Hei. On aina ikävä lukea näitä "vastaan viidelle" tms kun jonossa on jo 35 kysymystä ehtinyt tulla.
Jos joku haluaa katsoa, niin haluaisin tietää miten tästä eteenpäin suhde mieheni kanssa etenee? Hänessä kun ilmeni piirteitä joita kaikkien näiden vuosien jälkeen en olisi todeksi uskonut. Vievätkö tiemme erilleen tulevassa vai mikä on kohtalomme?
Olisinko ensimmäinen
36
264
Vastaukset
- Itsehän.Kysyit
Näen ettei kukaan mies ota sinua tosissaan koska olet sen verran yksinkertainen että kyselet tulevaisuudestasi keskustelupalstoilla.
- Kristalliboltsi
Älä välitä tosta edellisestä jutusta. Tsiigasin boltsista tota sun tulevaisuuttasi ja se näyttää sellaselt, et mä en viitti skrivaa sitä tähän muiden blugattavaks, etkä sä voi tähän sivustoon numeroas laittaa, et mä voisin titaa sulle. Siks sun kandee skrivaa känny numeros isolla sun olkkarin fönärii, nii mä tsiigaan sen täält boltsista ja soitan sulle vaik tos illalla.
- Ragnimalmen
Ihmiset muuttuvat vuosien varrella ja ikääntyessä, jotkut jalostuvat , toisissa valitettavasti korostuu ne ikävät piirteet.
Mikäli alkaa ihan päivittäin arveluttaa liiton jatkaminen arvaamattomaksi heittäytyvän kumppanin kanssa , jonka luuli tuntevansa,
kannattaa kuunnella itsesuojeluvaistoaan ja selvittää perinpohjaisesti mitä on käytöksen taustalla.
Yhdessä vanheneminen tuo muutoinkin haasteita molemmille pitkässä juoksussa, saati jos toisen tukeen ei voi luottaa. Tosi rakkaus pysyy rinnalla myös vaikeina aikoina, mutta tämä koskee molempia, ei vain suhteen naista.
Mikään suhde ei ole ollut turha, vaikka se päättyisikin siihen, että tulee ero ja uudet kumppanit elämässä. Päätös on aina kahden välinen että onko suhteen jatkaminen molempien intressi ja etujen mukainen. Mieti tuolta pohjalta niin pääset selville vesille.- Iltarukous
Lämmin kiitos Sinulle asiallisesta vastauksesta. Uskon tällä hetkellä että asiat vielä selviää. Tukea tosiaan toivoisin molemmin puolisesti.
- toivommesinulle
Minä toivon Sinulle koko sydämestäni kaikkea hyvää ja parasta elämässä.
Toivon hartaasti että asiasi selviää kohdallasi parhain päin ja tulet oikein onnelliseksi ja ettei mikään kaada Sinua vaan olet Kova Luu!
Sillä vaikutat todella mukavalta ihmiseltä joka ansaitsee hienointa kultaa.
Hyvää ja kaunista joulua sekä ikimuistoisen mahtavaa tulevaa uutta vuotta 2018 sinulle, kysyjä.
Uskon, että kun vilpittömästi haluaa toiselle suuresti hyvää -- niin se vaikuttaa ennenpitkää positiivisesti tuon ko ihmisen olossa ja olosuhteissa - ja Sinulle tosissani toivon.
- blandjis
P,s, Sinä olet aina ensimmäinen.
- OletTheEka
Tästä lähtien pidetäänkin sinun viestisi tämän palstan esimmäisenä.
Ketjuihin narraajat hävetköön.... - ainaekana
Muru, sä oot taas eka.
- numeroyksi
Olet ensimmäinen-
- ensimmäinentaas
Tänäänkin olet eka!
- ekaksisinut
Ekaksi sinut.
- NOyksi
THE FIRST.
- allways
Olet ensimmäinen .
- Mäolineka
etkä sä
Ensimmäisenä iltana tulin polun mutkaan, missä lienet kultani ollut kun et saapunutkaan ? Kauan sua mä odotin tunnin ja toisenkin, sitten hiljaa häivyin pois - solovelyisshe
shes the first, the last , the everything........
- ensmäinen
Ensimmäinen olet myös tänäänkin
- Olenpa
Niin olen ja sekös sinua vituttaa?
- numberone1
Kun täällä näitä ketjuja tehtaillaan narrailijoiden toimesta,
niin siksi tämä "olet ensimmäinen" ketju pysyköön... - tälläpalstalla
Olet ensimmäinen.
- Joulupukki---
Lupaan tulla luoksesi ekana. Mulla on sulle leikkikalu.
- tiptaptiptaptii
Tonttujoukko marssi myös ekana luoksesi.
- kyllävainen
Ensimmäinen olet tänäänkin...
- Molempia
Tänään olet myös vika. Suukkoja...
- Hetiaamusta
olet mielessä. Olis kiva herätä sun vierestä.
- Hetiaamusta
ajattelin tänäänkin sinua.
- Hetiaamusta
Jälleen olet ajatuksissani. Voisinpa tulla sänkyyn viereesi, näen sinusta varmaan untakin.
- ainutkertainenoot
Olet ensimmäinen ja kaunis ja hyvä ihminen.
- Hetiaamusta
olit taas ensimmäisenä mielessäni kun heräsin. Näin sinusta unta unelmani.
- Hetiaamusta
Taas olet mielessäni kun valmistaudun nukkumaan menoon. Saisimpa sinut vierelleni, kietoa käteni ympärillesi ja antaa hyvän yön suukon.
- Hetiaamusta
Tsori kulta olit kyllä heti aamulla mielessäni ensimmäisenä kun heräsin, mutta en voinnut kirjoittaa sinulle sähkökatkon takia.
Olet taas ekana mielessäni mennessäni nukkumaan. Oih saisimpa sinut vierelleni. - kaunistaelämää
Olet ihana ja ensimmäinen, oikein kiva ihminen.
- Hetiaamusta
Huomenta. Olet taas ekana mielessäni kun heräsin.
Hyvää uutta vuotta sinulle sinne jonnekin. - ekaoneka
Hyvää ja kaunista uutta vuotta Sinulle sinne jonnekin , toteutukoon vuonna 2018 kaikki hienot ideasi ja unelmasi!
- Hetiaamusta
Nytkin olet ensinmäisenä mielessäni kun olen menossa nukkumaan. Mielessäni näen Sinut ihana enkelini vierelläni sängyssä ja haaveilen, että olisipa se totta, mutta eihän se ole. Sellaista luomusta ei voi olla olemassa joka tulisi vierelleni nukkumaan tähän ruostuneeseen hetekaan .
Suukkoja. - Hetiaamusta
Huomenta haavekuvani siellä jossain. Olet taas ensimmäisenä mielessäni. Voih olisitpa vierelläni, niin yhdessä me taivaan merkit nähtäisiin.
- Hetiaamusta
Taas on päivä vierähtänyt sinua ajatellen. Nyt kun jälleen kerran valmistaudun nukkumaanmenoon olet ekana mielessäni unelmani. Hyvää yötä ja kauniita unia Sinulle siellä jossain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982