SKE - Suomen Kansa Ensin outoudet

Mitähäntapahtuuskenessä

Mistä Ilja suuttui Katjalle striimissä eilen (8.12.)? Kyseinen striimi on nyt poistettu. Mitä se Katja sanoi? Kuka kuuli?

5

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8-8

      Katja kertoi M.J.n pedofilia/lapsipornotutkinnasta jolloin Ilja veti porot nokkaan. Marco ei osannut sanoa kuin että onpa hömppää. Ilja sai kilarit ja poistui-pysyvästi omien sanojensa mukaan ja keskittyy reformipuolueeseen mieluummin kuin kusettavaan ja selkään puukottavaan SKE:hen

    • Kiskatti

      Ske myös haukkui ja arvosteli kansallismielistä pressa ehdokasta Laura Huhtasaarta monena iltana ja monessa striimissä. Laura oli kuitenkin monen kansallismielisen ykkösehdokas, joten monet suuttuivat siitä, koska ei voinut olla vaikuttamatta Lauran ääniin. Paavoa MdW sen sijaan kehui, tarkoituksenaan päästä jossain vaiheessa Paavon puolueeseen ilmeisesti johonkin johtopaikalle. Siinä vaiheessa saa taas tämä nykyinen ske-porukka jäädä, kuten jo pari kertaa aikaisemmat puoluehankkeet ja maidankaverit. No se on näiden hölmöjen oma asia, jotka nyt siellä peesaavat johtajaansa. Puoluetta ei tästä lahkosta ei ilmeisesti ole koskaan tarkoitus tulla.

    • Näin tuon striimin, josta Ilja suuttui Katjalle. Aivan aiheesta suuttui. Katja ei puhunut mielestäni mitään M.J.n pedofilia/lapsipornotutkinnasta, vaan striimistä sai sen mielikuvan että kyse oli Katjan henkilökohtaisesta mielipiteestä. Ilja moitti Katjaa asian julkituonnista, ilman mitään todisteita tai oikeuden päätöstä ja antopi ymmärtää, että M.J voisi aiheellisesti nostaa syytteen kunnialoukkauksesta. Näin Ilja tavallaan varoittaen suojeli Katjaa, joka vaikuttaa ainakin näin ulkopuolisin silmin aika nuorelta ja tietämättömälltä.

    • Persusuomalainen

      TÄMÄ SKE ON YHTÄ SUURTA HUIJAUSTA !!
      Kerätään 20€ perusjäsenmaksuja, mutta ei kerrota mihin ne menee?
      Taitaa mennä kososen ja de eitin liiveihin.
      Nimittäin mitään tapahtumaa siis sellaista tapahtumaa, jossa olisi joutunut käyttämään jäsenmaksurahoja ei ole ollut, eikä tule.
      HERÄTKÄÄ IHMISET IHAN OIKEASTI!
      TEITÄ KUSETETAAN!!
      Itse itkevät FB banneista ja Näitä kun moitit, niin ensimmäisenä ovat bannaamassa muita.
      Älkää maksako mitään näille humpuukiporulalle vitille ja kososelle vähistä rahoista.

      • Persusuomalainen

        Niin kauan kuin de witt tuolla pyörii, mistään pei tule mitään. Se on nähty!
        Hän kerää vain teidän rahoja omiin tarkoitusperiin.
        Muka sairaiden ja vanhusten puolta, ja paskat. Ryöstävät itse vähävaraisilta ja eläkeläisiltä viimeisetkin eurot heiltä.
        TÖRKEÄÄ !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe