BBW/SSBBW/FEEDERISM

NuoriMies-96-

Missä oikeesti piilee kaikki isompi kokoset naiset tai ne jotka tykkää syömisleikeistä. Suhteellisen nuori 21v jannu oon oulusta ja oon ina tykänny isoista naisista. Pehmeempi parempi, oon nähny täällä ketjuja liittyen näihin mutta missä kaikki tyttöset ovat? Miehiä on jonoksi asti nii uskaltautukaa tuhdimmat tytyt tekin kertomaan itsestänne ja kommunikoimaan.

Olisin maailman onnellisin mies jos saisin 90kg kokosen jumalattaren syliin palvottavaksi ja syötettäväksi. Masuja ja kaikkia pehmeitä osia niin ihana puristella ja hyllytellä

9

1239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaapa ihanalta 😄

• Siis-tosi-hurjaa

Tämä vielä parempaa: STY GRY BBA IOC

• ssbbw89

Löytyisikö Suomesta miehiä (tai naisia) jotka olisivat halukkaita tukemaan rahallisesti ssbbw kokoista neitiä, jos saisivat siitä hyvästä esim. toiveidensa mukaisia videoita tai tapaamisia?
      Olen isokokoinen 28 vuotias nainen pääkaupunkiseudulta ja en pelkää esitellä kurvejani. Tämän kokoisena vaan tulee eteen ylimääräisiä kuluja ja olisikin hienoa, jos voisin lisätä kurvejani kurvieni avulla ;)

• Kiinnostaisi

Minkä kokoinen olet? Voisin olla kiinnostunut kuulemaan lisää sinusta ja juttelemaan aiheesta.

• Kuinka sinuun saisi yhteyden?olisin erittäin kinnostunut kahvihetkestä tai kurviesi ihailusta? Asun myös pk-seudulla ja olen 29v.olisi loistavaa jos saataisiin keskusteluyhteys ja sovittaisiin mahdollisesta tapaamisesta. Vastineeksi saisit sitä mitä pyydät eli rahaa. 😊vastaa tähän jos tekstissäsi mainittu kuvio on edelleen voimassa. T. Kurvien ihailija.

• Ei-onnistunut
        Niko123456 kirjoitti:

Kuinka sinuun saisi yhteyden?olisin erittäin kinnostunut kahvihetkestä tai kurviesi ihailusta? Asun myös pk-seudulla ja olen 29v.olisi loistavaa jos saataisiin keskusteluyhteys ja sovittaisiin mahdollisesta tapaamisesta. Vastineeksi saisit sitä mitä pyydät eli rahaa. 😊vastaa tähän jos tekstissäsi mainittu kuvio on edelleen voimassa. T. Kurvien ihailija.

Kirjoitin. Tässä vastauksesi:
        Recipient address rejected: Blocked due to restrictions, come back later.
        Se on tämä Suolitorvi!

• Chillest

En eti itelleni mitää sponsoroitavaa. Mutta itsensä itsenään hyväksyvä bbw naikkonen ois kyllä kova juttu. Mut en tiedä että etsitkö suhdetta vai sponsoreita. Vastaile jos innostaa edes chattailla esim Kikissä.

• Moi ,kirjoita tänne suomi24 voisin saada sinuun yhteyttä .

• Ei-onnistunut

Kirjoitin. Tässä vastauksesi:
        Recipient address rejected: Blocked due to restrictions, come back later.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10481
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2639
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      222
      2114
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1933
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1120
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1114
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      979
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      929
    9. 170
      925
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      872
    Aihe