecoinisti että tohtori ja lääkäri ovat kaksi eri asiaa? Jokin aika sitten oli postauksia joissa kirjoiteltiin VALETOHTORISTA, jolloin tämä koinisti - älyn ja tiedon jättiläinen kuten aina - ryhtyi puhumaan Suomessa juuri tuomion saaneesta valelääkäristä ja kyseli "kumpi on pahempi, onhan meillä Suomessakin näitä VALELÄÄKÄREITÄ"

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

"Tietääköhän onecoinisti että tohtori ja lääkäri ovat kaksi eri asiaa?"

No ei välttämättä ole, jos lääkäri on väitellyt tohtoriksi esim. aivokirurgiasta hyväksyttävästi, niin ko. lääkäri voi käyttää tohtorin titteliä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      379
      8371
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2740
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1032
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      883
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      866
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      853
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      762
    Aihe