Vai kuka voi väittää muuta?
https://www.youtube.com/watch?v=lrqHB62M_M8
Juuri potkut onecoinista saanut tohtorimme KARTSA on tietojemme mukaan perustamassa uutta kryptovaluuttaa. Se tulee voittamaan onecoinin 100-0 ja kaikki onecoinissa mukana olevat menettävät rahansa jos eivät heti liity TOHTORI KARTSAn uuteen kyrpovaluuttaan: KARWACOINIIN!!
Siihen pääsee mukaan helposti ja tuottoarvio on vähintään tonni päivässä!
Voit ilmoittautua Wespan fb-sivustoilla. Kartsa ja Wespa ovat tässä nyt yhteistoiminnassa. Ja sisäpiirin tieto kertoo että Wespakin saa tohtorintutkinnon suoritettua ihan viikon tai parin sisällä.
Kartsa ja Wespa: tulevaisuuden pankkiirit! Heissä on Suomen tulevaisuus! ELÄKÖÖN!
KARTSAkin on TOHTORI
6
215
Vastaukset
- Sisäruokintaanplease
Kyllä sinä avotampio olet todella lapsellinen lässyttäjä ja paskanpuhuja, että ei voi kuin ihmetellä?
No sekakäyttäjältä vaikutat ja mikähän hallusinaatioväittämä tuokin on että Kari on tohtori?No kyllähän minä käytän useita keskiolutmerkkejä tosiaan sekaisin. Olen siis sekakäyttäjä.
Kari on todellakin TOHTORI, kuten ruja ja wespa. Tiedätkö muuten mitä tarkoittaa "SARKASMI"
MAUMUAHAHAMNUAHHHHAAAAAAAA- Superlatiivinen
Avotampio_ kirjoitti:
No kyllähän minä käytän useita keskiolutmerkkejä tosiaan sekaisin. Olen siis sekakäyttäjä.
Kari on todellakin TOHTORI, kuten ruja ja wespa. Tiedätkö muuten mitä tarkoittaa "SARKASMI"
MAUMUAHAHAMNUAHHHHAAAAAAAASarkastinen , sarkastisempi , Onecoijaaja
Superlatiivinen kirjoitti:
Sarkastinen , sarkastisempi , Onecoijaaja
Tietääköhän onecoinisti että tohtori ja lääkäri ovat kaksi eri asiaa? Jokin aika sitten oli postauksia joissa kirjoiteltiin VALETOHTORISTA, jolloin tämä koinisti - älyn ja tiedon jättiläinen kuten aina - ryhtyi puhumaan Suomessa juuri tuomion saaneesta valelääkäristä ja kyseli "kumpi on pahempi, onhan meillä Suomessakin näitä VALELÄÄKÄREITÄ"
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- Sisäruokintaanplease
Superlatiivinen kirjoitti:
Sarkastinen , sarkastisempi , Onecoijaaja
"Kari on todellakin TOHTORI, kuten ruja ja wespa. Tiedätkö muuten mitä tarkoittaa "SARKASMI""
Sarkasmi on hieno laji, mutta ei sitä pidä sekoittaa sinun päivittäiseen paskanjauhamiseen ja huutamiseesi Caps Lock päällä, mikä taasen kertoo totaalisesta junttiudestasi. - Opipoika
Avotampio_ kirjoitti:
Tietääköhän onecoinisti että tohtori ja lääkäri ovat kaksi eri asiaa? Jokin aika sitten oli postauksia joissa kirjoiteltiin VALETOHTORISTA, jolloin tämä koinisti - älyn ja tiedon jättiläinen kuten aina - ryhtyi puhumaan Suomessa juuri tuomion saaneesta valelääkäristä ja kyseli "kumpi on pahempi, onhan meillä Suomessakin näitä VALELÄÄKÄREITÄ"
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!"Tietääköhän onecoinisti että tohtori ja lääkäri ovat kaksi eri asiaa?"
No ei välttämättä ole, jos lääkäri on väitellyt tohtoriksi esim. aivokirurgiasta hyväksyttävästi, niin ko. lääkäri voi käyttää tohtorin titteliä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262936Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252078Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121588- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71308Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381206- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10964Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102902