BBW/SSBBW/FEEDERISM

NuoriMies-96-

Missä oikeesti piilee kaikki isompi kokoset naiset tai ne jotka tykkää syömisleikeistä. Suhteellisen nuori 21v jannu oon oulusta ja oon ina tykänny isoista naisista. Pehmeempi parempi, oon nähny täällä ketjuja liittyen näihin mutta missä kaikki tyttöset ovat? Miehiä on jonoksi asti nii uskaltautukaa tuhdimmat tytyt tekin kertomaan itsestänne ja kommunikoimaan.

Olisin maailman onnellisin mies jos saisin 90kg kokosen jumalattaren syliin palvottavaksi ja syötettäväksi. Masuja ja kaikkia pehmeitä osia niin ihana puristella ja hyllytellä

9

1478

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaapa ihanalta 😄

• Siis-tosi-hurjaa

Tämä vielä parempaa: STY GRY BBA IOC

• ssbbw89

Löytyisikö Suomesta miehiä (tai naisia) jotka olisivat halukkaita tukemaan rahallisesti ssbbw kokoista neitiä, jos saisivat siitä hyvästä esim. toiveidensa mukaisia videoita tai tapaamisia?
      Olen isokokoinen 28 vuotias nainen pääkaupunkiseudulta ja en pelkää esitellä kurvejani. Tämän kokoisena vaan tulee eteen ylimääräisiä kuluja ja olisikin hienoa, jos voisin lisätä kurvejani kurvieni avulla ;)

• Kiinnostaisi

Minkä kokoinen olet? Voisin olla kiinnostunut kuulemaan lisää sinusta ja juttelemaan aiheesta.

• Kuinka sinuun saisi yhteyden?olisin erittäin kinnostunut kahvihetkestä tai kurviesi ihailusta? Asun myös pk-seudulla ja olen 29v.olisi loistavaa jos saataisiin keskusteluyhteys ja sovittaisiin mahdollisesta tapaamisesta. Vastineeksi saisit sitä mitä pyydät eli rahaa. 😊vastaa tähän jos tekstissäsi mainittu kuvio on edelleen voimassa. T. Kurvien ihailija.

• Ei-onnistunut
        Niko123456 kirjoitti:

Kuinka sinuun saisi yhteyden?olisin erittäin kinnostunut kahvihetkestä tai kurviesi ihailusta? Asun myös pk-seudulla ja olen 29v.olisi loistavaa jos saataisiin keskusteluyhteys ja sovittaisiin mahdollisesta tapaamisesta. Vastineeksi saisit sitä mitä pyydät eli rahaa. 😊vastaa tähän jos tekstissäsi mainittu kuvio on edelleen voimassa. T. Kurvien ihailija.

Kirjoitin. Tässä vastauksesi:
        Recipient address rejected: Blocked due to restrictions, come back later.
        Se on tämä Suolitorvi!

• Chillest

En eti itelleni mitää sponsoroitavaa. Mutta itsensä itsenään hyväksyvä bbw naikkonen ois kyllä kova juttu. Mut en tiedä että etsitkö suhdetta vai sponsoreita. Vastaile jos innostaa edes chattailla esim Kikissä.

• Moi ,kirjoita tänne suomi24 voisin saada sinuun yhteyttä .

• Ei-onnistunut

Kirjoitin. Tässä vastauksesi:
        Recipient address rejected: Blocked due to restrictions, come back later.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2500
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      461
      1453
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1234
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      258
      1140
    5. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      57
      832
    6. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      736
    7. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      33
      667
    8. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      664
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      45
      649
    10. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88